Trzecia edycja Meetings Week Poland już w marcu

archiwum

Merytoryczne konferencje, spotkania ludzi sektora rynku spotkań – to wszystko już w przyszłym miesiącu na Stadionie Narodowym w Warszawie. Celem Meetings Week Poland jest m.in. zaprezentowanie skali branży spotkań w Polsce, jej znaczenia dla gospodarki oraz skupienie w jednym czasie osób z całego środowiska. W przedsięwzięciu wezmą udział profesjonaliści odpowiadający za realizację różnego rodzaju wydarzeń, konferencji i kongresów z korporacji, stowarzyszeń, instytucji publicznych, przedstawiciele agencji eventowych, incentive travel, marketingowych, oferenci z firm świadczących usługi w branży eventowej, hoteli i centrów konferencyjnych oraz dziennikarze, samorządowcy i politycy.

Wojciech Liszka, prezes MPI Poland, powiedział: „Chyba nie ma już osoby w branży, która nie wie, czym jest Meetings Week. W programie tygodnia znajdują się merytoryczne konferencje związane z poszczególnymi sektorami rynku spotkań oraz eventy towarzyszące. Wydarzenie staje się dla mnie symbolem wzrastającej dojrzałości naszej branży. Pomaga dywersyfikować ofertę poszczególnych stowarzyszeń i pokazuje, że każde z nich może znaleźć swoje miejsce i wiernych fanów. Meetings Week Poland jest stymulatorem merytorycznego rozwoju branży – poszczególni organizatorzy prześcigają się w ofercie najbardziej atrakcyjnej tematyki szkoleń, ambitnie walcząc o największą frekwencję. Ubiegłoroczne wydarzenie zgromadziło ponad tysiąc uczestników. Chyba nie ma już osoby w branży, która nie wie, czym jest Meetings Week.”