Trzy dni szkoleń dla agentów Fostertravel.pl

Fot. Fostertravel.pl

Za nami roadshow „Foster Learning” skierowany do agentów sieci Fostertravel.pl. Druga tura szkoleń odbyła się w Rzeszowie, Katowicach oraz we Wrocławiu, partnerami wydarzenia były Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka, Katowice Airport i Port Lotniczy Wrocław.

Inauguracja cyklu miała miejsce w połowie maja w warszawskim hotelu Renaissance zlokalizowanym na lotnisku im. F. Chopina. Czerwcowa odsłona „Foster Learning” trwała trzy dni i odbyła się w Rzeszowie (18 czerwca), Katowicach na lotnisku w Pyrzowicach (19 czerwca) oraz 20 czerwca we Wrocławiu – również na lotnisku. Partnerami wydarzenia były porty lotnicze: Rzeszów, Katowice oraz Wrocław, a także touroperatorzy: Rego-Bis, JoinUp i Sun&Fun.

Łącznie w ciągu trzech dni w warsztatach i prezentacjach wzięło udział blisko 25 salonów sieci Fostertravel.pl z południa Polski, gromadząc na eventach ponad 60 osób. Wśród nich znalazły się zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży turystycznej, jak i agenci, którzy dopiero co nawiązali współpracę z siecią Fostertravel.pl.

Spotkania przygotowano w formule learn and lunch według podobnej agendy. W jej skład wchodziły m.in. prezentacja wyników i struktury sprzedaży Fostertravel.pl za pierwsze pięć miesięcy br., wprowadzenie w nowości systemowo-technicznych sieci oraz nowości w dziale MICE. Na każdym ze szkoleń uczestnicy mogli też zapoznać się z ofertą goszczących ich lotnisk, czyli Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka, Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach i Portu Lotniczego Wrocław. Każdy z partnerów mógł podzielić się nowościami w ofercie  i podstawowymi informacjami lotniskowymi. Podobnie jak w trakcie pierwszego z cyklu spotkania w Warszawie, do udziału w wydarzeniu zaproszono touroperatorów, którzy zaprezentowali oferowane przez siebie produkty z naciskiem na ofertę z konkretnego lotniska. Agenci Fostertravel.pl mogli więc zapoznać się bliżej z ofertą Rego-Bis, JoinUp i Sun&Fun.

Spotkania w ramach „Foster Learning” przebiegały w przyjemnej i pracowitej atmosferze. Poruszano na nich kwestie technicznych i logistycznych rozwiązań do współpracy z touroperatorami. Uczestnicy mogli zapoznać się z mechanizmami stosowanymi przy składaniu rezerwacji, kanałami komunikacji z touroperatorem itp. O produkcie poszczególnych organizatorów można było dowiedzieć się więcej w trakcie ostatniego panelu.

 

Materiał partnera