Trzy dni szkoleń dla agentów Fostertravel.pl
Za nami roadshow „Foster Learning” skierowany do agentów sieci Fostertravel.pl. Druga tura szkoleń odbyła się w Rzeszowie, Katowicach oraz we Wrocławiu, partnerami wydarzenia były Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka, Katowice Airport i Port Lotniczy Wrocław.
Inauguracja cyklu miała miejsce w połowie maja w warszawskim hotelu Renaissance zlokalizowanym na lotnisku im. F. Chopina. Czerwcowa odsłona „Foster Learning” trwała trzy dni i odbyła się w Rzeszowie (18 czerwca), Katowicach na lotnisku w Pyrzowicach (19 czerwca) oraz 20 czerwca we Wrocławiu – również na lotnisku. Partnerami wydarzenia były porty lotnicze: Rzeszów, Katowice oraz Wrocław, a także touroperatorzy: Rego-Bis, JoinUp i Sun&Fun.
Łącznie w ciągu trzech dni w warsztatach i prezentacjach wzięło udział blisko 25 salonów sieci Fostertravel.pl z południa Polski, gromadząc na eventach ponad 60 osób. Wśród nich znalazły się zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży turystycznej, jak i agenci, którzy dopiero co nawiązali współpracę z siecią Fostertravel.pl.
Spotkania przygotowano w formule learn and lunch według podobnej agendy. W jej skład wchodziły m.in. prezentacja wyników i struktury sprzedaży Fostertravel.pl za pierwsze pięć miesięcy br., wprowadzenie w nowości systemowo-technicznych sieci oraz nowości w dziale MICE. Na każdym ze szkoleń uczestnicy mogli też zapoznać się z ofertą goszczących ich lotnisk, czyli Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka, Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach i Portu Lotniczego Wrocław. Każdy z partnerów mógł podzielić się nowościami w ofercie i podstawowymi informacjami lotniskowymi. Podobnie jak w trakcie pierwszego z cyklu spotkania w Warszawie, do udziału w wydarzeniu zaproszono touroperatorów, którzy zaprezentowali oferowane przez siebie produkty z naciskiem na ofertę z konkretnego lotniska. Agenci Fostertravel.pl mogli więc zapoznać się bliżej z ofertą Rego-Bis, JoinUp i Sun&Fun.
Spotkania w ramach „Foster Learning” przebiegały w przyjemnej i pracowitej atmosferze. Poruszano na nich kwestie technicznych i logistycznych rozwiązań do współpracy z touroperatorami. Uczestnicy mogli zapoznać się z mechanizmami stosowanymi przy składaniu rezerwacji, kanałami komunikacji z touroperatorem itp. O produkcie poszczególnych organizatorów można było dowiedzieć się więcej w trakcie ostatniego panelu.
Materiał partnera
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Esky.pl: Malta najchętniej wybierana na listopadowe city breaki
Malta stała się najpopularniejszym kierunkiem listopadowych city breaków, wyprzedzając…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
(R)ewolucja w turystyce dzieje się teraz. Obyśmy jej nie przegapili. [XV Forum Promocji Turystycznej]
Zmiany na rynku turystycznym, rewolucja technologiczna, nowa strategia rozwoju - to…
0 Komentarzy22 Minuty
31 października 2024
Itaka nagradza medalistów olimpijskich bonami wakacyjnymi
Biuro podróży Itaka nagrodziło polskich medalistów i ich trenerów za sukcesy osiągnięte…
0 Komentarzy1 Minuta
30 października 2024
Itaka podsumowuje sezon 2023/2024 i prezentuje ofertę lato 2025
Itaka podsumowała sezon 2023/2024 i zaprezentowała plany na Lato 2025 podczas cyklu…
0 Komentarzy5 Minuty
27 października 2024
Lato 2025 – ceny na wyjazdy w sierpniu dalej spadają
Analiza Instytutu Badań Rynku Turystycznego TravelDATA wskazuje, że w ubiegłym tygodniu…
0 Komentarzy1 Minuty
25 października 2024
OSAT zaprezentował agentom egzotyczną ofertę Mauritiusa
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych (OSAT) wraz z Mauritius Tourism (MTPA)…
0 Komentarzy2 Minuty
25 października 2024
Ecco Travel organizuje study tour do Chin. Agenci przygotowują się na rosnące zainteresowanie kierunkiem
Ecco Travel organizuje pierwszy, po dłuższej przerwie polski study tour do Chin, który…
0 Komentarzy1 Minuty
24 października 2024
Polacy na zimowe wakacje wybierają egzotyczne kraje. Na czele Indie, Kolumbia i Filipiny
Coraz więcej Polaków decyduje się na egzotyczne wakacje zimą, a liczba podróżujących…
0 Komentarzy1 Minuty
22 października 2024
Brytyjski regulator zatwierdza sprzedaż Thomasa Cooka grupie eSky. Firma spodziewa się miliarda zł ze sprzedaży pakietów w 2025 roku
Na początku października transakcję zakupu Thomasa Cooka przez eSky od chińskiego…
0 Komentarzy4 Minuty