TT Warsaw już za 5 miesięcy
Tegoroczne Targi TT Warsaw odbędą się w dniach 24-26 listopada tradycyjnie w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie.
Przygotowania do Targów TT Warsaw trwają nieprzerwanie od zakończenia poprzedniej edycji. Jak zwykle pierwszy dzień dedykowany będzie profesjonalistom, a kolejne dwa szerokiej publiczności.
Organizator potwierdza, że nie zabraknie przedstawicielstw narodowych i firm z Europy, Afryki, Azji czy Ameryki. Już wiadomo, że kontrahentom i klientom zaprezentują się m.in. wystawcy z Armenii, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogóry, Dominikany, Gruzji, Hiszpanii, Izraela, Jordanii, Litwy, Malezji, Malty, Maroka, Mołdawii, Palestyny, Peru, Rumunii, Turcji, Tajlandii, Tanzanii, Tunezji, Słowacji czy Włoch. Znajdą się wśród nich m.in. touroperatorzy, hotelarze, producenci i dostawcy nowych technologii dla sektora turystycznego, prezentowane będą też liczne atrakcje turystyczne. Wśród obecnych nie zabraknie firm, miast, gmin czy szlaków turystycznych z Polski, która tradycyjnie będzie silnie reprezentowana.
Koordynator Targów TT Warsaw, Renata Frydrykiewicz, powiedziała: “Nadal prowadzone są rozmowy z narodowymi ośrodkami, hotelami, regionami, miastami, biurami podróży oraz atrakcjami turystycznymi. Zróżnicowana oferta targowa to korzyść zarówno dla wystawców i przedstawicieli branży, jak i indywidualnych klientów, których rzesze ona przyciąga. Pracujemy nad tym, aby każdy kto przyjdzie na TT Warsaw mógł dokonać kompleksowego przeglądu propozycji. Biznesowi klienci będą mogli pozyskać nowych partnerów i spotkać się z dotychczasowymi, a indywidualni podróżni znaleźć ciekawe pomysły na ferie, wakacje, weekendowy wyjazd, regenerację w ośrodku spa czy aktywny wypoczynek. Staramy się, żeby pojawili się zarówno znani już odwiedzającym wystawcy, jak i nowi, a każdy znalazł coś dla siebie.”
Nieodłączną częścią targów są też konkursy dla wystawców będące dodatkową formą promocji. W konkursie „Homo Turisticus” Jury wybierze najbardziej oryginalne i profesjonalne stoisko targowe. Z kolei w konkursie „Fair Play Turystyki Polskiej o Kryształowy Globus” współorganizowanym przez Polską Izbę Turystyki komisja nagrodzi organizatorów, którzy przygotują najciekawszy program zgodnie z wytycznymi określonymi w regulaminie.
Ubiegłoroczne Targi TT Warsaw zgromadziły ponad 450 wystawców z 47 krajów. Dużym zainteresowaniem cieszyły się przygotowane przez organizatora i wystawców atrakcje, w tym występy, pokazy i spotkania z podróżnikami i blogerami. W ciągu weekendu targi odwiedziło ponad 18 tysięcy osób.
POWIĄZANE WPISY
5 listopada 2024
Save the date! IV Gala Waszej Turystyki już 10 stycznia 2025
Redakcja portalu WaszaTurystyka.pl ma zaszczyt zaprosić na IV Galę Waszej Turystyki,…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
Przerwa w czasie lotu w Warszawie? Poznaj atrakcje niedaleko Okęcia!
Warszawa to miasto, które warto poznać, nawet jeśli masz jedynie krótką przerwę między…
0 Komentarzy2 Minuty
24 października 2024
XV Forum Promocji Turystycznej: jak będzie wyglądała turystyka w Polsce za 30 lat?
Już tylko pięć dni dzieli nas od XV Forum Promocji Turystycznej. Jednym z punktów…
0 Komentarzy2 Minuty
21 października 2024
Jak skutecznie wytłumaczyć klientowi, że powinien kupić odpowiednie ubezpieczenie turystyczne?
Już 29 października 2024 r. podczas XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się dyskusja…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2024
Miasto Stołeczne Warszawa − Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej
Warszawa została oficjalnym Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
17 października 2024
Arche Fabryka Samolotów Mielno świętuje rok działalności
Na początku października Arche Fabryka Samolotów Mielno obchodził swoje pierwsze…
0 Komentarzy1 Minuty
17 października 2024
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Jak dostosować obiekty do potrzeb wszystkich?
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami to kolejny temat, który będzie…
0 Komentarzy2 Minuty
16 października 2024
O tym jak tworzyć kampanie, które przyciągają klientów porozmawiamy na XV Forum Promocji Turystycznej
Neuromarketing to metoda, która pozwala firmom lepiej zrozumieć decyzje konsumentów i…
0 Komentarzy2 Minuty
15 października 2024
Synergia kluczem do sukcesu. Jak Polska może zyskać na światowej mapie dzięki Convention Bureau?
W kontekście globalnej rywalizacji o uwagę turystów i organizatorów wydarzeń biznesowych,…
0 Komentarzy1 Minuty