TUI podbija Mauritius
TUI Poland w sezonie Zima 2015/16 rozpocznie regularne wyloty na Mauritius. Od początków listopada do końca marca biuro będzie oferować w sumie 15 rejsów, w cyklach 10 lub 11 dniowych. Przeloty na Mauritius będą odbywały się samolotami czarterowymi należącymi do TUI – linią Arke Fly. Loty będą odbywać się bez międzylądowań (czas przelotu 11 godzin 50 minut), a godziny przelotu będą optymalne dla Klientów TUI (nocne przeloty).
W samolotach Arke Fly TUI oferuje swoim klientom możliwość rezerwacji klasy przelotu: economy, comfort, premium comfort. Możliwa jest również rezerwacja miejsc w samolocie oraz zamówienie cateringu.
TUI na Mauritiusie proponuje swoim Klientom pobyty z najważniejszych kurortach położonych na:
Północy (miejscowości: Grand Baie, Grand Gaube, Trou aux Biches)
Wschodzie (miejscowości: Belle Mare, Trou d’Eau Douce, Palmar)
Zachodzie (miejscowości: Flic en Flac, Bel Ombre).
Klienci TUI mogą wybierać hotele o standardzie od *** do *****. Większość z nich jest w formule all inclusive, ale również z HB i śniadaniami. Standard hoteli jest bardzo wysoki, nawet hotele ekonomiczne oferują bardzo dobry serwis i infrastrukturę wypoczynkową.
TUI w swojej ofercie ma wiele hoteli sieciowych jak:
RIU – należący do koncernu TUI, o światowym zasięgu. Na Mauritiusie hotele tej sieci zlokalizowane są na południowym zachodzie, na półwyspie Le Morne.
Beachcomber – znana, luksusowa sieć hotelowa działająca głównie na Mauritiusie, ale również na Seszelach. Hotele zlokalizowane na wchodzie, północy wyspy, mają standard od **** do ***** Poland
Attitiude – lokalna sieć hoteli *** i ****, kameralne obiekty (do 100-150 pokoi) z bardzo dobrym serwisem
Veranda – maurytyjska sieć hoteli położonych głównie na północy wyspy. Architektonicznie nawiązująca do lokalnego stylu, hotele o dobrym standardzie *** do LUX* – bardzo luksusowa sieć hotelowa. Hotele o najwyższym standardzie posiadające m.in. własny browar, winiarnie, palarnie kawy czy luksusowe kosmetyki własnej marki.
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty
28 listopada 2024
Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby…
0 Komentarzy4 Minuty
27 listopada 2024
Grzegorz Bosowski sprzedał udziały we Fly.pl inwestorowi spoza branży, pozostaje prezesem
Po 18 latach istnienia internetowe biuro podróży Fly.pl zostało sprzedane prywatnemu…
0 Komentarzy3 Minuty