TUI Travel sprzedało 40 proc. oferty zimowej przez internet

Aż 40 proc. oferty sezonu zimowego 2013/2014 touroperatora TUI Travel zostało sprzedane drogą elektroniczną. To o 5 proc. więcej niż rok wcześniej.

Firma działająca na terenie Wielkiej Brytanii przez sieć First Choice i Thomson oraz przez sklepy i serwisy internetowe ogłosiła również, że rezerwacja on-line oferty Lato 2014 wzrosła już o 8 proc.

Peter Long dyrektor naczelny TUI Travel powiedział: „Sprzedaż oferty letniej idzie zgodnie z przewidywaniami. Szczególnie udana jest sprzedaż on-line zwłaszcza w Wielkiej Brytanii i w Niemczech (+22 proc). Nasi klienci coraz częściej dostrzegają korzyści płynące z naszej strategii e-commerce.”

W Wielkiej Brytanii sprzedano 93 proc. oferty zimowej i 97 proc. wakacyjnej. Według władz spółki popyt na wakacje rośnie, 72 proc. rezerwacji stanowią właśnie rezerwacje na ten okres.
Władze TUI Travel spodziewają się, że zysk operacyjny za pełny rok wzrośnie o 7 – 10 proc.