Turystyczna Marka Kraszczady promuje powiat krasnostawski
W Krasnostawskim Domu Kultury odbyła się konferencja inaugurująca projekt Turystyczna Marka Kraszczady. Inicjatywa ma na celu promocję powiatu krasnostawskiego i rozwój lokalnej turystyki. W wydarzeniu uczestniczyli przedstawiciele samorządów, instytucji publicznych, lokalnych przedsiębiorców oraz eksperci w dziedzinie turystyki.
Turystyczna Marka Kraszczady to projekt, którego celem jest promocja powiatu krasnostawskiego. Powstał z inicjatywy dr hab. Marcina Szewczaka, prof. KUL, będącego obecnie członkiem zarządu województwa lubelskiego. Podczas konferencji zaprezentowane zostały główne założenia oraz korzyści, jakie może przynieść rozwój turystyki na obszarze Kraszczad, zarówno dla lokalnych mieszkańców, jak i przedsiębiorców.
Inicjatorom projektu zależy także na podniesieniu świadomości o znaczeniu współpracy między podmiotami branży turystycznej a właścicielami i zarządcami atrakcji turystycznych w powiecie krasnostawskim, i jej wpływie na ruch turystyczny w regionie. W trakcie konferencji zaprezentowano m.in. harmonogram działań na rzecz rozbudowy marki Kraszczady i zapowiedziano przeprowadzenie analizy podmiotów i atrakcji turystycznych w powiecie krasnostawskim. Uczestnicy konferencji, dostrzegając wspólny potencjał turystyczny powiatu krasnostawskiego oraz konieczność wprowadzanie działań opartych na zrównoważonym rozwoju , podpisali deklarację o współpracy w celu stworzenia Turystycznej Marki KRASZCZADY.
Organizatorami spotkania byli: Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna, Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego, Miasto Krasnystaw, Starostwo Powiatowe w Krasnymstawie oraz Instytut Rozwoju Samorządu Terytorialnego Województwa Lubelskiego.
POWIĄZANE WPISY
22 stycznia 2025
Warta: Polacy stawiają na ubezpieczenia i wygodę w zimowych podróżach
Polacy ruszyli na ferie i nie mają zamiaru oszczędzać na własnym komforcie czy…
0 Komentarzy3 Minuty
21 stycznia 2025
Ecco Travel uruchomił promocje na wybrane wycieczki objazdowe
Ecco Travel ogłasza kolejną edycję promocji „Wielka obniżka”, która potrwa od 17 do 31…
0 Komentarzy1 Minuta
21 stycznia 2025
„Turystyka – Bez Barier” na Dolnym Śląsku wspiera dzieci i seniorów
W grudniu ubiegłego roku, Polska Izba Turystyki zrealizowała projekt pod nazwą „Turystyka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 stycznia 2025
Aleksandra Prędka nową dyrektorką regionalną IGHP w woj. łódzkim
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego ma nową przedstawicielkę w centralnej Polsce.…
0 Komentarzy2 Minuty
17 stycznia 2025
13. Dzień Turystyki bez Barier 5 marca na ITB
5 marca 2025 roku w City Cube na terenie Targów Berlińskich (Messe Berlin) odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
15 stycznia 2025
Jan Wróblewski odznaczony za zasługi dla polskiej turystyki
Podczas Balu Hotelarza 11 stycznia 2025 r. organizowanego przez Fundację Polskie Hotele…
0 Komentarzy1 Minuty
15 stycznia 2025
Lodowi rzeźbiarze będą rywalizować na Hrebienku
Najlepsi lodowi rzeźbiarze spotkają się w Tatrach Wysokich. W weekend 18–19 stycznia 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
15 stycznia 2025
Tribe debiutuje w Polsce. Trwa nabór do zespołu nowego hotelu
Tribe designerska i lifestylowa marka hotelarska grupy Accor przygotowuje swój debiut w…
0 Komentarzy1 Minuty
14 stycznia 2025
Travelist.pl: grudzień rekordowym miesiącem rezerwacji
Koniec roku sprzyjał planowaniu, w tym także podróży. Jak pokazują dane portalu…
0 Komentarzy3 Minuty