Ubezpieczenie kosztów rezygnacji dostępne online
Towarzystwo Ubezpieczeń Europa wprowadziło do sprzedaży online ubezpieczenie Koszty Rezygnacji. Umożliwia ono zwrot 100 proc. kosztów wycieczki, noclegu i biletu lotniczego bądź autokarowego, gdy turysta nie może z nich skorzystać.
Ubezpieczenie Koszty Rezygnacji zapewnia odzyskanie 100 proc. zapłaconej ceny wycieczki, noclegu lub biletu podróżnego, gdy nie ma możliwości ich zrealizowania. Katalog przyczyn objętych ubezpieczeniem jest bardzo rozbudowany i obejmuje m.in. nagłą chorobę, nieszczęśliwy wypadek, śmierć bliskiej osoby, utratę pracy, nieotrzymanie wizy na czas, wyznaczenie pobytu w sanatorium w terminie wyjazdu, kradzież auta osoby ubezpieczonej lub współuczestnika podróży, jak również inne, możliwe do udokumentowania, powody. Jako osoby bliskie rozumiany jest nie tylko współmałżonek i dzieci, ale również np. teściowie oraz wnuki.
Ubezpieczenie jest dostępne w opcjach:
• rezygnacja z imprezy turystycznej,
• rezygnacja lub przerwanie uczestnictwa w imprezie turystycznej,
• anulowanie biletu,
• anulowanie noclegu.
Marat Nevretdinov, wiceprezes TU Europa, powiedział: „Analizujemy zmieniający się rynek ubezpieczeń podróżnych pod kątem zapotrzebowania klientów na nowe rozwiązania, zapewniające sprofilowaną ochronę. Potrzeby turystów dynamicznie się zmieniają, dlatego na podstawie obserwacji rynku proponujemy klientom aż trzy warianty ubezpieczenia Koszty Rezygnacji: podstawowy oraz Plus i Max. Dwa ostatnie dodatkowo rozszerzają katalog możliwych przyczyn rezygnacji, umożliwiając przy tym zwrot stu procent poniesionych kosztów.”
Ubezpieczenie Koszty Rezygnacji było dotąd sprzedawane w biurach podróży współpracujących z TU Europa. Teraz firma poszerzyła kanały dystrybucji o sprzedaż online. Polisę można kupić w 3 prostych krokach na stronie www.tueuropa.pl. Po wyborze najlepszej dla siebie opcji i wypełnieniu prostego formularza turysta zostaje przekierowany do systemu płatności elektronicznych, który pozwala od razu zapłacić za ubezpieczenie. Następnie klient otrzymuje polisę na wskazany przez siebie adres mailowy, dodatkowo dostaje sms-em numer polisy potrzebny do zgłoszenia szkody.
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Esky.pl: Malta najchętniej wybierana na listopadowe city breaki
Malta stała się najpopularniejszym kierunkiem listopadowych city breaków, wyprzedzając…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
Itaka nagradza medalistów olimpijskich bonami wakacyjnymi
Biuro podróży Itaka nagrodziło polskich medalistów i ich trenerów za sukcesy osiągnięte…
0 Komentarzy1 Minuta
30 października 2024
Itaka podsumowuje sezon 2023/2024 i prezentuje ofertę lato 2025
Itaka podsumowała sezon 2023/2024 i zaprezentowała plany na Lato 2025 podczas cyklu…
0 Komentarzy5 Minuty
27 października 2024
Lato 2025 – ceny na wyjazdy w sierpniu dalej spadają
Analiza Instytutu Badań Rynku Turystycznego TravelDATA wskazuje, że w ubiegłym tygodniu…
0 Komentarzy1 Minuty
25 października 2024
OSAT zaprezentował agentom egzotyczną ofertę Mauritiusa
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych (OSAT) wraz z Mauritius Tourism (MTPA)…
0 Komentarzy2 Minuty
25 października 2024
Ecco Travel organizuje study tour do Chin. Agenci przygotowują się na rosnące zainteresowanie kierunkiem
Ecco Travel organizuje pierwszy, po dłuższej przerwie polski study tour do Chin, który…
0 Komentarzy1 Minuty
24 października 2024
Polacy na zimowe wakacje wybierają egzotyczne kraje. Na czele Indie, Kolumbia i Filipiny
Coraz więcej Polaków decyduje się na egzotyczne wakacje zimą, a liczba podróżujących…
0 Komentarzy1 Minuty
22 października 2024
Brytyjski regulator zatwierdza sprzedaż Thomasa Cooka grupie eSky. Firma spodziewa się miliarda zł ze sprzedaży pakietów w 2025 roku
Na początku października transakcję zakupu Thomasa Cooka przez eSky od chińskiego…
0 Komentarzy4 Minuty
21 października 2024
Korea Południowa z Nekera – dobry kierunek na urlop
Marzysz o wyjątkowych wakacjach, które połączą nowoczesność z tradycją? Szukasz…
0 Komentarzy7 Minuty