Ubezpieczenie kosztów rezygnacji dostępne online

Towarzystwo Ubezpieczeń Europa wprowadziło do sprzedaży online ubezpieczenie Koszty Rezygnacji. Umożliwia ono zwrot 100 proc. kosztów wycieczki, noclegu i biletu lotniczego bądź autokarowego, gdy turysta nie może z nich skorzystać.
Ubezpieczenie Koszty Rezygnacji zapewnia odzyskanie 100 proc. zapłaconej ceny wycieczki, noclegu lub biletu podróżnego, gdy nie ma możliwości ich zrealizowania. Katalog przyczyn objętych ubezpieczeniem jest bardzo rozbudowany i obejmuje m.in. nagłą chorobę, nieszczęśliwy wypadek, śmierć bliskiej osoby, utratę pracy, nieotrzymanie wizy na czas, wyznaczenie pobytu w sanatorium w terminie wyjazdu, kradzież auta osoby ubezpieczonej lub współuczestnika podróży, jak również inne, możliwe do udokumentowania, powody. Jako osoby bliskie rozumiany jest nie tylko współmałżonek i dzieci, ale również np. teściowie oraz wnuki.
Ubezpieczenie jest dostępne w opcjach:
• rezygnacja z imprezy turystycznej,
• rezygnacja lub przerwanie uczestnictwa w imprezie turystycznej,
• anulowanie biletu,
• anulowanie noclegu.
Marat Nevretdinov, wiceprezes TU Europa, powiedział: „Analizujemy zmieniający się rynek ubezpieczeń podróżnych pod kątem zapotrzebowania klientów na nowe rozwiązania, zapewniające sprofilowaną ochronę. Potrzeby turystów dynamicznie się zmieniają, dlatego na podstawie obserwacji rynku proponujemy klientom aż trzy warianty ubezpieczenia Koszty Rezygnacji: podstawowy oraz Plus i Max. Dwa ostatnie dodatkowo rozszerzają katalog możliwych przyczyn rezygnacji, umożliwiając przy tym zwrot stu procent poniesionych kosztów.”
Ubezpieczenie Koszty Rezygnacji było dotąd sprzedawane w biurach podróży współpracujących z TU Europa. Teraz firma poszerzyła kanały dystrybucji o sprzedaż online. Polisę można kupić w 3 prostych krokach na stronie www.tueuropa.pl. Po wyborze najlepszej dla siebie opcji i wypełnieniu prostego formularza turysta zostaje przekierowany do systemu płatności elektronicznych, który pozwala od razu zapłacić za ubezpieczenie. Następnie klient otrzymuje polisę na wskazany przez siebie adres mailowy, dodatkowo dostaje sms-em numer polisy potrzebny do zgłoszenia szkody.
POWIĄZANE WPISY
18 grudnia 2025
Itaka spotkała się z partnerami z całej Polski podczas Agent Night Arena
17 grudnia 2025 roku na Itaka Arenie w Opolu odbyło się wydarzenie Itaka Agent Night…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2025
eSky: Polacy planują podróże z wyprzedzeniem. Wzrost rezerwacji do USA i Meksyku
Dane z internetowego biura podróży eSky pokazują, że Polacy coraz częściej planują…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2025
Blisko 200 agentów na Wielkiej Gali Nekera: sukcesy, wyróżnienia i plany na przyszłość
Blisko 200 agentów turystycznych oraz partnerzy biznesowi i przedstawiciele mediów wzięli…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
eSky: Rośnie zainteresowanie zimowymi wyjazdami do Hiszpanii, Portugalii i Maroka
Polacy coraz częściej planują ferie zimowe poza krajem, wybierając kierunki o…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Malta w czołówce wyborów użytkowników eSky
Malta od lat przyciąga Polaków swoją historią, śródziemnomorskim klimatem i urokiem. W…
0 Komentarzy2 Minuty
12 grudnia 2025
eSky: Rok 2026 sprzyja podróżom. Polacy mogą wykorzystać do 61 dni wolnych
Według danych eSky, rok 2026 stwarza Polakom okazję do maksymalnego wykorzystania dni…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty










