Ubezpieczenie turystyczne to podstawa w dobie pandemii [PODCAST #45]
W dobie pandemii wzrosła świadomość konsumentów dotycząca ubezpieczeń podróżnych. Ubezpieczenie od rezygnacji z wyjazdu stało się dla wielu klientów biur podróży i portali rezerwacyjnych podstawą, dającą poczucie swobody i bezpieczeństwa. O tym, jakie zmiany zaszły na rynku ubezpieczeń turystycznych rozmawiamy z Renatą Łątką, dyrektorką sprzedaży w firmie HanseMerkur ubezpieczenia podróży.
Klienci zwracają też częściej uwagę na epidemiczne aspekty ubezpieczenia zdrowotnego. Chodzi o koszty leczenia i ewentualnej kwarantanny w razie pozytywnego wyniku losowego testu w miejscu wypoczynku. Ubezpieczyciele starają się modyfikować produkty tak, aby nadążyć za wszystkimi scenariuszami komplikacji wyjazdu w dobie pandemii.
Ubezpieczyciele, podobnie jak biura podróży, mają coraz więcej pracy przy obsłudze klienta, którzy chcą częściej konsultować i omawiać możliwy rozwój wypadków w razie zachorowania na wyjeździe.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
29 listopada 2024
Członkowie zarządu LOT odwołani. Michał Fijoł pozostaje na stanowisku prezesa?
PLL LOT oficjalnie poinformował o zmianach w zarządzie i radzie nadzorczej spółki.…
1 Komentarz2 Minuty
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty
13 listopada 2024
Sara Binmahfoodh: Chcemy zmienić postrzeganie Arabii Saudyjskiej. Najlepszym sposobem na to jest podróż
Arabia Saudyjska cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich turystów. Budzi…
0 Komentarzy9 Minuty
31 października 2024
(R)ewolucja w turystyce dzieje się teraz. Obyśmy jej nie przegapili. [XV Forum Promocji Turystycznej]
Zmiany na rynku turystycznym, rewolucja technologiczna, nowa strategia rozwoju - to…
0 Komentarzy22 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
7 października 2024
Łukasz Habaj: kupując Thomasa Cooka nabyliśmy rozpoznawalność marki. Konkurujemy z touroperatorami o tego samego klienta
Kupując Thomasa Cooka po atrakcyjnej cenie eSky nabył rozpoznawalność na rynkach Europy…
0 Komentarzy24 Minuty
5 października 2024
Afera dziennikarza BBC. Brak wózków pokładowych dotyczy większości przewoźników
Frank Gardner, dziennikarz BBC podróżując z Warszawy do Londynu spotkał się z brakiem…
0 Komentarzy3 Minuty
4 października 2024
Tabarka – w poszukiwaniu prawdziwej Tunezji
Położona tuż przy granicy z Algierią Tabarka zachwyca plażami i świetnymi warunkami do…
0 Komentarzy5 Minuty
To jest święta racja. W tych warunkach geopolitycznych strach gdziekolwiek się ruszać bez ubezpieczenia. Ja mam wykupione podstawowe w ergo hestia i mam spokojną głowę. Czy to idę do sklepu czy jadę na wakacje. Komfort psychiczny jest zawsze