Udana kampania Słowacji na YouTube

AG

Ponad 6,230 mln odsłon, ponad milion oglądających spot. To wyniki oglądalności spotu reklamowego Słowacji na YouTube w Polsce, Rosji i na Węgrzech. Słowacka Agencja Ruchu Turystycznego (SACR) rozpoczęła kampanię reklamową 16 grudnia 2013 a zakończyła kilka dni temu.

Spotypokazywał Słowację, jako kraj, gdzie można spędzić niezapomniany zimowy urlop. Były oczywiście nadawane w językach danych lrajów

W Polsce spot miła 1,4 mln odsłon, oglądało go 330 tysięcy osób. W Rosji było to odpowiednio – 2,6 mln i 347 tysięcy a na Węgrzech – ponad 2,2 mln i 240 tysięcy ludzi.

Dyrektor generalna SACR, Marta Kučerová powiedziała: „Nasza kampania reklamowa, którą przeprowadziliśmy na YouTuBe, potwierdziła, że obecnie taka forma reklamy jest najbardziej odpowiednia i najszybciej trafia do największej liczby odbiorców. Na podstawie zeszłorocznej kampanii przygotowaliśmy spoty w różnych wersjach językowych a wprowadzone innowacje przyniosły nam, w porównaniu do roku ubiegłego, dodatkowe 100 tysięcy unikalnych użytkowników. Oceniamy, że na przykład w Rosji, nasze reklamy w tablecie lub na smartfonie oglądało ponad 8 proc. ludzi.”
Ciekawostką jest informacja, że w Polsce spot najchętniej i najliczniej był oglądany przez ludzi w wieku do 25 roku życia, zaś w Rosji i na Węgrzech – głównie przez ludzi powyżej 45 roku życia.