Udane osiem miesięcy Alfa Star

Firma Alfa Star S.A. odnotowała wzrost sprzedaży. W tym roku, w okresie od początku stycznia do końca sierpnia spółka zwiększyła przychody o 18,7 proc.
Jest to efekt realizowania nowej strategii, ze szczególnym uwzględnieniem dywersyfikacji oferty biura, poprzez wprowadzenie do portfolio nowych kierunków oraz rozwoju współpracy z siecią agencyjną.
Od 1 stycznia 2014 r. do dnia 31 sierpnia przychód spółki wyniósł 164 706 228,20 zł.
W porównaniu do analogicznego okresu w roku 2013, kiedy to spółka osiągnęła wynik 138 734 045,53 zł., stanowi to znaczący wzrost przychodów o około 18,7 proc..
W analizowanym okresie spółka zanotowała zysk brutto w wysokości 4.573.317,76 zł. podczas gdy
w roku 2013, w okresie od 1 stycznia do 31 sierpnia wyniósł on 581.566,97 zł.
Małgorzata Strzylak-Skalińska rzecznik prasowy Alfa Star S.A powiedziała: „Doskonałe wyniki spółki, to również efekt programów partnerskich oraz współpracy z agentami, którzy stanowią niezwykle istotne ogniwo w procesie obsługi klienta. Wielkość sprzedaży bezpośredniej zależy od ich zaangażowania, wiedzy o produkcie oraz komunikatywności. Dzięki dobrze rozwiniętej sieci agencyjnej Alfa Star S.A. możemy wspólnie osiągać coraz lepsze rezultaty
i firma z pewnością będzie podtrzymywać ten kierunek. Klienci podróżujący z nami od lat są bardzo zadowoleni z nowych kierunków. Alfa Star S.A. oznacza dla nich komfort i gwarancję udanego wypoczynku. Zmiany zaowocowały napływem nowych osób, które najczęściej na zimowe wakacje wybierają Egipt, natomiast w okresie letnim chętnie poznają uroki naszych nowych destynacji.”
W tym roku, podnosząc jakość swoich usług i oferowanych kierunków, firma wprowadziła zmiany w bazie hotelowej. Spółka postawiła na obiekty z ugruntowaną pozycją na rynku i doskonałymi opiniami. Dodatkowo w portfolio pojawiły się nowe hotele, których lokalizacja sprawia, że doskonale sprawdzają się jako baza wypadowa dla osób chcących aktywnie spędzać czas wolny. Firma podsumowuje, że do tej pory największą popularnością cieszyły się resorty z wyżywieniem all inclusive. Obecnie odnotowuje coraz większe zainteresowanie hotelami znajdującymi się w centrum miasta z samymi śniadaniami co oznacza, że klienci traktują je jako doskonałą bazę wypadową do samodzielnego zwiedzania danego kurortu.
POWIĄZANE WPISY
9 kwietnia 2025
TOP Touristik: 78 proc. wzrost wyjazdów do Hiszpanii
Polski touroperator TOP Touristik, specjalizujący się w pakietach dynamicznych, aktywnie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Rainbow rozpoczął sprzedaż ofert last minute 2025
Rainbow rozpoczął sprzedaż ofert wakacyjnych last minute na sezon letni 2025. Biuro…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Czarterem do Wietnamu. Itaka uruchamia nowy kierunek z Warszawy
Itaka ogłasza uruchomienie nowego kierunku czarterowego na sezon zima 2025/2026: Wietnam.…
0 Komentarzy4 Minuty
8 kwietnia 2025
Resabee Travel Tech Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Szesnasta edycja Forum Promocji Turystycznej po raz kolejny zawita do Wrocławia, tym…
0 Komentarzy2 Minuty
8 kwietnia 2025
Itaka nagrodziła w Turcji swoich liderów sprzedaży
Zakończyła się kolejna edycja programu Itaka Lider, jednej z inicjatyw motywacyjnych…
0 Komentarzy3 Minuty
12 kwietnia 2025
Powstał thriller inspirowany wyprawą z Rainbow
Wyprawa do Kenii zorganizowana przez biuro podróży Rainbow stała się inspiracją dla…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Zagraniczni turyści odkrywają Bieszczady. Liczba odwiedzających wzrosła o 52 proc. jesienią 2024
Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna poinformowała o wzroście liczby turystów…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Jak zmienia się świat podróży służbowych? Eksperci spotkali się na Forum Liderów Business Travel
Forum Liderów Business Travel, organizowane przez BCD Travel Poland, przyciągnęło do…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Wakacje.pl: Wielkanoc z widokiem na morze. Polacy coraz częściej świętują za granicą
Z danych biura Wakacje.pl wynika, że najczęściej wybieranymi kierunkami na Wielkanoc i…
0 Komentarzy5 Minuty
9 kwietnia 2025
TOP Touristik: 78 proc. wzrost wyjazdów do Hiszpanii
Polski touroperator TOP Touristik, specjalizujący się w pakietach dynamicznych, aktywnie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Rainbow rozpoczął sprzedaż ofert last minute 2025
Rainbow rozpoczął sprzedaż ofert wakacyjnych last minute na sezon letni 2025. Biuro…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Czarterem do Wietnamu. Itaka uruchamia nowy kierunek z Warszawy
Itaka ogłasza uruchomienie nowego kierunku czarterowego na sezon zima 2025/2026: Wietnam.…
0 Komentarzy4 Minuty
8 kwietnia 2025
Resabee Travel Tech Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Szesnasta edycja Forum Promocji Turystycznej po raz kolejny zawita do Wrocławia, tym…
0 Komentarzy2 Minuty
8 kwietnia 2025
Itaka nagrodziła w Turcji swoich liderów sprzedaży
Zakończyła się kolejna edycja programu Itaka Lider, jednej z inicjatyw motywacyjnych…
0 Komentarzy3 Minuty
12 kwietnia 2025
Powstał thriller inspirowany wyprawą z Rainbow
Wyprawa do Kenii zorganizowana przez biuro podróży Rainbow stała się inspiracją dla…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Zagraniczni turyści odkrywają Bieszczady. Liczba odwiedzających wzrosła o 52 proc. jesienią 2024
Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna poinformowała o wzroście liczby turystów…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Jak zmienia się świat podróży służbowych? Eksperci spotkali się na Forum Liderów Business Travel
Forum Liderów Business Travel, organizowane przez BCD Travel Poland, przyciągnęło do…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Wakacje.pl: Wielkanoc z widokiem na morze. Polacy coraz częściej świętują za granicą
Z danych biura Wakacje.pl wynika, że najczęściej wybieranymi kierunkami na Wielkanoc i…
0 Komentarzy5 Minuty
9 kwietnia 2025
TOP Touristik: 78 proc. wzrost wyjazdów do Hiszpanii
Polski touroperator TOP Touristik, specjalizujący się w pakietach dynamicznych, aktywnie…
0 Komentarzy2 Minuty