Udoskonalona aplikacja Skyscannera
Skyscanner wzbogaca aplikację wyszukiwania lotów o nowe funkcje: wyszukiwanie hoteli oraz wypożyczalni samochodów.
Skyscanner odnotował, że aplikację dla podróżujących jak dotąd pobrało ponad 40 milionów użytkowników na całym świecie. W Polsce, choć nadal większość użytkowników w planowaniu i organizowaniu podróży korzysta z komputera, to w ciągu ostatniego roku ich liczba spadła z 61 proc. do 54 proc..
Dla odmiany liczba użytkowników mobilnych wzrosła aż o 11,5 proc.
Najpopularniejszym systemem operacyjnym jest Android, z którego korzystało aż 61 proc. użytkowników, 35 proc. z iOS a jedynie 3 proc. z systemu operacyjnego Windows. W grupie tabletów i smartphonów, z jakich najczęściej korzystali polscy podróżujący znalazły się urządzenia marki Apple i Samsung – ramię w ramię konkurujący o miano lidera, a także Sony, Huawei oraz LG. Link do interaktywnej infografiki znajduje się tutaj.
Udoskonalenie aplikacji Skyscanner (dostępnej zarówno w wersji dla systemu operacyjnego iOS jak i Androida) o dodatkowe funkcje jest wynikiem wnikliwych obserwacji preferencji podróżujących. Nowa wersja dostarczy użytkownikom spersonalizowane, dostosowane do ich potrzeb oraz inspirujące informacje na temat podróży, a specjalnie zaprojektowane opcje wyszukiwania umożliwią zaoszczędzenie nie tylko czasu, ale również pieniędzy.
Nowa sekcja Przeglądaj najlepsze oferty zapewni komfortowe wyszukiwanie atrakcyjnych promocji według preferencji użytkowników:
Letnie wakacje: to nowa funkcja, umożliwiająca wyszukiwanie aktualnych ofert tanich lotów dla tych, dla których jednym z głównych kryteriów jest pogodowa aura. Znajdą oni najatrakcyjniejsze oferty podróży w danym miesiącu z wybranego przez siebie lotniska.
Wyjazdy City Break: jak wynika z przeprowadzonych przez firmę Skyscanner badań, 9 na 10 osób (1) marzy o spontanicznym, krótkim wyjeździe. Od teraz, dzięki nowej funkcji aplikacji, możliwe będzie sprawdzenie najlepszych i najtańszych ofert weekendowych wyjazdów.
Wszędzie: funkcja pozwalająca wyszukać najlepsze oferty z określonego przez użytkownika lotniska w określonym czasie. Jest doskonałym rozwiązaniem dla tych, którzy czas urlopu mają zaplanowany, ale nie wiedzą jeszcze, dokąd się wybrać.
Widok osi czasu: to funkcja, która pomaga wyszukać najlepsze oferty lotów dla wybranego kierunku w najbliższej przyszłości, na przykład na najbliższe 4 tygodnie czy 3 miesiące.
Nowe funkcje aplikacji umożliwiające zaoszczędzenie czasu:
Sekcja Szybkie wyszukiwanie również została wzbogacona o nowe opcje wyszukiwania.
Synchronizacja wyszukiwania hoteli i wypożyczalni samochodów. Od teraz wyszukiwanie hotelu i wynajmu samochodu jest automatycznie zsynchronizowane z wyszukiwaniem lotu. Dzięki temu użytkownicy aplikacji nie muszą pamiętać i ponownie wpisywać danych dotyczących check-inu czy lokalizacji – wszystkie dane są kompatybilne.
Ulepszony widok wyszukiwania hoteli: funkcja pomagająca podróżnikom w dokonywaniu szybkiej i sprawnej rezerwacji hoteli. Umożliwia użytkownikom szybki dostęp do najważniejszych informacji – zdjęć obiektu, opinii, cen, etc.
Błyskawiczne wyszukiwanie lotów: parametry wyszukiwania są automatycznie zapisywane w pamięci aplikacji, dzięki temu nie ma potrzeby ciągłego wpisywania niezbędnych do znalezienia lotu danych.
Ocena: W celu zapewnienia podróżującym najlepszej oferty lotów, wyniki wyszukiwania mogą być uporządkowane wedle wybranego kryterium, jak cena, czas trwania lotu bądź rating. Ocena uwzględnia cenę, liczbę przesiadek, czas trwania lotu, a dla ułatwienia szybkiej identyfikacji, w zależności od uzyskanych wyników, wyświetla użytkownikowi uśmiechniętą bądź przygnębioną buzię (emotikon), a także punktację ogólnej oceny oferty w skali od 0 do 10.
Balint Orosz, dyrektor ds. rozwoju aplikacji w Skyscanner, powiedział: „Ciągła ewolucja potrzeb podróżujących wymaga od nas nieustannego unowocześniania dotychczasowych technologii. Dzięki stałemu monitorowaniu i przeprowadzanym badaniom, możemy efektywnie wdrażać rozwiązania, odpowiadając najbardziej wygórowanym wymaganiom użytkowników. Nasza aplikacja została wzbogacona o nowe funkcje – wyszukiwania hoteli w dogodnych dla nas terminach oraz wypożyczalni samochodów, które są kompatybilne z zaplanowanym przez nas lotem. Pozwala to zaoszczędzić czas oraz pieniądze już na etapie planowania podróży, a także w trakcie wypoczynku.”
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Michael Rousseau nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów Generalnych Star Alliance
Michael Rousseau, prezes Air Canada, został nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
TAP Air Portugal uruchamia nowe połączenia do Los Angeles i Bostonu
TAP Air Portugal ogłosił nowe kierunki transatlantyckie, które wystartują w maju 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
Lotnisko w Katowicach w listopadzie obsłużyło ponad 350 tys. pasażerów
Lotnisko w Katowicach zamknęło listopad z wynikiem ponad 351 tys. obsłużonych pasażerów.…
0 Komentarzy2 Minuty