UNIQA Partnerem XI Forum Promocji Turystycznej
Już za trzy tygodnie, 12 października w Terminalu Lotniska Warszawa-Radom odbędzie XI Forum Promocji Turystycznej organizowane przez redakcje portalu WaszaTurystyk.pl. Partnerem imprezy jest firma ubezpieczeniowa UNIQA.
UNIQA jest obecna w Polsce od 30 lat. W kwietniu 2021 r. połączyła się z firmą ubezpieczeniową AXA. Razem stworzyły 5. co do wielkości grupę ubezpieczeniową w Polsce, ze wszechstronną ofertą dla osób prywatnych i rodzin, małych, średnich i dużych firm, ich pracowników oraz dla spółdzielni, wspólnot mieszkaniowych i ich mieszkańców. Zabezpieczamy życie i majątek naszych klientów, ale przede wszystkim dbamy o to, by mieli w nas oparcie, mogli korzystać z naszej wiedzy i doświadczenia. UNIQA obsługuje 5 mln klientów. Współpracuje z 30 tysiącami agentów i OFWCA, zatrudnia 2,3 tys. pracowników.
UNIQA to firma z 200-letnią historią, a obecnie jedna z wiodących grup ubezpieczeniowych w Europie Środkowej i Wschodniej. W Austrii, gdzie ma swoje korzenie, uchodzi za jedną z najsilniejszych marek ubezpieczeniowych. W październiku 2020 r. stała się właścicielem spółek AXA w Polsce, Czechach i Słowacji, umacniając swoją pozycję na rynku.
W ofercie UNIQA oprócz ubezpieczenia podróży zagranicznych, jest także ubezpieczenie rezygnacji z podroży zagranicznych i krajowych oraz ubezpieczenie turystyczne obejmujące krajowe wyjazdy. UNIQA oferuje jedną z najwyższych sum ubezpieczenia na rynku, wynoszącą 35 tys. zł. Zachorowanie na COVID-19 traktowane jest w nim jak każde inne zachorowanie i jest w zakresie ubezpieczenia.
Organizatorem Forum jest redakcja portalu branżowego WaszaTurystyka.pl.
Współorganizatorami są: Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze” i Lotnisko Warszawa-Radom
Złotymi Partnerami są: Centrum Archeologii Śródziemnomorskiej UW, Województwo Podkarpackie, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
Partnerami są: Chorwacka Wspólnota Turystyczna, Izraelskie Rządowe Centrum Turystyki – IGTO, Ogólnokrajowa Spółdzielnia Turystyczna „Gromada”, MerlinX, Tourist Polska, Izraelskie Rządowe Centrum Turystyki, Sykon.pl, UNIQA, polski Holding Hotelowy
Patronem Honorowym jest Ministerstwo Sportu i Turystyki
Patronami są: AM Art Media Agencja PR, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Instytut ESG, Krakowska Izba Turystyki, Polska Izba Turystyki, Pracodawcagodnyzaufania.pl, RaportCSR.pl
Program i rejestracja TUTAJ
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Przerwa w czasie lotu w Warszawie? Poznaj atrakcje niedaleko Okęcia!
Warszawa to miasto, które warto poznać, nawet jeśli masz jedynie krótką przerwę między…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
(R)ewolucja w turystyce dzieje się teraz. Obyśmy jej nie przegapili. [XV Forum Promocji Turystycznej]
Zmiany na rynku turystycznym, rewolucja technologiczna, nowa strategia rozwoju - to…
0 Komentarzy22 Minuty
24 października 2024
XV Forum Promocji Turystycznej: jak będzie wyglądała turystyka w Polsce za 30 lat?
Już tylko pięć dni dzieli nas od XV Forum Promocji Turystycznej. Jednym z punktów…
0 Komentarzy2 Minuty
21 października 2024
Jak skutecznie wytłumaczyć klientowi, że powinien kupić odpowiednie ubezpieczenie turystyczne?
Już 29 października 2024 r. podczas XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się dyskusja…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2024
Miasto Stołeczne Warszawa − Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej
Warszawa została oficjalnym Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
17 października 2024
Arche Fabryka Samolotów Mielno świętuje rok działalności
Na początku października Arche Fabryka Samolotów Mielno obchodził swoje pierwsze…
0 Komentarzy1 Minuty
17 października 2024
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Jak dostosować obiekty do potrzeb wszystkich?
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami to kolejny temat, który będzie…
0 Komentarzy2 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
16 października 2024
O tym jak tworzyć kampanie, które przyciągają klientów porozmawiamy na XV Forum Promocji Turystycznej
Neuromarketing to metoda, która pozwala firmom lepiej zrozumieć decyzje konsumentów i…
0 Komentarzy2 Minuty