Urlop.pl – dlaczego warto współpracować z marką
Urlop.pl znany dotąd jako Fostertravel.pl to dynamicznie rozwijająca się sieć biur podróży, oferująca atrakcyjny model franczyzowy wszystkim tym, którzy pragną wejść do branży turystycznej. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu firma zapewnia swoim partnerom kompleksowe wsparcie merytoryczne, systemowe, marketingowe oraz produktowe.
Urlop.pl współpracuje obecnie z wieloma salonami franczyzowymi w całej Polsce, a liczba nowych salonów systematycznie rośnie.
Współpraca franczyzowa – co decyduje o wyborze oferty Urlop.pl?
Zapytaliśmy o to przedstawicieli naszych biur:
Monika Trojanowska i Adrianna Fedorowicz – Biuro Podróży Urlop.pl w Łodzi
„Nasza działalność w branży turystycznej to efekt naszej pasji do podróżowania oraz chęci dzielenia się tym, co odkrywamy, z innymi. Zawsze fascynowały nas nieznane miejsca, różnorodne kultury i nowe doświadczenia. Praca w biurze podróży stała się więc naturalnym krokiem, który pozwolił połączyć osobiste pasje z życiem zawodowym. Pracując w turystyce od wielu lat i znając realia rynkowe, dostrzegłyśmy zalety oferty wszystkich touroperatorów, którą gwarantuje tylko sieć. Wybór padł na współpracę z Urlop.pl. Dlaczego? Zależało nam bardzo na partnerskim podejściu i zaangażowaniu ze strony sieci. Dodatkowo, zmiana brandu i inwestycje urlop.pl w działania reklamowe sprawiają, że sieć z każdym dniem staje się coraz bardziej rozpoznawalna.
Współpraca z Urlop.pl niesie za sobą również wiele innych korzyści. Przede wszystkim zapewnia elastyczność́ i poczucie swobody w działaniu, co daje nam przestrzeń́ do podejmowania własnych decyzji. Czujemy wsparcie na każdym etapie współpracy i spokojnie możemy koncentrować́ się̨ na obsłudze klientów. Na tym nie koniec – urlop.pl wspomaga nas także w działaniach marketingowych oraz – co najważniejsze i rzadkie w innych sieciach – warunki współpracy są̨ jasne i przejrzyste. Zdecydowanie polecamy współpracę z urlop.pl wszystkim tym, którzy myślą o własnym biurze podróży. A niezdecydowani? Niezdecydowanych z pewnością przekona partnerskie podejście, duża elastyczność oraz wsparcie umożliwiające rozwój i sukces w branży turystycznej!”
Dawid Jańczyk – Biuro Podróży urlop.pl w Wołowie
„Moja przygoda z branżą turystyczną zaczęła się dosyć ciekawie. Od dziecka marzyłem o tym, by zostać pilotem samolotu, jednak z czasem zrozumiałem, że to dla mnie zbyt duża odpowiedzialność. Postanowiłem więc spróbować swoich sił jako przewodnik. To zajęcie, mimo że finalnie okazało się nietrafione, zapoczątkowało moją przygodę z turystyką. Nie zraziły mnie do niej praktyki w jednym z hoteli na Krecie – choć tam zrozumiałem, jak wymagająca jest praca w hotelarstwie. Szukając dalszych możliwości, trafiłem na praktyki do wrocławskiego biura agencyjnego, gdzie odkryłem swoją pasję do sprzedaży imprez turystycznych i szkolenia młodych ludzi.
Po kilku latach pracy przyszedł moment kryzysu i krótka przerwa od turystyki, jednak po kilku miesiącach zrozumiałem, że chcę rozwijać się dalej w tej branży – tym razem na własnych zasadach. Tak narodził się pomysł założenia własnego biura podróży.Po analizie rynku i dostępnych możliwości, zdecydowałem się na współpracę z urlop.pl. Ta przełomowa decyzja w mojej karierze pozwoliła mi rozwinąć skrzydła jako przedsiębiorca w branży turystycznej. Przystąpiłem do sieci Urlop.pl, ponieważ tutaj stawia się na jakość, a nie na ilość. To podejście idealnie współgra z moją filozofią pracy, gdzie najważniejsze jest zadowolenie klienta i dostarczenie mu najlepszych możliwych ofert w ramach jego budżetu. Podoba mi się, że Urlop.pl kładzie duży nacisk na lokalność oraz indywidualne podejście do klienta. Mimo że sieć dynamicznie się rozwija, każdy właściciel salonu ma możliwość prowadzenia biura na swój unikalny sposób. Dzięki temu mogę budować długotrwałe relacje z klientami i dostosowywać ofertę do ich potrzeb, co uważam za kluczowe w branży turystycznej.
Urlop.pl to sieć, która daje mi poczucie niezależności, a jednocześnie zapewnia wsparcie na każdym etapie prowadzenia salonu. Mogę korzystać z nowoczesnych narzędzi marketingowych oraz systemów wspierających sprzedaż. Choć istnieje ogólny standard wizualny biur, to jednak mogę dostosować sposób prowadzenia mojego salonu do lokalnych potrzeb i oczekiwań klientów. Dodatkowo sieć Urlop.pl współpracuje z największymi touroperatorami w Polsce, co daje szeroki wachlarz produktów turystycznych. Mogę więc zapewnić klientom dostęp do najbardziej atrakcyjnych ofert na rynku. W Urlop.pl nie bijemy się o słupki sprzedażowe i wyniki poszczególnych salonów – tutaj liczy się przede wszystkim jakość oferowanych hoteli oraz dopasowanie najlepszej oferty do potrzeb klienta. Mogę więc skupić się na dostarczeniu jak najwyższej jakości usług bez presji na wynik finansowy.
Ogromnym atutem współpracy z Urlop.pl jest też możliwość częstych wyjazdów na study toury do wielu miejsc na świecie. Dzięki temu mogę osobiście sprawdzić standard hoteli oraz lokalne atrakcje, co pozwala mi lepiej doradzać klientom i budować zaufanie. Kolejną istotną zaletą jest posiadanie własnego systemu CRM, czyli systemu do zarządzania rezerwacjami. Jest bardzo intuicyjny, co ułatwia pracę zarówno mnie, jak i moim pracownikom. Jako kierownik salonu mam pełny podgląd we wszystko, co dzieje się w biurze – od stanu rezerwacji po historię kontaktów z klientami. To zdecydowanie usprawnia zarządzanie salonem. Polecam współpracę z urlop.pl znajomym z branży turystycznej. Niezależnie od tego, czy ktoś dopiero zaczyna swoją przygodę z branżą turystyczną, czy jest już doświadczonym przedsiębiorcą, zawsze może liczyć na pomoc i doradztwo ze strony centrali urlop.pl”.
Materiał partnera
POWIĄZANE WPISY
9 kwietnia 2025
Jak zmienia się świat podróży służbowych? Eksperci spotkali się na Forum Liderów Business Travel
Forum Liderów Business Travel, organizowane przez BCD Travel Poland, przyciągnęło do…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Wakacje.pl: Wielkanoc z widokiem na morze. Polacy coraz częściej świętują za granicą
Z danych biura Wakacje.pl wynika, że najczęściej wybieranymi kierunkami na Wielkanoc i…
0 Komentarzy5 Minuty
9 kwietnia 2025
TOP Touristik: 78 proc. wzrost wyjazdów do Hiszpanii
Polski touroperator TOP Touristik, specjalizujący się w pakietach dynamicznych, aktywnie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Rainbow rozpoczął sprzedaż ofert last minute 2025
Rainbow rozpoczął sprzedaż ofert wakacyjnych last minute na sezon letni 2025. Biuro…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Czarterem do Wietnamu. Itaka uruchamia nowy kierunek z Warszawy
Itaka ogłasza uruchomienie nowego kierunku czarterowego na sezon zima 2025/2026: Wietnam.…
0 Komentarzy4 Minuty
11 kwietnia 2025
DOT współorganizatorem XVI Forum Promocji Turystycznej
Wydarzenie, organizowane przez redakcję portalu Waszaturystyka.pl, odbędzie się 28…
0 Komentarzy2 Minuty
11 kwietnia 2025
„Ciche godziny” i więcej, czyli jak Hydropolis dba o gości ze specjalnymi potrzebami.
Wśród nas są osoby, które mogą inaczej odbierać zewnętrzne bodźce. Dźwięki są dla nich za…
0 Komentarzy3 Minuty
11 kwietnia 2025
Port Lotniczy Wrocław Złotym Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
XVI edycja Forum Promocji Turystycznej ponownie odbędzie się we Wrocławiu – tym razem w…
0 Komentarzy1 Minuty
9 kwietnia 2025
Hydropolis Partnerem Strategicznym XVI Forum Promocji Turystycznej
Wrocławskie Centrum Konferencyjne będzie gościć szesnastą edycję Forum Promocji…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Jak zmienia się świat podróży służbowych? Eksperci spotkali się na Forum Liderów Business Travel
Forum Liderów Business Travel, organizowane przez BCD Travel Poland, przyciągnęło do…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Wakacje.pl: Wielkanoc z widokiem na morze. Polacy coraz częściej świętują za granicą
Z danych biura Wakacje.pl wynika, że najczęściej wybieranymi kierunkami na Wielkanoc i…
0 Komentarzy5 Minuty
9 kwietnia 2025
TOP Touristik: 78 proc. wzrost wyjazdów do Hiszpanii
Polski touroperator TOP Touristik, specjalizujący się w pakietach dynamicznych, aktywnie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Rainbow rozpoczął sprzedaż ofert last minute 2025
Rainbow rozpoczął sprzedaż ofert wakacyjnych last minute na sezon letni 2025. Biuro…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Czarterem do Wietnamu. Itaka uruchamia nowy kierunek z Warszawy
Itaka ogłasza uruchomienie nowego kierunku czarterowego na sezon zima 2025/2026: Wietnam.…
0 Komentarzy4 Minuty
11 kwietnia 2025
DOT współorganizatorem XVI Forum Promocji Turystycznej
Wydarzenie, organizowane przez redakcję portalu Waszaturystyka.pl, odbędzie się 28…
0 Komentarzy2 Minuty
11 kwietnia 2025
„Ciche godziny” i więcej, czyli jak Hydropolis dba o gości ze specjalnymi potrzebami.
Wśród nas są osoby, które mogą inaczej odbierać zewnętrzne bodźce. Dźwięki są dla nich za…
0 Komentarzy3 Minuty
11 kwietnia 2025
Port Lotniczy Wrocław Złotym Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
XVI edycja Forum Promocji Turystycznej ponownie odbędzie się we Wrocławiu – tym razem w…
0 Komentarzy1 Minuty
9 kwietnia 2025
Hydropolis Partnerem Strategicznym XVI Forum Promocji Turystycznej
Wrocławskie Centrum Konferencyjne będzie gościć szesnastą edycję Forum Promocji…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Jak zmienia się świat podróży służbowych? Eksperci spotkali się na Forum Liderów Business Travel
Forum Liderów Business Travel, organizowane przez BCD Travel Poland, przyciągnęło do…
0 Komentarzy2 Minuty