Visit Britain rozpoczyna międzynarodową kampanię za 10 mln funtów
Liczba turystów w Wielkiej Brytanii drastycznie spadła. Odstraszyła ich przede wszystkim pandemia, ale też skutki Brexitu oraz wzrost cen. Rozwiązaniem dla tej sytuacji ma być nowa kampania marketingowa.
W 2021 roku państwa na całym świecie starały się przyciągnąć uwagę turystów. Rząd Wielkiej Brytanii ograniczył budżet na promocję kraju, przez co organizacja promująca turystykę Visit Britain otrzymała 35 proc. mniej pieniędzy niż w 2020 roku.
W lutym ma rozpocząć się międzynarodowa kampania marketingowa, warta 10 mln funtów. Skierowana jest przede wszystkim do turystów z rynku europejskiego i amerykańskiego. Od 14 lutego rozpocznie się w Niemczech, Hiszpanii, Włoszech i Holandii, a od 10 lutego w Stanach Zjednoczonych.
Kampania będzie skupiona na miastach Wielkiej Brytanii, takich jak Londyn, Edynburg i Cardiff, które zostały najmocniej dotknięte brakiem zagranicznych turystów. Oparta została na planie naprawy turystki opublikowanym w czerwcu 2021 roku. Głównym celem jest przywrócenie turystyki krajowej i międzynarodowej do poziomu sprzed pandemii o rok szybciej niż przewidują niezależne prognozy.
Do przełomowych wydarzeń dla angielskiej turystyki zaliczone zostały m.in.: Igrzyska Wspólnoty Narodów, platynowy jubileusz Królowej i Festival UK 2022.
Premier Boris Johnson zadeklarował, że Wielka Brytania jest jednym z najbardziej otwartych krajów w Europie. Kraj jest bezpieczny i otwarty dla odwiedzających. Dla osób w pełni zaszczepionych w najbliższym czasie zostaną zniesione ograniczenia dotyczące wykonywania testów i kwarantanny.
POWIĄZANE WPISY
13 listopada 2024
Sara Binmahfoodh: Chcemy zmienić postrzeganie Arabii Saudyjskiej. Najlepszym sposobem na to jest podróż
Arabia Saudyjska cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich turystów. Budzi…
0 Komentarzy9 Minuty
31 października 2024
(R)ewolucja w turystyce dzieje się teraz. Obyśmy jej nie przegapili. [XV Forum Promocji Turystycznej]
Zmiany na rynku turystycznym, rewolucja technologiczna, nowa strategia rozwoju - to…
0 Komentarzy22 Minuty
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
23 października 2024
Saksonia zaprasza na jarmarki bożonarodzeniowe
Saksończycy od wieków słyną z kultywowania tradycji bożonarodzeniowych. Nie bez kozery…
0 Komentarzy5 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
9 października 2024
Rekordowy wzrost zainteresowania Austrią wśród polskich turystów
0 Komentarzy3 Minuty
7 października 2024
Łukasz Habaj: kupując Thomasa Cooka nabyliśmy rozpoznawalność marki. Konkurujemy z touroperatorami o tego samego klienta
Kupując Thomasa Cooka po atrakcyjnej cenie eSky nabył rozpoznawalność na rynkach Europy…
0 Komentarzy24 Minuty
5 października 2024
Afera dziennikarza BBC. Brak wózków pokładowych dotyczy większości przewoźników
Frank Gardner, dziennikarz BBC podróżując z Warszawy do Londynu spotkał się z brakiem…
0 Komentarzy3 Minuty
4 października 2024
Tabarka – w poszukiwaniu prawdziwej Tunezji
Położona tuż przy granicy z Algierią Tabarka zachwyca plażami i świetnymi warunkami do…
0 Komentarzy5 Minuty