Visit Madeira zaprezentowała swoją ofertę. „Od początku 2023 roku wyspę odwiedziło ponad milion turystów”

19 października w warszawskiej zielonej restauracji Poranki i Wieczory odbyło się spotkanie prasowe zorganizowane przez Visit Madeira we współpracy z Travel Advance. Udział w wydarzeniu wziął Bernardo Gonçalves, przedstawiciel Biura Promocji Madery, który nawiązał relacje z dziennikarzami i omówił potencjalną współpracę.

Spotkanie rozpoczęło się prezentacją archipelagu i oferty turystycznej, a dziennikarze biorący udział w spotkaniu mieli okazję podzielić się swoimi doświadczeniami z wcześniejszych wizyt na wyspie. Wydarzenie zakończyło się interaktywnym quizem, w którym uczestnicy rywalizowali o szansę na wyjazd na Maderę.

53 tys. turystów z Polski na Maderze w 2023

Madera pozostaje popularnym celem podróży, co potwierdzają wyniki turystyki przyjazdowej. Z danych przekazanych przez Biuro Promocji Turystyki Madery wynika, że od początku roku na wyspę przybyło ponad 1,1 mln turystów, co oznacza wzrost o 27 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem. Turyści skorzystali tam łącznie z ponad 5,1 mln noclegów. Polska zajmuje znaczące miejsce na liście rynków źródłowych. Między styczniem a czerwcem na Maderę wybrało się 53 tys. polskich turystów, co stanowi wzrost o 52 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym.

W ostatnich ośmiu latach Madera osiem razy z rzędu zdobyła tytuł „Najlepszej wyspiarskiej destynacji na świecie” podczas ceremonii World Travel Awards w 2022 roku. Wyspa otrzymuje również wiele wyróżnień w dziedzinie turystyki zrównoważonej, kultury i tradycji.