Visit Maldives nawiązuje globalne partnerstwo z Liverpool FC

Liverpool FC ogłosił podpisanie wieloletniego globalnego partnerstwa z Visit Maldives, które czyni Malediwy Oficjalnym Partnerem Turystycznym klubu. Współpraca obejmuje zarówno drużynę męską, jak i żeńską, a jej celem jest zwiększenie świadomości na temat Malediwów jako światowej klasy destynacji turystycznej. Partnerstwo to pozwoli zaprezentować bogactwo atrakcji, dziedzictwa oraz wyjątkowych krajobrazów, jakie oferuje ten wyspiarski kraj.
Nowa inicjatywa łączy dwie uznane na całym świecie marki, które wspólnie dążą do zapewniania niezapomnianych doświadczeń – zarówno dla kibiców zgromadzonych na stadionie Anfield, jak i dla turystów odwiedzających Malediwy. Wyspiarski kraj od pięciu lat z rzędu zdobywa tytuł Wiodącej Destynacji Świata, podkreślając swoją pozycję jako jedno z najbardziej prestiżowych miejsc turystycznych na świecie.
Z okazji inauguracji partnerstwa fani Liverpool FC będą mieli szansę wygrać siedmiodniową podróż na Malediwy, obejmującą przeloty oraz zakwaterowanie. Konkurs odbędzie się w ramach inicjatywy MyLFC, a szczegóły dotyczące udziału są dostępne na oficjalnych kanałach klubu.
Partnerstwo z Liverpool FC wpisuje się w długofalowe cele Visit Maldives, które po rekordowym roku dla branży turystycznej w 2024 roku, dąży do osiągnięcia 5 mld dolarów przychodów z turystyki w 2025 roku. Współpraca z klubem ma wzmocnić globalną rozpoznawalność Malediwów poprzez zaangażowanie w platformy mediów społecznościowych Liverpool FC.
Liverpool FC pozostaje najczęściej oglądanym zespołem Premier League na świecie, osiągając w poprzednim sezonie skumulowaną widownię na poziomie 471 mln widzów. Popularność klubu w dalszym ciągu rośnie, a zainteresowanie transmisjami utrzymuje się na wysokim poziomie również w bieżącym sezonie.
Zaangażowanie w ochronę środowiska i zrównoważoną turystykę
W ramach partnerstwa Visit Maldives podkreśla swoje zaangażowanie w ochronę środowiska naturalnego, koncentrując się na ochronie oceanów oraz promowaniu zrównoważonej turystyki. Liverpool FC zobowiązał się do wspierania tych inicjatyw poprzez swój nagradzany program zrównoważonego rozwoju, The Red Way, który będzie wykorzystywany do podnoszenia świadomości i promowania działań na rzecz ochrony środowiska.
POWIĄZANE WPISY
25 marca 2025
Star Alliance i ÖBB rozszerzają współpracę w ramach podróży intermodalnych
Star Alliance ogłosił nawiązanie współpracy z Austriackimi Kolejami Federalnymi (ÖBB),…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2025
Air France prezentuje nową pierwszą klasę. Więcej przestrzeni na lotach międzykontynentalnych
Air France wprowadza nową konfigurację kabin pierwszej klasy – La Première – na lotach…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2025
Itaka została sponsorem tytularnym stadionu w Opolu
Itaka Arena to nowa nazwa stadionu przy ul. Leonarda Olejnika 1 w Opolu. Sponsorem…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2025
139 125 Polaków odwiedziło Maderę w 2024 roku
W 2024 roku Maderę odwiedziło prawie 2,5 mln turystów, w tym ponad 139 tys. gości z…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2025
Jacek Słonecki dołącza do Anex Tour Poland
Do Anex Tour Poland dołączył Jacek Słonecki, dotychczasowy kierownik działu sprzedaży w…
0 Komentarzy2 Minuty
26 marca 2025
Bolt dostosuje przejazd do opóźnień lotów
Bolt uruchamia nową funkcję śledzenia lotów, umożliwiającą synchronizację szczegółów…
0 Komentarzy1 Minuty
26 marca 2025
Synergia 2025: 200 ekspertów turystyki na spotkaniu Coral Travel w Egipcie
Coral Travel Poland zorganizował spotkanie partnerów biznesowych, Synergia 2025, które…
0 Komentarzy2 Minuty
26 marca 2025
Stena Line wprowadza nowy prom Stena Connecta na trasie Belfast–Heysham
Stena Line zrealizowała kolejny krok w ramach programu inwestycji we flotę statków…
0 Komentarzy2 Minuty
26 marca 2025
Emirates zwiększa liczbę lotów na Eid al-Fitr. 17 dodatkowych połączeń do 6 kwietnia
Linie lotnicze Emirates ogłosiły uruchomienie dodatkowych 17 lotów do wybranych…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2025
Star Alliance i ÖBB rozszerzają współpracę w ramach podróży intermodalnych
Star Alliance ogłosił nawiązanie współpracy z Austriackimi Kolejami Federalnymi (ÖBB),…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2025
Air France prezentuje nową pierwszą klasę. Więcej przestrzeni na lotach międzykontynentalnych
Air France wprowadza nową konfigurację kabin pierwszej klasy – La Première – na lotach…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2025
Itaka została sponsorem tytularnym stadionu w Opolu
Itaka Arena to nowa nazwa stadionu przy ul. Leonarda Olejnika 1 w Opolu. Sponsorem…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2025
139 125 Polaków odwiedziło Maderę w 2024 roku
W 2024 roku Maderę odwiedziło prawie 2,5 mln turystów, w tym ponad 139 tys. gości z…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2025
Jacek Słonecki dołącza do Anex Tour Poland
Do Anex Tour Poland dołączył Jacek Słonecki, dotychczasowy kierownik działu sprzedaży w…
0 Komentarzy2 Minuty
26 marca 2025
Bolt dostosuje przejazd do opóźnień lotów
Bolt uruchamia nową funkcję śledzenia lotów, umożliwiającą synchronizację szczegółów…
0 Komentarzy1 Minuty
26 marca 2025
Synergia 2025: 200 ekspertów turystyki na spotkaniu Coral Travel w Egipcie
Coral Travel Poland zorganizował spotkanie partnerów biznesowych, Synergia 2025, które…
0 Komentarzy2 Minuty
26 marca 2025
Stena Line wprowadza nowy prom Stena Connecta na trasie Belfast–Heysham
Stena Line zrealizowała kolejny krok w ramach programu inwestycji we flotę statków…
0 Komentarzy2 Minuty
26 marca 2025
Emirates zwiększa liczbę lotów na Eid al-Fitr. 17 dodatkowych połączeń do 6 kwietnia
Linie lotnicze Emirates ogłosiły uruchomienie dodatkowych 17 lotów do wybranych…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2025
Star Alliance i ÖBB rozszerzają współpracę w ramach podróży intermodalnych
Star Alliance ogłosił nawiązanie współpracy z Austriackimi Kolejami Federalnymi (ÖBB),…
0 Komentarzy4 Minuty