Visit Portugal stawia na turystykę przyszłości
Visit Portugal, wraz z nadejściem Nowego Roku, zapoczątkowało nową kampanię “#To nie turystyka. To futurystyka”. Prezentuje ona 12 noworocznych postanowień dla przyszłości turystyki. Celem kampanii jest zmobilizowanie ludzi do zmiany sposobu podróżowania.
Visit Portugal świętowało Nowy Rok rozpoczynając kampanię, która została zaprezentowana w Lizbonie 3 stycznia. “#To nie turystyka. To futurystyka”, to motto tej kampanii, która wyznacza 12 noworocznych postanowień dla turysty przyszłości. To 12 haseł, które mają zainspirować ludzi do aktywnego udziału w zmianach, jakich potrzebuje turystyka w Portugalii i na całym świecie.
Kampania ta jest zgodna ze Strategią Turystyczną 2027, wytycznymi dla turystyki w Portugalii i jej ambicją: przewodzić turystyce przyszłości. Wzywa wszystkich do przyłączenia się do Visit Portugal w tej podróży w kierunku bardziej integracyjnej, zrównoważonej i odpowiedzialnej turystyki. Portugalska Strategia Turystyczna 2027 umieszczając zrównoważony rozwój w centrum uwagi, to kamień milowy w polityce turystycznej.
W ciągu pierwszych dwunastu dni 2024 roku VisitPortugal zaprezentuje 12 krótkich filmów z następującymi hasłami (po jednym dziennie):
- To nie jest brak zaangażowania. To poświęcenie.
- To nie wirtualne. To prawdziwe.
- To nie nasze. To twoje.
- To nie zwyczajne. To wyjątkowe.
- To nie globalne. To lokalne.
- To nie fala. To ocean.
- To nie szarość. To zieleń.
- To nie arogancja. To pokora.
- To nie modne. To wyznaczające trendy.
- To nie zaniedbanie. To sumienność.
- To nie pośpiech. To wczucie się.
- To nie sztuczne. To ludzkie.
Kampania “#To nie jest turystyka. To futurystyka” będzie prezentowana na najważniejszych dla Portugalii rynkach, a mianowicie w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Francji, Niemczech, Stanach Zjednoczonych Ameryki i Brazylii.
Według danych zebranych od stycznia do października 2023, Portugalia osiągnęła w turystyce rekordowy wynik 26,3 mln gości (+13,7 proc. w porównaniu do 2022), 68,5 mln noclegów (+11 proc.) i 22,3 mld euro przychodów (+19,8 proc.). Aby utrzymać ten wzrost, Visit Portugal pracuje nad zwiększeniem liczby turystów w głębi kraju, zmniejszeniem sezonowości oraz przyspieniem transformacji środowiskowej i cyfrowej sektora.
Filmy promocyjne można obejrzeć tutaj.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Atrakcje południowych Czech
Podczas konferencji prasowej w ubiegłym tygodniu w Warszawie, Czech Tourism wraz…
0 Komentarzy3 Minuty
21 listopada 2024
Niemcy – ojczyzna bożonarodzeniowych jarmarków
Z końcem listopada nad niemieckimi miastami zaczynają się unosić zapachy korzennych…
0 Komentarzy9 Minuty
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
23 października 2024
Saksonia zaprasza na jarmarki bożonarodzeniowe
Saksończycy od wieków słyną z kultywowania tradycji bożonarodzeniowych. Nie bez kozery…
0 Komentarzy5 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
9 października 2024
Rekordowy wzrost zainteresowania Austrią wśród polskich turystów
0 Komentarzy3 Minuty
4 października 2024
Tabarka – w poszukiwaniu prawdziwej Tunezji
Położona tuż przy granicy z Algierią Tabarka zachwyca plażami i świetnymi warunkami do…
0 Komentarzy5 Minuty
3 października 2024
Hiszpańskie nowości Rainbow: Costa Blanca i Costa Dorada
Na lato 2025 Rainbow przygotował kilka nowych kierunków w sprawdzonych już przez Polaków…
0 Komentarzy8 Minuty