W Pradze o specyfice chińskiego rynku

H8

Portal WaszaTurystyka.pl objął patronatem medialnym konferencję “marketing to China”, podczas której przedsiębiorcy będą mogli dowiedzieć się, jak przygotować strategię marketingową pod kątem klienta z Chin. Dla czytelników naszego portalu organizatorzy przygotowali zniżkę.

Konferencja m2C „marketing to China” odbędzie się w dniach 29-30 stycznia 2019 roku w czeskiej Pradze, w hotelu Clarion Congress. Jej celem jest dostarczenie przedsiębiorcom dawki wiedzy i porad na temat marketingu na rynku chińskim. Dowiedzą się, jak zaplanować strategię wejścia na ten rynek, otrzymają zestaw „narzędzi” marketingowych do wykorzystania. Jednym z tematów będzie turystyka i pozyskiwanie chińskich turystów.

Ponadto podczas konferencji wystąpią eksperci z zakresu: chińskiego ekosystemu social media, platform e-commerce, wyszukiwarek internetowych, metod płatności, influencerów. Poruszony zostanie temat przekształceń zachodzących na chińskim rynku, takich jak przejście na model bezgotówkowy, a także wpływu Chin na globalny rynek handlu detalicznego. Podczas konferencji odbędą się wykłady, warsztaty, dyskusje oraz sesje treningowe.

„Cieszę się, że mam szansę przedstawić europejskim przedsiębiorcom mocne narzędzia, które pomogą im odnieść sukces na chińskim rynku” – mówi organizator konferencji, założyciel firmy H8 Tomasz Janczak. „To wydarzenie jest obowiązkowe dla każdego profesjonalisty zainteresowanego najnowszymi zagadnieniami z zakresu marketingu na największym na świecie rynku, złożonym z 1,4 miliarda klientów”

Aby skorzystać ze zniżki na bilet wstępu należy kliknąć tutaj, następnie wybrać opcję zakupu biletu i na etapie wyboru rodzaju biletu kliknąć „enter promotional code”. Kod promocyjny upoważniający do 15 proc. zniżki dla naszych czytelników to WTUR. Upust dotyczy biletów ALL-IN i VIP.

Organizatorem konferencji m2C „marketing to China” jest firma H8 Education& Consulting. Jej założycielem jest Tomasz Janczak, który od 6 lat współorganizuje dotcomhotel- konferencje poświęcone tematyce e-commerce, revenue management i dystrybucji on-line w branży turystycznej. Imprezy pod tą marką odbywały się w Warszawie, Pradze, Budapeszcie, Moskwie, Zagrzebiu, Belgradzie i Antalii, gdzie zgromadziły ponad 1000 osobową widownię. Tomasz Janczak od ponad 15 lat zajmuje stanowiska zarządzające w działach e-commerce międzynarodowych grup hotelowych, a ostatnie 4 lata zarządzał europejskim biurem Plateno Group- największej chińskiej firmy hotelowej, pod której markami działa ponad 4500 hoteli. H8 Education& Consulting jest też partnerem COTRI ( China Outbound Travel Research Institute), który oferuje certyfikowane szkolenia „Chinese Tourist Welcome” dedykowane dla branży turystycznej.