W Rainbow Tours już lato 2015
Rainbow Tours rozpoczął przedsprzedaż oferty na Lato 2015. Na klientów czeka ponad 200 programów objazdowych i objazdowo – pobytowych, ponad 90 destynacji i regionów oraz około 600 hoteli. Przy rezerwacji do 19 grudnia 2014 obowiązują rabaty nawet do 30 proc.
W pierwszej kolejności sprzedaż została uruchomiona na stronie internetowej touroperatora, natomiast już 15 października do sieci sprzedaży trafią katalogi Rainbow Tours.
Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours powiedział: „Najciekawsze i najbardziej przyciągające są oczywiście nowości wczasowe, a jest ich w tym roku nadzwyczaj dużo, szczególnie w Grecji: najpiękniejsza chyba grecka wyspa Santorini, kultowy już Mykonos, Skopelos czyli wyspa musicalu Mamma Mia, niezbadane, ale przeurocze i niedrogie Limnos oraz bizantyjskie Aleksandropolis. Polecamy także marokańską, położoną nad M. Śródziemnym Saidię, hiszpańską Costa Blancę oraz absolutny hit czyli legendarne Lazurowe Wybrzeże .”
W 40 Figloklubach (hotelach klubowych zlokalizowanych w Basenie Morza Śródziemnego), od połowy czerwca do połowy września, przez sześć dni w tygodniu czeka fantastyczna zabawa pod okiem polskojęzycznych animatorów.
W ofercie na Lato 2015 Rainbow Tours postawił również na współpracę z jedną najbardziej znanych sieci hotelowych na świecie – Iberostar. Na klientów czeka 20 hoteli o wyjątkowym standardzie i serwisie w najlepszych lokalizacjach.
Nie zabraknie również nowości w wycieczkach objazdowych. Z dalszych kierunków będą to między innymi: Kanada połączona z Alaską, Argentyna z Boliwią, Korea z Japonią, czy Iran z Turkmenistanem. Nieco bliższe propozycje to rejsy po Morzu Śródziemnym, Słowacja, północne Maroko, wyprawy łączące Francję, Włochy i Szwajcarię, Lizbona z Maderą czy też Londyn w wydaniu familijnym. Łącznie ponad 200 wycieczek objazdowych stanowi najbardziej zróżnicowaną i najbogatszą ofertę na rynku.
W ofercie touroperatora po raz pierwszy pojawią się usługi dodatkowe mające na celu zwiększenie komfortu podróży, takie jak, pakiet powitalny w wybranych hotelach, bezpośredni, prywatny transfer z lotniska do hotelu, a także do wybranych rejsów czarterowych priority check-in czyli możliwość szybszej odprawy przy osobnym stanowisku oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu. Z kolei podczas imprez objazdowych tour operator zaproponuje pasażerom korzystanie z W-Fi oraz wybór miejsc siedzących z przodu autobusu jako tych najatrakcyjniejszych podczas zwiedzania.
W ramach wcześniejszej rezerwacji do 19 grudnia 2014 klienci Rainbow Tours otrzymają gratis dodatkowe gwarancje, mają największy wybór ofert i terminów oraz czekają na nich rabaty nawet do 30 proc. Posiadacze Kart Stałego Klienta mogą liczyć na dodatkowe 2 proc. rabatu.
POWIĄZANE WPISY
8 stycznia 2025
eTravel z nowym inwestorem. Enterprise Investors obejmuje mniejszościowy pakiet akcji
Enterprise Investors Fund IX wraz z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju (EBOR) jako…
0 Komentarzy2 Minuty
2 stycznia 2025
Patryk Niewiadomski nowym dyrektorem sprzedaży i rozwoju w Anex Tour
Od stycznia do zespołu Anex Tour dołączył Patryk Niewiadomski. Dyrektor z długoletnim…
0 Komentarzy2 Minuty
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
Kupiliśmy wycieczkę w firście, zaraz jak pojawiła się oferta i w sumie sporo zaoszczędziliśmy. Teraz ta sama wycieczka jest znacznie droższa.
Też wolę kupować w first minute, chociaż nie zawsze mogę. Faktycznie ceny są wyższe, wybór większy i bezpłatne gwarancje, które potem już kosztują.
Chciałabym kupować w first minute, zazwyczaj jest taniej i więcej korzyści, ale nie mogę sobie pozwolić i często decyzja pada w ostatniej chwili. A to wiadomo, jak zawsze przez pracę.
Skorzystałam już, ale wyjazd dopiero w lipcu 🙂