W Świdnicy branża porozmawia o tym, jak złowić turystę w sieć?

Motto tegorocznej konferencji turystycznej w Świdnicy brzmi „Jak złowić turystę w sieć? Sieciowe produkty w czasach experience ekonomy”. Impreza odbędzie się w dniach 10-11 października.

W tym roku organizatorzy proponują uczestnikom dziewięć sesji: plenarnych, tematycznych, warsztatowych oraz panele dyskusyjne.

Wśród tematów dyskutowanych na konferencji znalazły się m.in.:

• Zasmakuj podróży – czyli o znaczeniu doświadczeń kulinarnych,
• Szlak Kulinarny – Smaki Dolnego Śląska,
• Jak turyści doświadczają świata? Produkty sieciowe jako źródło nadzwyczajnych wrażeń turystycznych,
• Jak połączyć rozproszonych – produkty sieciowe w turystyce na przykładzie efektywnych ekomuzeów
• Modele tworzenia sieciowych produktów turystycznych,
• Guest Experience 4.0 – jak tworzyć zadowolenie gości, za które będą chcieli zapłacić,
• Polskie miasta UNESCO i ich doświadczenia w sieciowaniu produktów,
• Samorząd terytorialny jako kreator i współtwórca sieciowych produktów turystycznych,
• Organizacyjne i informatyczne wsparcie rozwoju sieciowych produktów turystycznych na przykładzie szlaków kulturowych i tematycznych pakietów lokalnych,
• Warunki powodzenia inicjatyw sieciowych w turystyce,
• Kształtowanie nadzwyczajnych doświadczeń gości w oparciu o sieć relacji regionalnych,
• Nowa ustawa o usługach turystycznych,
• RODO w turystyce teoria i praktyka,
• Jak osiągnąć niedoskonałość i mistrzostwo za jednym zamachem.

Na liście osób, które wygłoszą prelekcje i poprowadzą warsztaty merytoryczne dla uczestników są cenieni przez branżę eksperci łączący naukę z praktyką – m.in. prof. Magdalena Kachniewska, Violetta Hamerska, prof. Armin Mikos von Rohrsheidt, dr Iwona Batyk, dr Elżbieta Wąsowicz – Zaborek, Adam Karpiński, dr Jerzy Raciborski i Adam Stanach

Sylwia Osojca-Kozłowska, koordynator wydarzenia z ramienia Gminy Miasto Świdnica, powiedzała: „Wartością dodaną tegorocznej konferencji są sesje warsztatowe do udziału, w których serdecznie zapraszam każdego, kto chciałby rozwinąć swój turystyczny biznes lub poważnie myśli o rozwoju turystycznym regionu. Chcemy, by brały w nich udział przedstawiciele różnych grup interesariuszy, po to by wspólnie wypracować jak najlepsze rozwiązania. W trakcie workshopów wspólnie z ekspertami będzie można przepracować wiele problemów, a także zdobyć lub poszerzyć praktyczną wiedzę w zakresie rozwoju turystyki w regionie, rozwoju przedsiębiorstwa turystycznego. Warsztaty adresowane są dla m.in. urzędników i samorządowców zajmujących się turystyką, zarządców obiektów i atrakcji turystycznych, przedsiębiorców – pracownikom biur podróży, restauracji, hoteli, producentów lokalnej żywności i pamiątek.”

Podczas konferencji zostaną ogłoszone wyniki plebiscytu redakcji Forum Biznesu: Przyjazna Gmina 2018 oraz Turystyczny Produkt Roku 2018 i Turystyczna Usługa Roku 2018, a podczas wieczoru networkingowego dla uczestników koncert zagra zespół PapaD.

Patronem medialnym konferencji jest portal WaszaTurystyka.pl

Formularz rejestracyjny dostępny na stronie www.kongresturystyki.pl.

 

Program konferencji „Jak złapać turystę w sieć? Sieciowe produkty turystyczne w czasach experience economy” Świdnica 10-11 października 2018 r.

Dzień pierwszy konferencji, 10 października 2018

7.30-20.00 Rejestracja uczestników. Lokalizacja: Biuro Konferencji, ul. Franciszkańska 18

10.00-11.45 Otwarcie konferencji. Lokalizacja: Teatr Miejski, Rynek 45
Przemówienia okolicznościowe
Wykład – Zasmakuj podróży – czyli o znaczeniu doświadczeń kulinarnych, dr Iwona Batyk
Wykład – Szlak Kulinarny – Smaki Dolnego Śląska, Rajmund Papiernik, DOT
11.45-12.00 Przerwa kawowa

12.00-14.15 SESJA 1 (PLENARNA). JAK ZŁAPAĆ TURYSTĘ W SIEĆ I JUŻ NIE WYPUŚCIĆ?

12.00-12.20 Jak turyści doświadczają świata? Produkty sieciowe jako źródło nadzwyczajnych wrażeń turystycznych, prof. SGH dr hab. Magdalena Kachniewska

12.20-12.40 Jak połączyć rozproszonych – produkty sieciowe w turystyce na przykładzie efektywnych ekomuzeów, prof. GSW dr hab. Armin Mikos von Rohrsheidt

12.40-13.00 Modele tworzenia sieciowych produktów turystycznych, dr Elżbieta Wąsowicz – Zaborek

13.00-13.15 Przerwa kawowa

13.15-13.35 Guest Experience 4.0 – jak tworzyć zadowolenie gości, za które będą chcieli zapłacić, Violetta Hamerska – ekspert rynku hotelarskiego

13.35-15.00 Obiad

15.00-16.00 Polskie miasta UNESCO i ich doświadczenia w sieciowaniu produktów – panel dyskusyjny – prowadząca prof. SGH dr hab. Magdalena Kachniewska

16.00-17.30 SESJA 2. SAMORZĄD TERYTORIALNY I JEGO ROLA W SIECI RELACJI

16.00-16.15 Samorząd terytorialny jako kreator i współtwórca sieciowych produktów turystycznych, Adam Karpiński

16.15-17.30 Panel dyskusyjny – Samorządowcy: racjonalnie o turystyce marzeń – moderator Beata Moskal-Słaniewska – Prezydent Świdnicy

19.00-24.00 Networking – uroczysta kolacja wraz z koncertem dla uczestników

Gala wręczenia nagród redakcji Forum Biznesu: Produkt Turystyczny Roku 2018, Usługa Turystyczna Roku 2018 oraz Przyjazna Gmina 2018

Dzień drugi konferencji 11 października 2018 r.

9.30-11.30 SESJE WARSZTATOWE

9.30-11.30 Sesja 3. Organizacyjne i informatyczne wsparcie rozwoju sieciowych produktów turystycznych na przykładzie szlaków kulturowych i tematycznych pakietów lokalnych, prof. GSW dr hab. Armin Mikos von Rohrsheidt

9.30-11.30 Sesja 4. Warunki powodzenia inicjatyw sieciowych w turystyce, dr Elżbieta Wąsowicz-Zaborek

9.30-11.30 Sesja 5. Kształtowanie nadzwyczajnych doświadczeń gości w oparciu o sieć relacji regionalnych, prof. SGH dr hab. Magdalena Kachniewska

9.30-11.30 Sesja 6. Nowa ustawa o usługach turystycznych – dr Jerzy Raciborski

Sesja 7. Zasmakuj podróży – czyli o znaczeniu doświadczeń kulinarnych, dr Iwona Batyk

11.30-12.00 Przerwa kawowa

12.30-14.00 SESJE WARSZTATOWE

12.30-14.00 Sesja 7. Guest Experience 4.0. – jak tworzyć zadowolenie gości, za które będą chcieli zapłacić, Violetta Hamerska

12.30-14.00 Sesja 8. RODO w turystyce teoria i praktyka, Adam Stanach, adwokat, właściciel kancelarii AS

12.30-14.00 Sesja coachingowa: Jak osiągnąć niedoskonałość i mistrzostwo za jednym zamachem (warsztat tylko dla kobiet), dr hab. prof. SGH Magdalena Kachniewska

14.00 Obiad i zakończenie konferencji

15.00 Wycieczki po Świdnicy i okolicy dla zainteresowanych