W Świdnicy branża porozmawia o tym, jak złowić turystę w sieć?
Motto tegorocznej konferencji turystycznej w Świdnicy brzmi „Jak złowić turystę w sieć? Sieciowe produkty w czasach experience ekonomy”. Impreza odbędzie się w dniach 10-11 października.
W tym roku organizatorzy proponują uczestnikom dziewięć sesji: plenarnych, tematycznych, warsztatowych oraz panele dyskusyjne.
Wśród tematów dyskutowanych na konferencji znalazły się m.in.:
• Zasmakuj podróży – czyli o znaczeniu doświadczeń kulinarnych,
• Szlak Kulinarny – Smaki Dolnego Śląska,
• Jak turyści doświadczają świata? Produkty sieciowe jako źródło nadzwyczajnych wrażeń turystycznych,
• Jak połączyć rozproszonych – produkty sieciowe w turystyce na przykładzie efektywnych ekomuzeów
• Modele tworzenia sieciowych produktów turystycznych,
• Guest Experience 4.0 – jak tworzyć zadowolenie gości, za które będą chcieli zapłacić,
• Polskie miasta UNESCO i ich doświadczenia w sieciowaniu produktów,
• Samorząd terytorialny jako kreator i współtwórca sieciowych produktów turystycznych,
• Organizacyjne i informatyczne wsparcie rozwoju sieciowych produktów turystycznych na przykładzie szlaków kulturowych i tematycznych pakietów lokalnych,
• Warunki powodzenia inicjatyw sieciowych w turystyce,
• Kształtowanie nadzwyczajnych doświadczeń gości w oparciu o sieć relacji regionalnych,
• Nowa ustawa o usługach turystycznych,
• RODO w turystyce teoria i praktyka,
• Jak osiągnąć niedoskonałość i mistrzostwo za jednym zamachem.
Na liście osób, które wygłoszą prelekcje i poprowadzą warsztaty merytoryczne dla uczestników są cenieni przez branżę eksperci łączący naukę z praktyką – m.in. prof. Magdalena Kachniewska, Violetta Hamerska, prof. Armin Mikos von Rohrsheidt, dr Iwona Batyk, dr Elżbieta Wąsowicz – Zaborek, Adam Karpiński, dr Jerzy Raciborski i Adam Stanach
Sylwia Osojca-Kozłowska, koordynator wydarzenia z ramienia Gminy Miasto Świdnica, powiedzała: „Wartością dodaną tegorocznej konferencji są sesje warsztatowe do udziału, w których serdecznie zapraszam każdego, kto chciałby rozwinąć swój turystyczny biznes lub poważnie myśli o rozwoju turystycznym regionu. Chcemy, by brały w nich udział przedstawiciele różnych grup interesariuszy, po to by wspólnie wypracować jak najlepsze rozwiązania. W trakcie workshopów wspólnie z ekspertami będzie można przepracować wiele problemów, a także zdobyć lub poszerzyć praktyczną wiedzę w zakresie rozwoju turystyki w regionie, rozwoju przedsiębiorstwa turystycznego. Warsztaty adresowane są dla m.in. urzędników i samorządowców zajmujących się turystyką, zarządców obiektów i atrakcji turystycznych, przedsiębiorców – pracownikom biur podróży, restauracji, hoteli, producentów lokalnej żywności i pamiątek.”
Podczas konferencji zostaną ogłoszone wyniki plebiscytu redakcji Forum Biznesu: Przyjazna Gmina 2018 oraz Turystyczny Produkt Roku 2018 i Turystyczna Usługa Roku 2018, a podczas wieczoru networkingowego dla uczestników koncert zagra zespół PapaD.
Patronem medialnym konferencji jest portal WaszaTurystyka.pl
Formularz rejestracyjny dostępny na stronie www.kongresturystyki.pl.
Program konferencji „Jak złapać turystę w sieć? Sieciowe produkty turystyczne w czasach experience economy” Świdnica 10-11 października 2018 r.
Dzień pierwszy konferencji, 10 października 2018
7.30-20.00 Rejestracja uczestników. Lokalizacja: Biuro Konferencji, ul. Franciszkańska 18
10.00-11.45 Otwarcie konferencji. Lokalizacja: Teatr Miejski, Rynek 45
Przemówienia okolicznościowe
Wykład – Zasmakuj podróży – czyli o znaczeniu doświadczeń kulinarnych, dr Iwona Batyk
Wykład – Szlak Kulinarny – Smaki Dolnego Śląska, Rajmund Papiernik, DOT
11.45-12.00 Przerwa kawowa
12.00-14.15 SESJA 1 (PLENARNA). JAK ZŁAPAĆ TURYSTĘ W SIEĆ I JUŻ NIE WYPUŚCIĆ?
12.00-12.20 Jak turyści doświadczają świata? Produkty sieciowe jako źródło nadzwyczajnych wrażeń turystycznych, prof. SGH dr hab. Magdalena Kachniewska
12.20-12.40 Jak połączyć rozproszonych – produkty sieciowe w turystyce na przykładzie efektywnych ekomuzeów, prof. GSW dr hab. Armin Mikos von Rohrsheidt
12.40-13.00 Modele tworzenia sieciowych produktów turystycznych, dr Elżbieta Wąsowicz – Zaborek
13.00-13.15 Przerwa kawowa
13.15-13.35 Guest Experience 4.0 – jak tworzyć zadowolenie gości, za które będą chcieli zapłacić, Violetta Hamerska – ekspert rynku hotelarskiego
13.35-15.00 Obiad
15.00-16.00 Polskie miasta UNESCO i ich doświadczenia w sieciowaniu produktów – panel dyskusyjny – prowadząca prof. SGH dr hab. Magdalena Kachniewska
16.00-17.30 SESJA 2. SAMORZĄD TERYTORIALNY I JEGO ROLA W SIECI RELACJI
16.00-16.15 Samorząd terytorialny jako kreator i współtwórca sieciowych produktów turystycznych, Adam Karpiński
16.15-17.30 Panel dyskusyjny – Samorządowcy: racjonalnie o turystyce marzeń – moderator Beata Moskal-Słaniewska – Prezydent Świdnicy
19.00-24.00 Networking – uroczysta kolacja wraz z koncertem dla uczestników
Gala wręczenia nagród redakcji Forum Biznesu: Produkt Turystyczny Roku 2018, Usługa Turystyczna Roku 2018 oraz Przyjazna Gmina 2018
Dzień drugi konferencji 11 października 2018 r.
9.30-11.30 SESJE WARSZTATOWE
9.30-11.30 Sesja 3. Organizacyjne i informatyczne wsparcie rozwoju sieciowych produktów turystycznych na przykładzie szlaków kulturowych i tematycznych pakietów lokalnych, prof. GSW dr hab. Armin Mikos von Rohrsheidt
9.30-11.30 Sesja 4. Warunki powodzenia inicjatyw sieciowych w turystyce, dr Elżbieta Wąsowicz-Zaborek
9.30-11.30 Sesja 5. Kształtowanie nadzwyczajnych doświadczeń gości w oparciu o sieć relacji regionalnych, prof. SGH dr hab. Magdalena Kachniewska
9.30-11.30 Sesja 6. Nowa ustawa o usługach turystycznych – dr Jerzy Raciborski
Sesja 7. Zasmakuj podróży – czyli o znaczeniu doświadczeń kulinarnych, dr Iwona Batyk
11.30-12.00 Przerwa kawowa
12.30-14.00 SESJE WARSZTATOWE
12.30-14.00 Sesja 7. Guest Experience 4.0. – jak tworzyć zadowolenie gości, za które będą chcieli zapłacić, Violetta Hamerska
12.30-14.00 Sesja 8. RODO w turystyce teoria i praktyka, Adam Stanach, adwokat, właściciel kancelarii AS
12.30-14.00 Sesja coachingowa: Jak osiągnąć niedoskonałość i mistrzostwo za jednym zamachem (warsztat tylko dla kobiet), dr hab. prof. SGH Magdalena Kachniewska
14.00 Obiad i zakończenie konferencji
15.00 Wycieczki po Świdnicy i okolicy dla zainteresowanych
POWIĄZANE WPISY
2 grudnia 2024
Konkurs na najciekawsze produktu turystyczne Sopotu. Zgłoszenia do 6 grudnia
Konkurs „Sopockie Perły” promuje wyjątkowe miejsca, inicjatywy i projekty, które budują…
0 Komentarzy5 Minuty
29 listopada 2024
37. edycja Meet the Bidder Grand Edition: ponad 1000 spotkań B2B w Warszawie
27 listopada 2024 r. w warszawskim Arche Hotel Krakowska odbyło się największe w tym roku…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Targi turystyczne ITTF Warsaw 2024 – trzy dni spotkań i inspiracji
Już za dwa dni odbędzie się druga edycja Międzynarodowych Targów Turystycznych ITTF…
0 Komentarzy8 Minuty
19 listopada 2024
Festiwal GEOGRAFICA już w ten weekend
W dniach 23–24 listopada br. w Krakowie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie – Festiwal…
0 Komentarzy1 Minuty
7 listopada 2024
Zdrowy styl życia – jak małe zmiany mogą wpłynąć na Twoje samopoczucie?
Ludzkie ciało pracuje wydajnie, gdy zachowana jest równowaga chemiczna w organizmie.…
0 Komentarzy3 Minuty
6 listopada 2024
Meet the Bidder Grand Edition już 27 listopada w Arche Hotel Krakowska
Meet the Bidder Grand Edition 2024 odbędzie się 27 listopada w warszawskim Arche Hotel…
0 Komentarzy1 Minuty
5 listopada 2024
Innowacje, zrównoważony rozwój, AI – za nami Lubelskie Forum Turystyki
W Lubelskim Centrum Konferencyjnym w Lublinie odbyło się IV Lubelskie Forum Turystyki.…
0 Komentarzy4 Minuty
31 października 2024
Festiwal GEOGRAFICA – dwa dni rozmów o podróżach
Już 23–24 listopada 2024 w Auditorium Maximum Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
Konkurs wiedzy i umiejętności turystycznych dla uczniów szkół średnich
Społeczna Akademia Nauk (SAN) we współpracy z Kadryturystyki.pl oraz Green Officer Agata…
0 Komentarzy3 Minuty