Wakacje.pl rekrutują nowych pracowników. Nowa kampania inspirowana zagrożonymi gatunkami
Serwis Wakacje.pl wystartował z nową kampanią rekrutacyjną. Firma wprowadza potencjalnych pracowników w świat inspirowany naturą, odwołując się do symboliki zwierząt, które od wieków kojarzą się z siłą, determinacją i unikalnymi umiejętnościami. Projekt przygotowany przy wsparciu sztucznej inteligencji, skupia się na zagrożonych gatunkach, łącząc wartości firmowe z potrzebą ochrony przyrody.
Tygrysy, słonie, lamparty czy inne gatunki stają się metaforami talentów, których firma poszukuje u pracowników. Wakacje.pl liczą również, że dzięki tej kampanii uświadomią swoim odbiorcom potrzebę ochrony środowiska naturalnego i odpowiedzialnego podejścia do turystyki.
„W pierwszej, wiosennej akcji rekrutacyjnej wykorzystaliśmy motyw zabytków i atrakcji turystycznych z różnych części świata, które wcieliły się w rolę pracowników kilku obszarów. Tym razem postanowiliśmy skupić się na zagrożonych gatunkach zwierząt. Po pierwsze chcemy nawiązać do charakterystycznych dla nich cech, które są pożądane u pracowników, po drugie pokazać, że turystyka może działać w zgodzie z naturą, co więcej, edukować w zakresie ochrony przyrody i zrównoważonego rozwoju”– mówi Piotr Piankowski, employer branding & event manager w Wakacje.pl, pomysłodawca kampanii.
Przy realizacji przedsięwzięcia Wakacje.pl podjęły współpracę z Gdańskim Ogrodem Zoologicznym oraz Fundacją LYNX Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego, które wspierają wspólnie zagrożone wyginięciem gatunki zwierząt. Eksperci tych instytucji pomogli zidentyfikować i wybrać bohaterów kampanii.
„Nasze działania mają podwójny cel: po pierwsze chcemy przyciągnąć pracowników o pożądanych kompetencjach, a po drugie szerzyć świadomość na temat ochrony środowiska. Dzięki współpracy z fundacjami i ogrodami zoologicznymi informujemy o działaniach na rzecz ochrony zagrożonych gatunków i roli, jaką pełnią ogrody zoologiczne w zachowaniu różnorodności biologicznej” – wyjaśnia Piotr Piankowski.
Jednym z kluczowych elementów kampanii jest wykorzystanie nowych technologii. Wakacje.pl sięgnęły po sztuczną inteligencję, aby stworzyć oryginalne kreacje, które połączą wartości natury z nowoczesnością. Wygenerowane grafiki przedstawiają takich bohaterów jak: sowa, wilk, lampart perski, słoń indyjski, pingwin, foka, ryś, tygrys i orangutan. Choć AI przyspieszyła prace nad projektem, ostateczny wygląd kreacji został zatwierdzony przez specjalistów.
W bieżącej akcji rekrutacyjnej do obsadzenia jest ponad 300 wakatów – ponad 250 w departamencie sprzedaży – głównie w call center – oraz 50 w departamentach IT i e-commerce.
POWIĄZANE WPISY
8 listopada 2024
Polscy turyści polecieli do Bahrajnu. Exim Tours uruchomił rejsy z Katowic
Exim tours zabrał pasażerów na pierwszą podróż do Bahrajnu. Premierowy lot wystartował 1…
0 Komentarzy2 Minuty
8 listopada 2024
Rogale świętomarcińskie w nowej odsłonie. Mieszkańcy spróbują lodów z tradycyjnych wypieków
Rogale świętomarcińskie to nieodłączny symbol poznańskiego święta – imienin ulicy Święty…
0 Komentarzy1 Minuty
8 listopada 2024
Rainbow nagrodzony w konkursie Effie Awards Poland 2024
Rainbow zdobył srebrną statuetkę w konkursie Effie Awards Poland 2024 za wprowadzenie…
0 Komentarzy1 Minuty
8 listopada 2024
Emirates wznawiają codzienne loty z Dubaju do Edynburga
Emirates wznowiły codzienne loty z Dubaju do Edynburga. Nowe połączenie jest ósmym…
0 Komentarzy2 Minuty
8 listopada 2024
TAP Air Portugal wznawia połączenia z Lizbony do Manaus
TAP Air Portugal wznowił połączenia z Lizbony do Manaus w brazylijskim stanie Amazonas.…
0 Komentarzy1 Minuty
7 listopada 2024
Ryanair przewiózł 18,3 mln pasażerów w październiku
Ryanair opublikował wyniki za październik 2024. Irlandzki przewoźnik obsłużył w minionym…
0 Komentarzy1 Minuta
7 listopada 2024
Rekordowa liczba turystów w Turcji. 49,2 mln odwiedzających w 2024 roku
W pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku Turcję odwiedziło 49,2 mln turystów, co…
0 Komentarzy1 Minuty
7 listopada 2024
Zielona Góra-Babimost: rekordowy październik na lotnisku. Wzrost liczby pasażerów o 54 proc. w porównaniu do 2023
W październiku Lotnisko Zielona Góra-Babimost obsłużyło 8 151 pasażerów, co stanowi…
0 Komentarzy1 Minuty
7 listopada 2024
Biura podróży – ceny wyjazdów na lato 2025 z nieznacznym spadkiem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wyjazdów na lato 2025 z wylotami planowanymi między 4 a…
0 Komentarzy2 Minuty