Warszawska Organizacja Turystyczna – start kampanii w języku angielskim
Warsaw Convention Bureau, dział WOT, rozpoczęło wczoraj kampanię prezentowania informacji podtrzymujących zainteresowania destynacją i ofertami członków WOT.
Kampania realizowana jest w języku angielskim na profilu: https://www.facebook.com/WarsawConventionBureau/
Posty będą publikowane codziennie według ustalonego harmonogramu, który uwzględnia oferty wszystkich członków naszego stowarzyszenia.
Prezentowane treści podzielone zostały na pięć obszarów tematycznych:
W poniedziałek ukażą się: Ogólne informacje i ciekawostki o Warszawie (w kontekście rynku MICE) pod tytułem: Did you know that…?
We wtorek zaprezentowane będą obiekty i hotele konferencyjne – Venues & hotels
Środa to dzień prezentacji agencji PCO/DMC i dostawców z rynku MICE – Choose your local partner!
W czwartek przedstawione będą propozycje uatrakcyjnienia programów wydarzeń np. unikalne obiekty i atrakcje, które można wykorzystać w programie konferencji – Enrich your social program!
W piątek pod hasłem Take a look – WOT zaproponuje wirtualne zwiedzanie; posty odsyłające do wizyt online w obiektach konferencyjnych i instytucjach kultury
Treści dostosowywane będą do aktualnej sytuacji i wprowadzanych/ograniczanych restrykcji.
Członkowie Warszawskiej Organizacji Turystycznej zwolnieni ze składek na 2021 rok
POWIĄZANE WPISY
22 listopada 2024
Industrialne Mazowsze: fascynujące dziedzictwo techniki i przemysłu
Mazowsze, mimo swojej przeszłości rolniczej, odgrywało istotną rolę w procesach…
0 Komentarzy4 Minuty
21 listopada 2024
Atrakcje południowych Czech
Podczas konferencji prasowej w ubiegłym tygodniu w Warszawie, Czech Tourism wraz…
0 Komentarzy3 Minuty
20 listopada 2024
Startuje nowe połączenie kolejowe z Pragi do Gdyni
Podczas konferencji „Polski Dzień Logistyki 2024” w Pradze ogłoszono uruchomienie Baltic…
0 Komentarzy3 Minuty
20 listopada 2024
Kulturalne Mazowsze – co warto zobaczyć jesienią
Jesienna aura nie zawsze sprzyja wędrówkom na świeżym powietrzu i eksplorowaniu uroków…
0 Komentarzy8 Minuty
19 listopada 2024
Tajlandia numerem jeden na zimowe wakacje. Rezerwacje wzrosły o ponad 43 proc.
W tym roku, według Kiwi.com, kierunki w Azji Wschodniej i Południowo-Wschodniej…
0 Komentarzy2 Minuty
19 listopada 2024
Z Gniezna do Warszawy. Nowa wystawa „1025. Narodziny Królestwa” już otwarta
W nowoczesnym gmachu Muzeum Historii Polski w Warszawie 14 listopada odbył się uroczysty…
0 Komentarzy1 Minuta
19 listopada 2024
MROT kontynuuje akcję promocyjną #PamięćiHistoria
Listopad, miesiąc zadumy i refleksji nad historią oraz pamięcią narodową, stał się…
0 Komentarzy3 Minuty
15 listopada 2024
Marcin Siudy nowym dyrektorem finansowym PHH
Marcin Siudy 4 listopada objął stanowisko dyrektora finansowego Polskiego Holdingu…
0 Komentarzy1 Minuty
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty
[…] Warszawska Organizacja Turystyczna – start kampanii w języku angielskim […]