„Weekend za pół ceny” w Grupie PHH. Akcja już od piątku 18 listopada

Od 18 listopada w całej Polsce po raz kolejny ruszy akcja „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny”. Oferty w górskich i nadmorskich miejscowościach, a także city break czekają na turystów w hotelach i obiektach Grupy PHH.

„W tym roku przygotowaliśmy jeszcze więcej atrakcyjnych ofert, z których nasi goście będą mogli skorzystać w promocyjnych cenach w naszych obiektach na terenie całej Polski. Szczególne polecamy interesujące propozycje na weekendowy wypoczynek w miejscowościach nadmorskich, w nowoczesnych i historycznych miastach w centralnej Polsce, a także w najciekawszych górskich destynacji dla aktywnych” – podkreśla Magdalena Szefernaker, dyrektor ds. komunikacji i PR Polskiego Holdingu Hotelowego.

Kampania „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny” to projekt POT, mający służyć promocji branży turystycznej w naszym kraju. Polski Holding Hotelowy od samego początku zaangażował się w zainicjowanie tej kampanii we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki oraz Polską Organizacją Turystyczną. Dzięki niej turyści mogą odkrywać piękno naszego kraju w korzystnych cenach, a przedsiębiorcy budować długoterminowe relacje z gośćmi i docierać do szerszego grona odbiorców. W tym roku powraca ona w nowej odsłonie i w trakcie aż dwóch listopadowych weekendów (18-20 oraz 25-27 listopada) przedsiębiorcy będą czekać na turystów ze specjalnymi ofertami.

Grupa PHH posiada 54 hotele i obiekty z blisko 6 tysiącami pokoi, zlokalizowane w różnych częściach Polski. Współpracuje – jako franczyzobiorca – z światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton International, Best Western Hotels&Resorts, InterContinental Hotels Group i Louvre Hotels Group.

Hotele PHH ponownie najlepiej ocenione przez gości sieci Marriott