„Widzimy się w Sopocie” – nowa kampania promująca jesienno-zimowe atrakcje miasta

Kampania "Widzimy się w Sopocie", fot. Sopocka Organizacja Turystyczna
Kampania „Widzimy się w Sopocie”, fot. Sopocka Organizacja Turystyczna

Pod hasłem „Widzimy się w Sopocie” rozpoczęła się kampania promocyjna, której celem jest zachęcenie turystów do odwiedzania miasta także poza letnim sezonem. Akcja prezentuje jesienno-zimową ofertę Sopotu, obejmującą spacery brzegiem morza, wizyty w kawiarniach i restauracjach, zabiegi SPA, a także aktywności, takie jak morsowanie, lodowisko czy narty biegowe.

Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Widzimy się w Sopocie…” i jego rozwinięcie o różne aktywności i atrakcje np. „na kawie”, „jesienią”, „na luzie”, „z przyjaciółmi”. Mają one pokazać różnorodne możliwości spędzenia wolnego czasu w kurorcie i przekonać turystów do skorzystania z szerokiej oferty kulturalno-sportowej i bogatego zaplecza gastronomiczno-hotelowego, którym dysponuje miasto.

„Sopot jest piękny przez cały rok, a kampania promocyjna ma zwrócić uwagę na posezonowe atrakcje naszego miasta. Jesienią i zimą oferta kulturalna miejskich instytucji jest równie bogata jak latem – wystawy, wernisaże, spotkania – każdy znajdzie coś interesującego dla siebie. Branża hotelowo-gastronomiczna również czeka na gości, a w ofercie ma dania kuchni regionalnej czy zabiegi SPA z wykorzystaniem sopockiej solanki. Lasy, parki i plaże to doskonałe miejsca do spacerów i niespiesznego relaksu. Pobyt i wypoczynek w Sopocie z pewnością pozostaną w pamięci na długo” – mówi Magdalena Czarzyńska-Jachim, prezydentka Sopotu.

Materiały promocyjne pojawią się w prasie, Internecie, radiu, na przystankach, a także na lotnisku w Gdańsku i promach kursujących do Skandynawii. W ramach kampanii na stronie visit.sopot.pl powstały dedykowane zakładki w języku polskim i angielskim, gdzie można znaleźć pomysły i inspiracje na jesienno-zimowy wypoczynek w Sopocie.

Kampania obejmie również inne polskie miasta, takie jak Zakopane czy Kraków, podkreślając całoroczne walory Sopotu jako destynacji turystycznej.

„Chcielibyśmy z naszym przekazem trafić do mieszkańców innych regionów Polski, ale również do turystów ze Skandynawii, Niemiec, Czech czy Wielkiej Brytanii. To oni najczęściej odwiedzali nas latem. Teraz, dzięki naszej współpracy z zagranicznymi ośrodkami Polskiej Organizacji Turystycznej i kampanii, która będzie widoczna na lotnisku czy promach dowiedzą się o naszej ofercie na jesień i zimę” – zapewnia Bartłomiej Barski, prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej, odpowiedzialnej za realizację kampanii.

Na potrzeby kampanii zrealizowana została sesja zdjęciowa. Jej bohaterowie – rodzina z dziećmi, seniorzy, przyjaciółki, a także para pokolenia millenialsów, są przedstawieni podczas różnych aktywności, jak jazda na rowerze, pobyt w saunie czy spacer brzegiem morza. Tło zdjęć stanowią sopockie przestrzenie, m.in. wybrane instytucje kultury: Opera Leśna czy Goyki 3 Art Inkubator, a także lokale gastronomiczne i SPA.

Druga część sesji zostanie zrealizowana już w zimowej aurze. Śnieżne kadry będą wykorzystane m.in. do promocji aktywnego wypoczynku w Sopocie: morsowania, zimowych rejsów katamaranem, nart biegowych czy jazdy na łyżwach na jedynym w Polsce lodowisku z widokiem na morze. Kampania „Widzimy się w Sopocie” potrwa do końca marca 2025 roku.