Więcej połączeń lotniczych i 10 tys. hoteli w ofercie. TOP Touristik rozpoczyna sezon letni z dynamicznym pakietowaniem

fot. Elizeu Dias / unsplash

TOP Touristik stawia w dużej mierze na pakiety dynamiczne, które stają się coraz bardziej popularnym zjawiskiem na polskim rynku. Touroperator z optymizmem patrzy na tegoroczne lato, licząc na wzrost sprzedaży poprzez rozszerzenie swojej oferty.

Organizator w nadchodzącym sezonie wybrał dla klientów pakiety turystyczne, wśród których dostępnych będzie ok. 10 tys. hoteli. Została zwiększona również liczba połączeń lotniczych z obsługiwanych przez linie czarterowe, linie regularne i tanie linie polskich lotnisk oraz z portu lotniczego w Berlinie. Klient będzie miał zatem możliwość wyboru oferty w kombinacji z powyższymi liniami lotniczymi.

„Poluzowanie obostrzeń sprzyja całemu rynkowi turystycznemu, a klienci chętniej wybierają pakiety wakacyjne. Tak jak w ubiegłych latach, agenci będą zainteresowani zwiększeniem ilości ofert do sprzedaży dla swoich klientów. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, postanowiliśmy rozszerzyć nasz produkt turystyczny” – mówi Maciej Grzelakowski z TOP Touristik.

TOP Touristik to jeden ze specjalistów od dynamicznego pakietowania. Do najpopularniejszych kierunków zaliczają się u nich: Malta, Bułgaria, Cypr, Hiszpania oraz Turcja. Połączenia lotnicze obsługiwane są przez linie lotniczą Corendon.

Firma działa od siedmiu lat i zaliczana jest do pierwszej 10 najlepiej sprzedawanych touroperatorów w systemie MerlinX. Cały czas udoskonalają swój produkt turystyczny i starają się uruchamiać nowe kierunki dla klientów. Produkt turystyczny jest przygotowywany tak, aby dać możliwość swobodnego wyboru terminu, długości pobytu, a także miejsca wylotu.