Wieczór lokalnych wrażeń w Mercure Kraków Stare Miasto
28 listopada w hotelu Mercure Kraków Stare Miasto odbędą się Local Days by Mercure, organizowane w ramach programu Discover Local, której celem jest pokazanie, że hotele Mercure są dla gości oknem na lokalną kulturę, tradycję i smaki.
Na zgromadzonych czekają pokazy kolekcji krakowskiego stylisty fryzur i projektanta – Claudiusa, występ Magdy Steczkowskiej oraz liczne, przygotowane przez hotel i restaurację Winestone atrakcje.
Wydarzenie poprowadzi Dorota Gardias, dziennikarka i prezenterka telewizyjna.
Program Discover Local i realizowane w ramach tego projektu Local Days by Mercure Kraków Stare Miasto, to okazja do podkreślenia powiązań #Mercurehotels z lokalnym rzemiosłem, kuchnią i tradycjami miejsc, w których znajdują się obiekty tej marki.
28 listopada, w hotelu Mercure Kraków Stare Miasto, zobaczyć będzie można to, co łączy hotel z lokalnym otoczeniem. Wśród atrakcji znajdzie się pokaz najnowszej kolekcji Claudiusa – Claudius Scissor – utalentowanego krakowskiego projektanta mody i kreatora fryzur, założyciela i dyrektora kreatywnego Claudius Hair Tresser Academy. Magię wieczoru podkreśli również występ zakochanej w Małopolsce charyzmatycznej wokalistki Magdy Steczkowskiej.
Kulinarne doświadczenia WINESTONE
Na zgromadzonych gości, poza lokalnymi akcentami modowymi i muzycznymi, czekają również doświadczenia kulinarne przygotowane przez Macieja Plutę – Szefa Kuchni hotelu Mercure Kraków Stare Miasto i jego zespół. Wśród serwowanych dań znajdą się smaki inspirowane Krakowem i najznamienitsze potrawy nawiązujące do regionu.
Magia wieczoru
Kuchnia, muzyka i moda, to dopiero początek wrażeń, bowiem w wydarzenie zaangażowało się kilkunastu partnerów, wśród których znajdują się: Galeria Krakowska, PGD Volvo Car, Clinique oraz Estee Lauder, Kemon, Skarpetki Krebo, Ceramika Solo Kolektyw, Koronczarka Małgorzata Grochola, Muszki Wąsowski, Browar Trzy Korony, Winnica Jura, Tłocznia Maurera Śliwowica Łącka, Gospodarstwo Pasieczne Lysoń, Charsznickie Pola Natury, Velour Cake Studio oraz Pracownia Cukiernicza Assiette oraz ekskluzywne zegarki Bulova.
Hotel inspirowany miastem
Mercure Kraków Stare Miasto to nowoczesny hotel usytuowany w samym sercu stolicy małopolski. Swoim gościom oferuje 198 przestronnych, wygodnych pokoi o wysokim standardzie. Wystrojem oddaje krakowski styl i klimat. Przykładem tego są m.in. fotele przypominające królewski tron, złote lampy nawiązujące designem do królewskich koron, dywany przypominające arrasy, a także posadzka w lobby, wykonana na wzór tej znajdującej się na Wawelu. W recepcji wita gości multimedialny portret Barbary Radziwiłłówny, który co kilkanaście minut ożywa, zabierając ich na wędrówkę po Krakowie. Atrakcją jest też brand wall marki Mercure, czyli czterometrowa ściana w nowoczesnym lobby z wydrukowanymi w technologii 3D kopiami Głów Wawelskich. Hotelowa Restauracja Winestone, to jedyne takie miejsce w Krakowie, gdzie Goście mają możliwość zasmakowania dań kuchni regionalnej czy międzynarodowej.
Discover Local
Discover Local to coś więcej niż hotelowy wystrój inspirowany regionem. To doświadczenie, dzięki któremu goście Mercure mogą zasmakować autentycznej regionalnej kuchni, tradycji, a także lokalnego rzemieślnictwa i dziedzictwa. Dzięki Discover Local, Mercure tworzy opcje wydarzeń, pozwalających na poczucie ducha miasta i poznanie go od prawdziwej, żywej strony. Local Days by Mercure Kraków Stare Miasto stanowi zatem symboliczne podziękowanie dla wszystkich, którzy przez lata wzajemnej współpracy budują tradycję lokalnej kultury. Spotkanie z nimi w oryginalnych, pełnych historii murach jest swoistym uhonorowaniem wielkiej pasji i nieskończonych inspiracji, które są dziś motywacją do dalszej działalności Mercure Kraków Stare Miasto.
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
22 października 2024
Nocowanie.pl: Zakopane, Karpacz i Gdańsk – najpopularniejsze na listopadowe i świąteczne wyjazdy
Polacy coraz chętniej spędzają długie weekendy, święta i sylwestra poza domem. Z danych…
0 Komentarzy5 Minuty