„Wielkanoc bez granic” w hotelach Polskiego Holdingu Hotelowego
Polski Holding Hotelowy (PHH) został partnerem akcji „Wielkanoc bez granic”, organizowanej przez Instytut Myśli Schumana. W Poniedziałek Wielkanocny dwa warszawskie hotele, należące do PHH – Renaissance i Courtyard by Marriott – będą gościły cudzoziemców, którzy na co dzień studiują lub pracują w Polsce.
Celem akcji „Wielkanoc bez granic” jest budowanie relacji między Polakami a obcokrajowcami studiującymi lub pracującymi w Polsce. Czas Świąt jest dobrym momentem, żeby wykorzystując przerwę w zajęciach na uczelni czy w pracy, zaprosić cudzoziemców na Śniadanie Wielkanocne lub Obiad Wielkanocny. Jak tłumaczą organizatorzy akcji – dobre, osobiste relacje pomogą osobom, które przebywają w Polsce, poznać naszą kulturę, tradycję i wiarę chrześcijańską.
Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego, powiedział: „Cieszymy się, że Polski Holding Hotelowy włącza się w tę piękną inicjatywę „Wielkanoc bez granic”, dzięki której osoby, które przebywają w Polsce mogą poczuć się zaopiekowane przez polskie rodziny w tym szczególnym czasie Świąt Wielkanocnych. Wielkanoc to czas spotkania i rozmowy w gronie rodziny i najbliższych. Istotą tych najważniejszych w naszej tradycji Świąt jest również budowanie relacji między ludźmi, otwieranie się na innych. W tym roku po raz pierwszy dwa nasze warszawskie hotele – Courtyard by Marriott i Renaissance, ugoszczą grupę kilkudziesięciu osób – cudzoziemców i polskich rodzin, gdzie wspólnie przy świątecznym stole będziemy mogli przekazać obyczaje, tradycję i kulturę naszego kraju.”
Polski Holding Hotelowy oraz Instytut Myśli Schumana zapraszają do spotkania w dwóch warszawskich hotelach w dniu 22 kwietnia, czyli w Poniedziałek Wielkanocny.
Pierwsze spotkanie odbędzie się w hotelu Courtyard by Mariott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1 (w godz. 11.00-14.00), drugie w hotelu Renaissance Warsaw Airport Hotel, ul. Żwirki i Wigury 1H (w godz. 12.00-15.00). Uczestnicy wielkanocnego śniadania w hotelach PHH będą mieli możliwość degustacji tradycyjnych potraw ze specjalnego zestawu dań, który będzie nawiązywał do najlepszej polskiej tradycji Świąt Wielkanocnych. W menu znajdzie się m. in. żurek gotowany na wędzonce z chrzanem i jajkiem, kaczka pieczona w jabłkach i majeranku podawana na purée z czerwonej kapusty, pasztet domowy czy wyśmienite jajka z kremem koperkowo-rzeżuchom, chrzanowym i kawiorowym.
Budowanie relacji „serce do serca”
Profesor Zbigniew Krysiak, prezes Instytutu Myśli Schumana, podkreślił: „Wielkanoc bez granic” jest organizowana po raz drugi i jest kontynuacją dzieła „Wigilia bez granic”, która odbywa się od trzech lat i wzbudza duże zainteresowanie wśród Polaków i cudzoziemców. Duże zainteresowanie wśród obcokrajowców wynika z chęci poznawania polskiej tradycji, kultury i historii. Zaproszenia, które otrzymują od polskich rodzin na Wigilię i Wielkanoc wzbudzają w nich podziw, że Polacy pozwalają im zbliżyć się tak blisko, wprowadzając ich w to intymne miejsce rodzinnych klimatów, aby budować relacje serce do serca. Wynikiem tych spotkań są relacje, które przechodzą we współpracę kulturalną, gospodarczą, wspólnotową i społeczną. Cieszymy się, że od samego początku nasze ogólnopolskie akcje cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem zarówno wśród Polaków, jak i cudzoziemców.”
Instytut Myśli Schumana będzie promować pomysł “Wielkanocy bez granic” na uczelniach, w firmach zatrudniających cudzoziemców, przez wojewódzkie urzędy do spraw cudzoziemców, w parafiach, szkołach i mediach. Przygotowywane są spoty telewizyjne i radiowe oraz plakaty i ulotki. Więcej informacji na temat akcji „Wielkanoc bez granic” znajduje się na stronie www.WielkanocBezGranic.com
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
22 października 2024
Nocowanie.pl: Zakopane, Karpacz i Gdańsk – najpopularniejsze na listopadowe i świąteczne wyjazdy
Polacy coraz chętniej spędzają długie weekendy, święta i sylwestra poza domem. Z danych…
0 Komentarzy5 Minuty