Wielkanoc w kraju? Tylko pobyty z dodatkowymi atrakcjami
Tegoroczna Wielkanoc wypadająca w drugiej połowie kwietnia zachęca do spędzenia przerwy świątecznej poza domem.
Według danych serwisu hotele.pl na Wielkanoc najczęściej wybieramy pobyty w ośrodkach o standardzie 3*, w pakietach trzy i czterodniowych z pełnym wyżywieniem i dodatkowymi atrakcjami zapewnianymi przez hotele i pensjonaty. Dużym powodzeniem podczas świątecznych wyjazdów cieszą się obiekty z basenem lub strefą relaksu/ SPA.
Kinga Fromlewicz z hotele.pl powiedziała: “Druga połowa kwietnia to czas, kiedy chcemy po zimie złapać kilka dni odpoczynku. Wypadające w tym czasie wolne, świąteczne dni to doskonały moment na taki wyjazd, o czym świadczy szybko zmniejszająca się dostępność miejsc w najpopularniejszych okolicach. Na przykład w Zakopanym czy nad morzem bardziej atrakcyjne oferty zostały już w dużej mierze sprzedane.”
Największą popularnością cieszą się te oferty, które w ramach pakietów pobytowych proponują wiele dodatkowych atrakcji. Klienci chcą znaleźć czas na poszukiwanie zajączka, przejazd powozem na święcenie pokarmów czy wspólne malowanie pisanek i dekorowanie bab wielkanocnych. Na nudę nie będą też narzekać najmłodsi goście, dla których w hotelach najczęściej przygotowano pokoje zabaw czy opiekę animatora. Wszyscy wieczorem mogą zebrać się przy ognisku podczas wieczorów regionalnych połączonych z występami lokalnych grup artystycznych. Hotele, które dysponują basenem, organizują bitwy wodne w Lany Poniedziałek.
Według danych hotele.pl, w tym roku najczęściej na Wielkanoc wybieramy się do Trójmiasta, na Warmię i Mazury, do Zakopanego, ale też do Ciechocinka i Polanicy Zdrój. Planując trzydniowy pobyt pakietowy z bogatym programem atrakcji dodatkowych w większych hotelach trzeba liczyć się z wydatkiem rzędu 1000 zł (pobyt 2 osób), czy około 2000 za rodzinę z dzieckiem ( w zależności od wieku dziecka naliczane są rabaty). W popularnym w tym roku Ciechocinku można znaleźć w pensjonatach oferty od 100 zł za osobę za dobę.
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
22 października 2024
Nocowanie.pl: Zakopane, Karpacz i Gdańsk – najpopularniejsze na listopadowe i świąteczne wyjazdy
Polacy coraz chętniej spędzają długie weekendy, święta i sylwestra poza domem. Z danych…
0 Komentarzy5 Minuty