Wiślański Skipass zmienia się w Wispass
Rozpoczyna się dwunasty sezon dla projektu narciarskiego, znanego jako Wiślański Skipass – od teraz znany będzie jako Wispass. Projekt ten, który zaczął swoją działalność od sześciu stacji narciarskich z Wisły, obecnie obejmuje łącznie 12 ośrodków z Wisły, Ustronia i Istebnej. Wispass oferuje narciarzom możliwość korzystania z różnych stacji narciarskich w regionie, bez konieczności zakupu osobnych karnetów na każdą z nich.
Z nową nazwą i odświeżoną tożsamością Wispass przygotowuje się do rozszerzenia oferty o atrakcje letnie. Jest to strategiczny krok mający na celu dostosowanie się do ewoluujących potrzeb gości oraz zróżnicowanych trendów rynkowych.
„Przejście z Wiślańskiego Skipassu na Wispass to nie tylko zmiana nazwy, ale przede wszystkim symboliczne otwarcie nowego rozdziału w naszej historii. Nowa nazwa, prostsza i bez polskich znaków, jest bardziej intuicyjna. Wispass to nie tylko odniesienie do miasta Wisła, z którego wywodzi się projekt, ale także do rzeki, będącej sercem naszego regionu. Można powiedzieć, że wszystkie nasze ośrodki narciarskie znajdują się u źródeł Wisły” – wyjaśnia Michał Majewski, prokurent Wiślańskiego Klastra Turystycznego będącego operatorem Wispassu.
„Nazwa bez sylaby ski otwiera nam możliwości poszerzenia projektu o wspólną ofertę letnią, łączącą to, co dzieje się w tym okresie w naszych ośrodkach” – dodaje Michał Majewski.
Wispass, który w nowej odsłonie oficjalnie zadebiutował na odbywających się w dniach 11-12 listopada 2023 roku targach Snow Expo w Krakowie, jest aktywnie promowany wśród miłośników narciarstwa i turystyki górskiej. Firma zaprasza do śledzenia ich stron internetowych i mediów społecznościowych, aby być na bieżąco z najnowszymi informacjami i ofertami.
„Z niecierpliwością oczekujemy kolejnego sezonu zimowego, który z pewnością dostarczy niezapomnianych wrażeń na stokach. Zapraszamy wszystkich miłośników gór, by dołączyli do nas w tej ekscytującej podróży i doświadczyli tego, co najlepsze w Beskidzie Śląskim” – konkluduje Michał Majewski.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Ryanair uruchamia promocje na Cyber Week 2024
Od 25 listopada do 2 grudnia Ryanair zaprasza na największą wyprzedaż roku w ramach Cyber…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Katowice Airport: Wizz Air uruchamia loty do Madrytu, Agadiru, Pizy i Kiszyniowa
Wizz Air ogłosił cztery nowe kierunki, które będzie realizował w 2025 roku z lotniska w…
0 Komentarzy2 Minuty
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Kulturalne Mazowsze – co warto zobaczyć jesienią
Jesienna aura nie zawsze sprzyja wędrówkom na świeżym powietrzu i eksplorowaniu uroków…
0 Komentarzy8 Minuty
19 listopada 2024
Z Gniezna do Warszawy. Nowa wystawa „1025. Narodziny Królestwa” już otwarta
W nowoczesnym gmachu Muzeum Historii Polski w Warszawie 14 listopada odbył się uroczysty…
0 Komentarzy1 Minuta
19 listopada 2024
Podróż w rytmie slow – Mołdawia na Targach ITTF Warsaw
Mołdawianie mówią, że gościnność to ich drugie imię, dlatego każdy, kto odwiedzi ten…
0 Komentarzy8 Minuty
19 listopada 2024
MROT kontynuuje akcję promocyjną #PamięćiHistoria
Listopad, miesiąc zadumy i refleksji nad historią oraz pamięcią narodową, stał się…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty