Wizz Air usprawnia obsługę klienta. Znikają numery premium call center
Wizz Air poinformował o aktualizacji dotyczącej obsługi klienta, która ma na celu ułatwienie pasażerom dostępu do pomocy i wsparcia, w ramach zobowiązania do zapewnienia im bezproblemowej obsługi. Od 13 stycznia linia zrezygnowała z numeru premium call center, zapewniając, że żaden klient nie zostanie obciążony opłatami premium.
Polscy pasażerowie mogą odwiedzić nowe Centrum Pomocy Wizz Air, aby uzyskać więcej informacji na temat najlepszego numeru, z którym należy się skontaktować, z opłatami zgodnymi z lokalnymi stawkami.
Aby uzyskać dostęp do najszybszej pomocy i wsparcia, Wizz Air zaleca pasażerom korzystanie z platformy samoobsługowej online, która jest dostępna za pośrednictwem strony internetowej Wizz Air lub aplikacji mobilnej. Stąd klienci mogą zarządzać swoimi rezerwacjami, uzyskiwać informacje o swoich lotach, wprowadzać zmiany, wnioskować o zwroty pieniędzy lub rozwiązywać problemy związane z opóźnieniami lub odwołaniami.
Klienci mogą poprosić o całodobowe informacje o rezerwacji, statusie lotu, bagażu i usługach Wizz za pośrednictwem internetowego chatbota linii – Amelia. W przypadku bardziej złożonych zapytań, agenci czatu są dostępni 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu.
W zeszłym roku Wizz Air uruchomił usługę Amelia Voice Service, która zapewnia klientom automatyczne aktualizacje dotyczące ich rezerwacji, zapewniając niezbędne informacje i wskazówki w przypadku jakichkolwiek zakłóceń w ich locie.
„Jesteśmy zobowiązani do zapewnienia naszym klientom jak najlepszych wrażeń z podróży. Obsługa klienta jest w centrum uwagi linii. Nasze ogłoszenie to tylko jeden z przykładów udoskonaleń, jakie wprowadzamy w tej dziedzinie. Nadal inwestujemy w innowacje, aby móc dostarczać naszym klientom usługi na całym świecie” – komentuje Boglarka Spak, Ddrektorka ds. Customer Experience w Wizz Air.
POWIĄZANE WPISY
23 stycznia 2025
Costa Cruises: pierwszy statek wycieczkowy z LNG zatankował w Dubaju
Na początku stycznia Costa Smeralda pomyślnie ukończył pierwsze tankowanie skroplonego…
0 Komentarzy3 Minuty
23 stycznia 2025
Letnia oferta Ryanair z Gdańska. 42 kierunki i Bratysława wśród nowości
Ryanair poinformował dziś (23 stycznia) o rozkładzie lotów na lato 2025 z lotniska w…
0 Komentarzy2 Minuty
23 stycznia 2025
Nowa prognoza IATA: CPK obsłuży w 2040 roku ponad 40 mln pasażerów rocznie
Lotnisko CPK w pierwszym pełnym roku swojej działalności może obsłużyć ponad 32 mln…
0 Komentarzy9 Minuty
22 stycznia 2025
Rekordowy rok Wizz Air: 62,8 mln pasażerów w 2024 roku
Wizz Air poinformował o rekordowym roku 2024. Linia przewiozła liczbę 62,8 mln pasażerów…
0 Komentarzy3 Minuty
21 stycznia 2025
Ryanair oferuje 20 mln miejsc z Polski w 2025 roku
Ryanair ogłosił rekordowy letni rozkład oferując ponad 20 mln miejsc na ponad 300 trasach…
0 Komentarzy2 Minuty
21 stycznia 2025
Ryanair połączy Katowice z Dubrownikiem
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska – od 31 marca 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
20 stycznia 2025
PLL LOT wprowadzają nowe rozwiązania dla podróżnych
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nowe udogodnienia, które ułatwią planowanie…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Enter Air otwiera bazę techniczną w Katowice Airport
Enter Air Services, spółka zależna największego polskiego przewoźnika czarterowego,…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Rekordowy rok na lotnisku w Jasionce. Ponad 1,1 mln pasażerów obsłużonych w 2024
Dokładnie 1 145 257 pasażerów obsłużyło w 2024 roku lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce.…
0 Komentarzy2 Minuty