Wizz Air wdraża dodatkowe zasady dotyczące higieny
Linia lotnicza Wizz Air wprowadza od 1 maja, zgodnie z przepisami rządowymi – wprowadza nowe procedury. Mają one na celu pomóc zachować dystans fizyczny podczas wchodzenia na pokład oraz utrzymać czystość w samolocie.
Aby zminimalizować interakcję na lotnisku, pasażerowie powinni dokonywać odprawy oraz opłat – na przykład za dodatkowy bagaż – online. W szczególności zaleca się korzystać z punktów samodzielnego nadania bagażu – tam, gdzie są dostępne – oraz szybkich kontroli bezpieczeństwa (fast track) na lotniskach. Pasażerowie są proszeni o przestrzeganie nowych zasad dotyczących zachowywania dystansu fizycznego podczas wchodzenia na pokład oraz jego opuszczania.
Bezpieczeństwo w kabinie
Mimo że filtry HEPA znajdujące się we wszystkich samolotach Wizz Air odfiltrowują z powietrza w kabinie 99,7 proc. wirusów i bakterii, załoga oraz pasażerowie zostaną zobowiązani nosić maski podczas całego lotu. Personel pokładowy będzie rozdawał każdemu pasażerowi chusteczki dezynfekujące. W celu zmniejszenia kontaktu fizycznego, zachęca się do płatności zbliżeniowych podczas zakupów na pokładzie. Z samolotów zostaną usunięte magazyny pokładowe. W przypadku lotów o większym obłożeniu, załoga będzie dbać o zachowanie odstępów między pasażerami.
Wizz Air będzie kontynuować rygorystyczny dzienny harmonogram czyszczenia całej czynnej floty, z dezynfekcją samolotu w nocy zgodnie z oficjalnymi wytycznymi. Nowe zasady objaśnia film na youtube
József Váradi, prezes Wizz Air, powiedział: – Zdrowie i samopoczucie pasażerów oraz załogi zawsze miało dla nas ogromne znaczenie. Ponieważ rośnie liczba pasażerów i rozwijamy naszą działalność, środki bezpieczeństwa, które wdrażamy pozwolą na stworzenie możliwie najlepszych warunków sanitarnych. Zachęcamy klientów do obejrzenia filmu, aby uzyskać więcej informacji na temat naszych nowych środków bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Wierzymy, że wprowadzony regulamin Wizz Air pomoże pasażerom poczuć się swobodniej podczas podróży z nami, gdyż nadal będziemy służyć naszym klientom, teraz przy zwiększonych środkach higieny.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Wakacyjne plany Polaków na 2025 rok: poszukiwanie rodzinnych korzeni, przygody z adrenaliną i odkrywanie kraju
Jak wynika z najnowszego raportu, apetyt na podróże w 2025 roku będzie nadal rósł.…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Zimowe wydarzenia w Trentino: od Pucharu Świata po Tour de Ski
Trentino, region położony w północnych Włoszech w sercu Dolomitów, przygotowuje się na…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Kampania „Miasto Przygody” triumfuje: 17 mln wyświetleń i osiem międzynarodowych nagród
Wrocław podsumował kampanię „Miasto Przygody”, która w ciągu dwóch lat przyciągnęła uwagę…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Hilton w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Nowe hotele w sieci Spark by Hilton w Polsce
Hilton otwiera dwa nowe hotele w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Obiekty te, oferujące…
0 Komentarzy2 Minuty