Wizz Air wprowadza inteligentne wsparcie dla pasażerów
Wizz Air poinformował o uruchomieniu zaawansowanej pomocy telefonicznej za pośrednictwem zautomatyzowanego głosowego bota Amelia. W przypadku zakłóceń lotu, pasażerowie będą teraz otrzymywać automatyczne połączenia telefoniczne z informacjami w czasie rzeczywistym, co ma na celu zmniejszenie wpływu jakichkolwiek problemów, takich jak złe warunki pogodowe i niedobory personelu kontroli ruchu lotniczego.
W przypadku zakłóceń lotu, pasażerowie będą teraz otrzymywać zautomatyzowane połączenie telefoniczne z informacjami w czasie rzeczywistym. Nowa usługa ma na celu zmniejszenie wpływu jakichkolwiek zakłóceń, w tym ostatnich problemów w całej Europie, niezależnych od linii lotniczych, takich jak złe warunki pogodowe i niedobory personelu kontroli ruchu lotniczego.
Klientom, którzy doświadczają odwołań, opóźnień przekraczających pięć godzin oraz zmian harmonogramu lotów, nowe rozwiązanie ma pomóc poprawić doświadczenia podróży i ma zapewnić, że osoby wybierające Wizz Air napotkają jak najmniej niedogodności.
Oprócz nowego rozwiązania głosowego, klienci Wizz Air nadal będą mieli możliwość „na żywo” czatować z Amelią za pomocą internetowego chatbota, jeśli potrzebne będzie dodatkowe wsparcie.
Informacje i wsparcie w czasie rzeczywistym
Amelia będzie proaktywnie dzwonić do pasażerów doświadczających utrudnień, aby dostarczyć niezbędne informacje i wskazówki w przypadku zakłóceń zaplanowanego lotu. Po otrzymaniu telefonu od Amelii, pasażerowie zostaną poinformowani o statusie swojego lotu i dostępnych możliwościach.
Główne funkcje to:
- Spersonalizowana aktualizacja statusu lotu: pasażerowie są witani po imieniu oraz otrzymują szczegóły dotyczące swojego lotu, a następnie możliwości: zmiana rezerwacji, otrzymanie zwrotu w wysokości 120 proc. w kredycie Wizz lub otrzymanie zwrotu w wysokości 100 proc. całkowitej kwoty na oryginalną metodę płatności.
- Pomoc w zakwaterowaniu: informacje na temat dostępu do noclegu, jeśli jest to wymagane.
- Punkty kontaktowe: szczegóły dotyczące miejsc, w których można znaleźć przedstawicieli lotniska w celu uzyskania dalszej pomocy, w zależności od lokalizacji pasażera.
- Kanały komunikacji: informacje o tym, jak Wizz Air będzie się kontaktować z pasażerami w celu przekazywania ważnych aktualizacji.
- Dodatkowe wsparcie: wskazówki dotyczące kontaktu z punktami informacyjnymi na lotnisku lub specjalną linią pomocy Wizz Air w celu uzyskania dalszej pomocy.
Aby zapewnić podróżnym wsparcie i zebrać opinie na temat ich doświadczeń, Amelia wykona połączenie kontrolne 30 minut po pierwszym kontakcie. Podczas tego połączenia pasażerowie mogą potwierdzić, czy ich problemy zostały rozwiązane. Odbieranie połączeń jest bezpłatne dla pasażerów, jednak mogą obowiązywać opłaty roamingowe w zależności od planu taryfowego pasażera.
Dla uzyskania maksymalnych korzyści z nowego rozwiązania, Wizz Air zaleca pasażerom zwrócenie szczególnej uwagi podczas procesu odprawy, aby podać aktualne i dokładne numery telefonów kontaktowych oraz adresy e-mail. To ma zapewnić, że podróżni, w przypadku zakłóceń, uzyskają informacje możliwie szybko.
Obecnie, nowe rozwiązanie głosowe Amelii, dostępne w języku angielskim dla odlotów z Rumunii, Włoch, Węgier, Polski, Wielkiej Brytanii i Austrii, wkrótce będzie dostępne w wielu językach, w tym arabskim, bułgarskim, niemieckim, hiszpańskim, francuskim, węgierskim, włoskim, polskim, rumuńskim, rosyjskim i ukraińskim, co odzwierciedla zaangażowanie linii lotniczej w obsługę różnorodnej bazy klientów.
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Ryanair uruchamia promocje na Cyber Week 2024
Od 25 listopada do 2 grudnia Ryanair zaprasza na największą wyprzedaż roku w ramach Cyber…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Startuje nowe połączenie kolejowe z Pragi do Gdyni
Podczas konferencji „Polski Dzień Logistyki 2024” w Pradze ogłoszono uruchomienie Baltic…
0 Komentarzy3 Minuty
20 listopada 2024
Katowice Airport: Wizz Air uruchamia loty do Madrytu, Agadiru, Pizy i Kiszyniowa
Wizz Air ogłosił cztery nowe kierunki, które będzie realizował w 2025 roku z lotniska w…
0 Komentarzy2 Minuty
19 listopada 2024
Lotnisko Chopina: blisko 15 proc. wzrost liczby pasażerów w październiku
Lotnisko Chopina w Warszawie odnotowało znaczny wzrost liczby pasażerów w październiku.…
0 Komentarzy4 Minuty
19 listopada 2024
Costa Cruises prezentuje specjalne rejsy „Costa Voyages”
Costa Cruises zaprasza na rejsy „Costa Voyages Special Edition” na pokładzie statku Costa…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Ryanair połączy Bydgoszcz z Alicante
Ryanair uruchamia nowe połączenia z lotniska w Bydgoszczy. Od 31 marca 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
18 listopada 2024
Ryanair uruchamia rozkład lotów na lato 2025
15 listopada linie lotnicze Ryanair poinformowały o uruchomieniu rozkładu lotów na lato…
0 Komentarzy1 Minuta
14 listopada 2024
Ryanair połączy Katowice z Brukselą
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska, od 1 kwietnia 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2024
Ryanair uruchamia 48-godzinną promocję. Bilety tańsze o 15 proc.
Ryanair uruchomił dziś (12 listopada) popularną 48-godzinną promocję na zimowe podróże w…
0 Komentarzy1 Minuty