Wizz Air wprowadza mobilne płatności Apple Pay i Google Pay

Wizz Air informuje o wprowadzeniu Apple Pay i Google Pay w swojej aplikacji mobilnej. Nowa funkcjonalność sprawi, że proces rezerwacji i zarządzania podróżami stanie się bardziej wygodny dla pasażerów. Usługa jest dostępna w oficjalnej aplikacji Wizz Air na urządzeniach z systemami iOS oraz Android.

Podróżni mogą korzystać z szybkich i bezpiecznych transakcji zarówno podczas zakupu biletów, jak i dodatkowych usług. Inicjatywa ta uzupełnia wprowadzenie niedawnej akceptacji kart Revolut na pokładzie, stanowiąc istotny krok w kierunku rozszerzania dostępnych rozwiązań płatniczych. Dodanie Apple Pay i Google Pay podkreśla zaangażowanie Wizz Air w dostosowywanie swoich usług do zmieniających się potrzeb klientów, sprawiając, że planowanie podróży staje się jeszcze łatwiejsze i bardziej efektywne.

Nowa funkcjonalność pozwala klientom na szybkie dokonywanie płatności do 10 dni przed wylotem, co jest szczególnie korzystne dla osób rezerwujących podróż w ostatniej chwili i chcących szybko skorzystać z atrakcyjnych ofert. Ponad 30 proc. pasażerów preferuje zakup dodatkowych usług i produktów na późniejszym etapie rezerwacji, a niemal połowa dokonuje tego za pośrednictwem aplikacji.

„Z radością wprowadzamy Apple Pay i Google Pay, rozszerzając tym samym nasze opcje płatności. Nowe rozwiązania nie tylko upraszczają proces rezerwacji dla naszych pasażerów, lecz także podkreślają nasze zaangażowanie w oferowanie nowoczesnych i wygodnych narzędzi, które odpowiadają na potrzeby współczesnych podróżnych. To szczególnie przydatne dla osób rezerwujących podróż w ostatniej chwili, które cenią sobie szybki i sprawny proces, lub chcą dodać usługi do swojej rezerwacji na kilka dni przed wylotem” – powiedział Remus Moraru, dyrektor e-commerce w Wizz Air.