Wizz Air wprowadza usługę Fare Lock
Umożliwia ona pasażerom zabezpieczenie ceny wybranego lotu na 48 godzin zgodnie z odpowiednim pakietem. Wprowadzenie nowej usługi ma na celu zaspokoić potrzeby pasażerów, którzy szukają najlepszych okazji cenowych.
Co daje usługa Fare Lock?
Fare Lock jest innowacyjną usługą, która zapewnia pasażerom WIZZ możliwość zabezpieczenia wybranej ceny na okres 48 godzin za opłatą 13zł/os.
Usługa Fare Lock jest dostępna w przypadku rezerwacji dokonanych na minimum 7 dni przed planowaną datą wylotu, lub datą pierwszego lotu w przypadku biletu w obie strony.
Usługa Fare Lock jest dostępna na wizzair.com i dotyczy rezerwacji biletów w jedną i w obie strony dla kilku pasażerów. Wybrane loty oraz dane i liczba pasażerów nie mogą być zmieniane w odniesieniu do zabezpieczonej taryfy po opłaceniu usługi Fare Lock.
W celu dokończenia rezerwacji w cenie zabezpieczonej w ramach usługi Fare Lock, klienci WIZZ są zobowiązani do opłacenia całej kwoty ceny za pomocą karty kredytowej lub poprzez konto MyWIZZ w ciągu 48 godzin w zakładce Moje Rezerwacje.
Jeśli rezerwacja nie zostanie opłacona w ciągu 48 godzin w ramach usługi Fare Lock wówczas zabezpieczona rezerwacja ceny zostanie automatycznie skasowana.
Korzyści z usług Wizz Fare Lock
Pasażerowie WIZZ mogą teraz w łatwy sposób zagwarantować sobie najniższą dostępną cenę na dowolny lot WIZZ na czas planowania swojej podróży
Wybrane loty za pośrednictwem usługi Fare Lock nie zostaną sprzedane, a ich cena nie zmieni się przez 48 godzin
Usługa Fare Lock ma stałą cenę niezależnie od lotu, terminu oraz rodzaju pakietu.
George Michalopoulos, członek zarządu ds. operacyjnych w Wizz Air powiedział: „Nowa usługa jest dowodem na ciągłe zaangażowanie Wizz Air w szukanie innowacyjnych rozwiązań w celu podniesienia jakości podróży. Fare Lock jest doskonałym narzędziem, aby ułatwić i uprzyjemnić przebieg procesu rezerwacji, a czas na dokonanie płatności wynosi 48 godzin. Po niedawnym ogłoszeniu zmian dotyczących bezpłatnego bagażu podręcznego, zamierzamy nadal skupiać się na wprowadzaniu zmian, które pozwolą jeszcze bardziej zaspokajać potrzeby naszych pasażerów.”
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Ryanair połączy Katowice z Brukselą
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska, od 1 kwietnia 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2024
Ryanair uruchamia 48-godzinną promocję. Bilety tańsze o 15 proc.
Ryanair uruchomił dziś (12 listopada) popularną 48-godzinną promocję na zimowe podróże w…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2024
Lotnisko w Jasionce odprawiło milionowego pasażera w 2024 roku
11 listopada lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce odprawiło milionowego pasażera w 2024…
0 Komentarzy2 Minuty
12 listopada 2024
Air Baltic połączył Rzeszów z Rygą
Od 8 listopada 2024 roku z lotniska w podrzeszowskiej Jasionce można polecieć do Rygi.…
0 Komentarzy3 Minuty
8 listopada 2024
Polscy turyści polecieli do Bahrajnu. Exim Tours uruchomił rejsy z Katowic
Exim tours zabrał pasażerów na pierwszą podróż do Bahrajnu. Premierowy lot wystartował 1…
0 Komentarzy2 Minuty
8 listopada 2024
Emirates wznawiają codzienne loty z Dubaju do Edynburga
Emirates wznowiły codzienne loty z Dubaju do Edynburga. Nowe połączenie jest ósmym…
0 Komentarzy2 Minuty
8 listopada 2024
TAP Air Portugal wznawia połączenia z Lizbony do Manaus
TAP Air Portugal wznowił połączenia z Lizbony do Manaus w brazylijskim stanie Amazonas.…
0 Komentarzy1 Minuty
7 listopada 2024
Ryanair przewiózł 18,3 mln pasażerów w październiku
Ryanair opublikował wyniki za październik 2024. Irlandzki przewoźnik obsłużył w minionym…
0 Komentarzy1 Minuta
7 listopada 2024
Zielona Góra-Babimost: rekordowy październik na lotnisku. Wzrost liczby pasażerów o 54 proc. w porównaniu do 2023
W październiku Lotnisko Zielona Góra-Babimost obsłużyło 8 151 pasażerów, co stanowi…
0 Komentarzy1 Minuty