Workshop ALLinTOO: stawiamy na jakość, a nie na ilość
III międzynarodowy workshop turystyczny ALLinTOO zorganizowany wspólnie przez Magazyn „All Inclusive” i Turystyczną Organizację Otwartą (TOO) zakończył się sukcesem. Z każdą edycją przybywa coraz więcej zainteresowanych osób. Tym razem udział w wydarzeniu wzięło 34 wystawców i 90 uczestników.
Dwudniowa wiosenna odsłona wydarzenia miała charakter międzynarodowy i odbyła się w nowo otwartej sali konferencyjnej hotelu HP Park Plaza we Wrocławiu.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z przebiegu workshopu. Dzięki wprowadzonej przez nas od pierwszej edycji formule spotkań zarówno wystawcy, jak i odbiorcy nie czują presji czasu i w spokoju oraz skupieniu mogą przeprowadzać rozmowy biznesowe” – mówi Alina Dybaś, prezes Turystycznej Organizacji Otwartej.
Ponad 20-letnie doświadczenie organizatorów w branży turystycznej przełożyło się na wysoki poziom merytorycznych dyskusji oraz w pełni profesjonalny networking. Celem wydarzenia było zaprezentowanie i spopularyzowanie różnorodnych atrakcji i infrastruktury turystycznej wszystkich uczestniczących krajów oraz nawiązanie współpracy.
W spotkaniach udział wzięli polscy organizatorzy wycieczek z całego kraju. Natomiast wśród wystawców znaleźli się m.in. Viva Wydham All Inclusive Resorts z Republiki Dominikańskiej, Meksyku i Bahamów, Pure! Travel Group z Ekwadoru, Kolumbii, Peru, Boliwii, Chile i Argentyny, VOIhotels z Włoch, Madagaskaru, Wysp Zielonego Przylądka i Zanzibaru, Hajjat Travel & Tours z Jordanii, Sunset Travel DMC MICE z Turcji, Visit Ras Al Khaimah, Visit Košice, Slovakia Travel, Bratislava Tourist Board, Jaramillo Cafe Colombia, Polski Holding Hotelowy, Wrocławska Organizacja Turystyczna i Hydropolis, M&P Alkohole Wina Cygara.
„Połączyliśmy ponad 120 osób we wspólnym celu, ponad 30 wystawców z całego świata znalazło nowych kontrahentów. Szczególnie silna drużyna Słowacka pod przewodnictwem Martina Pavlika ze Slovakia Travel, obradowała naszych gości wieloma upominkami, a szczęściarzom udało się wygrać pobyt w Kolumbii sponsorowany przez Jaramillo Cafe oraz na Malediwach sponsorowany przez Deepblue & GoMaldives.eu” – dodaje Alina Dybaś.
Słowacja stawia na B2B
Krajem partnerskim III międzynarodowego workshopu ALLinToo została Słowacja, która planuje rozwój sektora B2B. Promocja kraju jako całorocznego miejsca wypoczynku, city breaki i niekończąca się lista atrakcji były prezentowane na ośmiu stoiskach wystawców.
„Słowacja została krajem partnerskim III międzynarodowego workshopu turystycznego ALLinTOO, ponieważ rozpoczęliśmy pracę nad rozwojem sektora B2B. Podczas tego typu spotkań możemy przekazać o wiele więcej kompleksowych informacji, które następnie są wykorzystane przez agentów biur podróży i mogą wpływać na decyzje klientów o wyborze miejsca wyjazdu. Chcielibyśmy też dalej promować nasz kraj jako kierunek całoroczny. Nie brakuje u nas atrakcji na każdą porę roku, bo mamy np. szlaki winne, 1900 źródeł termalnych, spływy kajakowe, rafting, a to wszystko znajduje się tak blisko od Polski” – powiedział Martin Pavlik, kierownik przedstawicielstwa Slovakia Travel w Polsce.
Workshop podzielony został na dwie części spotkań B2B. W ciągu dwóch dni odbyły się również prezentacje gości, a w programie nie zabrakło dodatkowych atrakcji dla uczestników tj. nocne zwiedzanie Wrocławia z przewodnikiem, wizyta w Hydropolis, degustacja kawy prosto z Kolumbii dzięki Jaramillo Cafe oraz degustacja alkoholi premium dzięki M&P Alkohole Wina Cygara.
„Zgodnie z nasza dewizą – afrykańskim przysłowiem „Jeśli chcesz iść szybko – idź sam, jeśli chcesz zajść daleko chodźmy razem” ten workshop oceniamy jako bardzo udany. Jego miejsce w „mieście spotkań” również nie było przypadkowe. Mając w pamięci sytuację związaną z zatruciem Odry, chcieliśmy wesprzeć lokalne działalności. Zarówno dla ALLinTOO, jak i HP Plaza był to trudny czas, ponieważ do końca trwała walka o otwarcie Sali Rotundy. Niemniej jednak dzięki działaniom dyrekcji hotelu, WROt oraz innym zaangażowanym w projekt, mieliśmy okazję być pierwszą komercyjną grupą, która organizowała swój event w Sali Rotunda. Bardzo duże wsparcie otrzymaliśmy od WROt, Hydropolis oraz HP Plaza, za co uprzejmie dziękujemy. Na pytanie, co następne, odpowiadamy – wszystkie szczegóły już wkrótce, ale możecie być pewni, że dopiero się rozpędzamy” – podsumowała prezes TOO.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
20 grudnia 2024
Certyfikaty POT: najlepsze produkty turystyczne 2024 roku
Złoty Certyfikat POT dla Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego, Morskie Centrum Nauki…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Wakacyjne plany Polaków na 2025 rok: poszukiwanie rodzinnych korzeni, przygody z adrenaliną i odkrywanie kraju
Jak wynika z najnowszego raportu, apetyt na podróże w 2025 roku będzie nadal rósł.…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
Już cztery polskie regiony zostały wyróżnione przez Przewodnik Michelin
Zakończyła się selekcja lokali wyróżnionych przez znany i ceniony na świecie Przewodnik…
0 Komentarzy5 Minuty
20 grudnia 2024
Weekend w Krakowie z Tomaszem Karolakiem od Fly.pl. Oprowadzanie po Krakowie dziennym i nocnym z noclegiem w hotelu pięciogwiazdkowym będzie do wylicytowania na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Boom na Polskę. Jak przyciągnąć turystów z Bliskiego Wschodu
W ostatnim czasie obserwujemy zwiększone zainteresowanie turystów arabskich szeroko…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Warszawa w oczach zagranicznych dziennikarzy
Wizyty prasowe dla mediów zagranicznych stanowią doskonałą okazję do pokazania atrakcji…
0 Komentarzy4 Minuty
18 grudnia 2024
Kampania „Miasto Przygody” triumfuje: 17 mln wyświetleń i osiem międzynarodowych nagród
Wrocław podsumował kampanię „Miasto Przygody”, która w ciągu dwóch lat przyciągnęła uwagę…
0 Komentarzy3 Minuty