Workshop ALLinTOO: stawiamy na jakość, a nie na ilość
III międzynarodowy workshop turystyczny ALLinTOO zorganizowany wspólnie przez Magazyn „All Inclusive” i Turystyczną Organizację Otwartą (TOO) zakończył się sukcesem. Z każdą edycją przybywa coraz więcej zainteresowanych osób. Tym razem udział w wydarzeniu wzięło 34 wystawców i 90 uczestników.
Dwudniowa wiosenna odsłona wydarzenia miała charakter międzynarodowy i odbyła się w nowo otwartej sali konferencyjnej hotelu HP Park Plaza we Wrocławiu.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z przebiegu workshopu. Dzięki wprowadzonej przez nas od pierwszej edycji formule spotkań zarówno wystawcy, jak i odbiorcy nie czują presji czasu i w spokoju oraz skupieniu mogą przeprowadzać rozmowy biznesowe” – mówi Alina Dybaś, prezes Turystycznej Organizacji Otwartej.
Ponad 20-letnie doświadczenie organizatorów w branży turystycznej przełożyło się na wysoki poziom merytorycznych dyskusji oraz w pełni profesjonalny networking. Celem wydarzenia było zaprezentowanie i spopularyzowanie różnorodnych atrakcji i infrastruktury turystycznej wszystkich uczestniczących krajów oraz nawiązanie współpracy.
W spotkaniach udział wzięli polscy organizatorzy wycieczek z całego kraju. Natomiast wśród wystawców znaleźli się m.in. Viva Wydham All Inclusive Resorts z Republiki Dominikańskiej, Meksyku i Bahamów, Pure! Travel Group z Ekwadoru, Kolumbii, Peru, Boliwii, Chile i Argentyny, VOIhotels z Włoch, Madagaskaru, Wysp Zielonego Przylądka i Zanzibaru, Hajjat Travel & Tours z Jordanii, Sunset Travel DMC MICE z Turcji, Visit Ras Al Khaimah, Visit Košice, Slovakia Travel, Bratislava Tourist Board, Jaramillo Cafe Colombia, Polski Holding Hotelowy, Wrocławska Organizacja Turystyczna i Hydropolis, M&P Alkohole Wina Cygara.
„Połączyliśmy ponad 120 osób we wspólnym celu, ponad 30 wystawców z całego świata znalazło nowych kontrahentów. Szczególnie silna drużyna Słowacka pod przewodnictwem Martina Pavlika ze Slovakia Travel, obradowała naszych gości wieloma upominkami, a szczęściarzom udało się wygrać pobyt w Kolumbii sponsorowany przez Jaramillo Cafe oraz na Malediwach sponsorowany przez Deepblue & GoMaldives.eu” – dodaje Alina Dybaś.
Słowacja stawia na B2B
Krajem partnerskim III międzynarodowego workshopu ALLinToo została Słowacja, która planuje rozwój sektora B2B. Promocja kraju jako całorocznego miejsca wypoczynku, city breaki i niekończąca się lista atrakcji były prezentowane na ośmiu stoiskach wystawców.
„Słowacja została krajem partnerskim III międzynarodowego workshopu turystycznego ALLinTOO, ponieważ rozpoczęliśmy pracę nad rozwojem sektora B2B. Podczas tego typu spotkań możemy przekazać o wiele więcej kompleksowych informacji, które następnie są wykorzystane przez agentów biur podróży i mogą wpływać na decyzje klientów o wyborze miejsca wyjazdu. Chcielibyśmy też dalej promować nasz kraj jako kierunek całoroczny. Nie brakuje u nas atrakcji na każdą porę roku, bo mamy np. szlaki winne, 1900 źródeł termalnych, spływy kajakowe, rafting, a to wszystko znajduje się tak blisko od Polski” – powiedział Martin Pavlik, kierownik przedstawicielstwa Slovakia Travel w Polsce.
Workshop podzielony został na dwie części spotkań B2B. W ciągu dwóch dni odbyły się również prezentacje gości, a w programie nie zabrakło dodatkowych atrakcji dla uczestników tj. nocne zwiedzanie Wrocławia z przewodnikiem, wizyta w Hydropolis, degustacja kawy prosto z Kolumbii dzięki Jaramillo Cafe oraz degustacja alkoholi premium dzięki M&P Alkohole Wina Cygara.
„Zgodnie z nasza dewizą – afrykańskim przysłowiem „Jeśli chcesz iść szybko – idź sam, jeśli chcesz zajść daleko chodźmy razem” ten workshop oceniamy jako bardzo udany. Jego miejsce w „mieście spotkań” również nie było przypadkowe. Mając w pamięci sytuację związaną z zatruciem Odry, chcieliśmy wesprzeć lokalne działalności. Zarówno dla ALLinTOO, jak i HP Plaza był to trudny czas, ponieważ do końca trwała walka o otwarcie Sali Rotundy. Niemniej jednak dzięki działaniom dyrekcji hotelu, WROt oraz innym zaangażowanym w projekt, mieliśmy okazję być pierwszą komercyjną grupą, która organizowała swój event w Sali Rotunda. Bardzo duże wsparcie otrzymaliśmy od WROt, Hydropolis oraz HP Plaza, za co uprzejmie dziękujemy. Na pytanie, co następne, odpowiadamy – wszystkie szczegóły już wkrótce, ale możecie być pewni, że dopiero się rozpędzamy” – podsumowała prezes TOO.
POWIĄZANE WPISY
20 stycznia 2025
Biura podróży – po dużym wzroście, ceny zaczęły powoli spadać
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
17 stycznia 2025
Plany promocyjne Warszawy na 2025 rok
W nadchodzącym roku promocja Warszawy będzie skoncentrowana przede wszystkim na…
0 Komentarzy5 Minuty
16 stycznia 2025
Co drugi Polak wyjedzie na ferie – ceny rosną, ale chętnych nie brakuje
Rozpoczynające się ferie zimowe będą dla Polaków czasem nie tylko wypoczynku, ale także…
0 Komentarzy8 Minuty
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
15 stycznia 2025
Anastazja Szerkus nową prezeską Site Poland
Tradycyjne noworoczne spotkanie członków stowarzyszenia, które odbyło się w hotelu Grand…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
1000 lat tradycji w jednym miejscu. Gniezno zaprasza turystów na obchody jubileuszu
W roku 2025 obchodzimy 1000. rocznicę koronacji Bolesława Chrobrego i Mieszka II na…
0 Komentarzy6 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
13 stycznia 2025
W poszukiwaniu świątecznych tradycji Mazowsza
Świąteczny czas na Mazowszu z początku XX wieku, to czas licznych wróżb i obyczajów,…
0 Komentarzy7 Minuty