Wsparcie medyczne dla hoteli od Accor i AXA
Grupa Accor oraz firma ubezpieczeniowa AXA ogłosiły zawarcie strategicznego partnerstwa, którego celem jest zapewnianie wsparcia medycznego gościom w 5 tysiącach obiektów Accor na całym świecie. W jego ramach znajdą się bezpłatne telekonsultacje i wsparcie sprawdzonych lekarzy specjalistów.
Z myślą o bezpieczeństwie gości, Accor wprowadza także oznaczenie ALLSAFE w obiektach Grupy.
Dzięki zawartej współpracy już od lipca 2020 r. goście hoteli Accor na całym świecie skorzystają z najnowszych osiągnięć telemedycyny oferowanych przez AXA, czyli bezpłatnych konsultacji z lekarzami. Co więcej, otrzymają dostęp do rozległej sieci kilkudziesięciu tysięcy sprawdzonych lekarzy AXA. Hotele Accor będą mogły kierować gości do odpowiednich fachowców, uwzględniając język, specjalizację itp. w 110 lokalizacjach, w których sieć funkcjonuje.
Usługa medyczna dostępna w hotelach Accor uzupełnia plan Grupy związany z ponownym otwieraniem obiektów. Mając na uwadze bezpieczeństwo wszystkich gości podczas pobytu w hotelach, istotnym elementem jest nowe oznaczenie ALLSAFE, które ma na celu informowanie gości o spełnianiu standardów norm utrzymania czystości w obiektach Accor.
Sébastien Bazin, prezes zarządu Accor, powiedział: „Przyjmowanie gości, zapewnianie im bezpieczeństwa, jak i troska o innych, to nasze największe priorytety, a zarazem główne elementy naszej działalności w branży hotelarskiej. Wyjątkowe partnerstwo z AXA, nad którym pracujemy już od kilku miesięcy, nabiera dziś zupełnie nowego znaczenia. W coraz bardziej złożonym otoczeniu, w którym przyszło nam działać, 300 tysięcy naszych pracowników będzie mogło wspierać gości i dbać o ich bezpieczeństwo w trakcie pobytu, zmieniając nasze obiekty w prawdziwą bezpieczną przystań. Wierzymy, że ta inicjatywa, w połączeniu z naszymi wzmocnionymi protokołami utrzymania czystości ALLSAFE, będzie kluczowym elementem, który pomoże naszym gościom odkryć na nowo radość z podróżowania w ponad 5000 hoteli Accor na całym świecie.”
Thomas Buberl, prezes zarządu AXA, dodał: „Dla AXA, światowego lidera sektora ubezpieczeń, partnerstwo z Accor jest okazją do wzmocnienia strategii „z płatnika na partnera”. Jej celem jest zapewnienie klientom innowacyjnych usług, zwłaszcza w dziedzinie medycyny, jako jednego z obszarów rozwojowych w nowym planie firmy „Ambition 2020”.
AXA aspiruje do tego, by zmienić relację z klientem na bardziej partnerską, zwłaszcza poprzez zapewnianie innowacyjnych rozwiązań medycznych. Dlatego też w ostatnim roku AXA stała się światowym liderem w dziedzinie rozwiązań telemedycznych. Partnerstwo z Accor, światowym liderem branży hotelarskiej i rozszerzonej gościnności, to dla nas ogromna szansa na zwiększenie dostępu użytkowników do naszej wiedzy medycznej i rozwiązań w tym zakresie. Mierząc się z bezprecedensowym kryzysem zdrowia publicznego wywołanym pandemią Covid-19, ta ambicja jest dla nas ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej.”
POWIĄZANE WPISY
30 października 2024
Ryanair startuje z 48-godzinną promocją. Wybrane loty taniej o 20 proc.
Ryanair uruchomił wyprzedaż błyskawiczną na podróże od 1 listopada do 18 grudnia z cenami…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
28 października 2024
Polskie miasta łączą siły na rzecz rozwoju turystyki miejskiej
Siedem organizacji turystycznych z największych polskich metropolii – Gdańska, Krakowa,…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
23 października 2024
W Sofii odbędzie się spotkanie ECTAA
Spotkanie Europejskiej Organizacji Związków Agentów Turystycznych i Biur Podróży Unii…
0 Komentarzy2 Minuty
22 października 2024
Niemcy podsumowują sezon letni: liczba zagranicznych turystów wyższa o 8,1 proc. niż w 2023
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) podsumowała sezon letni 2024, wskazując na silne…
0 Komentarzy3 Minuty