OSAT szkoliło biura podróży z wykorzystania AI
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych (OSAT) zorganizowało szkolenie na temat wykorzystania sztucznej inteligencji w biurach podróży
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych (OSAT) zawsze przykładało i przykłada ogromną wagę do kompetencji oraz profesjonalizmu zrzeszonych agentów.
Już od 2019 roku stawiając na rozwijanie wiedzy i kompetencji swoich członków, OSAT rozpoczęło cykl szkoleń dotyczących wykorzystania mediów społecznościowych w branży turystycznej. To podejście umożliwiło członkom budowanie swojej obecności w mediach społecznościowych w trudnym okresie pandemii COVID-19. Kolejnym krokiem jest przygotowanie branży turystycznej do wykorzystania sztucznej inteligencji.
Szybko zmieniające się otoczenie biznesowe wymaga od agentów elastyczności i gotowości do adaptacji. Dlatego OSAT 1 grudnia 2023 roku w Warszawie zorganizowało szkolenie na temat wykorzystania sztucznej inteligencji w biurach podróży. Szkolenie przyciągnęło członków stowarzyszenia z całej Polski, którzy mieli okazję pogłębić swoją wiedzę na temat nowoczesnych technologii w turystyce.
Szkolenie poprowadził Krzysztof Adamski, doświadczony Trener Turystyki.
Podczas prezentacji uczestnicy dowiedzieli się, jak sztuczna inteligencja może usprawnić procesy rezerwacyjne, personalizować oferty, zwiększyć jakość obsługi klienta oraz pomagać w analizie danych rynkowych
Podczas szkoleń OSAT stawia na interaktywne metody nauczania, które angażują agentów i pomagają im przekładać zdobytą wiedzę na praktyczne umiejętności. Ponadto, organizacja dba o to, aby szkolenia były dostosowane do indywidualnych potrzeb agentów, umożliwiając im rozwijanie się w obszarach, które są kluczowe dla ich roli. Stowarzyszenie planuje kontynuować organizację podobnych wydarzeń. Zapraszani będą eksperci z zakresu mediów społecznościowych i sztucznej inteligencji. Wdrażanie nowości w biurach podróży ma znacząco zwiększyć efektywność pracy.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
20 grudnia 2024
Kiwi.com: wzrost cen nie powstrzymuje Polaków przed podróżowaniem
Z raportu Kiwi.com wynika, że Polacy nie rezygnują z podróży, mimo rosnących cen. W 2024…
0 Komentarzy3 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Monika Wacowska-Maciąg na czele dwóch hoteli Leonardo Boutique w Krakowie
Monika Wacowska-Maciąg od grudnia 2024 roku objęła stanowisko hotel managera w Leonardo…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka podsumowało lato 2024. Wzrost liczby pasażerów o 32 proc.
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka podsumował sezon letni 2024, podczas gali na której…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Costa Crociere nagradza partnerów i prezentuje ofertę na 2025
Costa Crociere, włoska firma oferująca rejsy wycieczkowe podsumowała rok 2024 podczas 29.…
0 Komentarzy3 Minuty