XI GREMIUM EKSPERTÓW TURYSTYKI
XI edycja GREMIUM EKSPERTÓW TURYSTYKI, która odbędzie się w dniach 26–28 listopada 2024 roku w Toruniu, to jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu branży turystycznej w Polsce. Do Torunia wybiera się wielu cenionych ekspertów oraz decydentów z sektora turystyki, którzy wraz z branżą i samorządowcami dyskutować będą o przyszłości turystyki w kontekście obecnych warunków niepewności i ryzyka.
Program tegorocznej edycji (https://www.gremium.forumturystyki.pl/program-konferencji/) obejmuje cztery debaty plenarne, sześć sesji naukowych, 24 warsztaty branżowe, w tym cykl praktycznych spotkań i warsztatów terenowych prezentujących unikalne atrakcje Torunia. Uczestnicy będą mieli okazję do spotkań i dyskusji oraz zdobycia cennej wiedzy praktycznej na temat identyfikacji lokalnych zasobów turystycznych i ich efektywnego wykorzystania w kontekście tworzenia atrakcji oraz promocji miasta i regionu.
Turystyka w warunkach niepewności i ryzyka
Udział w GREMIUM EKSPERTÓW TURYSTYKI jak zawsze daje możliwość wysłuchania cenionych ekspertów i przedstawicieli świata nauki, przedsiębiorców oraz ważnych osobistości z władz rządowych i samorządowych. Wśród nich znajdą się m.in. Sławomir Nitras, Minister Sportu i Turystyki, Rafał Szmytke, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Piotr Całbecki, Marszałek Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz Paweł Gulewski, Prezydent Miasta Torunia oraz przedstawiciele najważniejszych instytucji branżowych sektora turystyki w Polsce.
Tematyka wydarzenia koncentruje się na zagadnieniu „Turystyka w warunkach niepewności i ryzyka”. W ramach czterech głównych debat omówione zostaną kluczowe aspekty: od regulacji prawnych i rozwiązań organizacyjnych, przez zarządzanie kryzysowe i aspekty ekonomiczne, po nowoczesne technologie wspierające zarządzanie kryzysowe i strategie planowania w kontekście globalnych zagrożeń.
GREMIUM EKSPERTÓW TURYSTYKI stanowi istotne wydarzenie dla przedsiębiorców z sektora turystyki i ich organizacji branżowych, przedstawicieli miast, gmin, powiatów i urzędów marszałkowskich, pracowników naukowych i dydaktycznych z uczelni kształcących przyszłe kadry sektora turystyki.
Formularze zgłoszeniowe oraz szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej: https://www.gremium.forumturystyki.pl/zgloszenia/
Zapraszamy do udziału w jednym z najważniejszych wydarzeń branżowych w Polsce.
Tam warto być obecnym – Absens carens!
Materiał partnera
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Kulturalne Mazowsze – co warto zobaczyć jesienią
Jesienna aura nie zawsze sprzyja wędrówkom na świeżym powietrzu i eksplorowaniu uroków…
0 Komentarzy8 Minuty
19 listopada 2024
Targi turystyczne ITTF Warsaw 2024 – trzy dni spotkań i inspiracji
Już za dwa dni odbędzie się druga edycja Międzynarodowych Targów Turystycznych ITTF…
0 Komentarzy8 Minuty
19 listopada 2024
6 najczęstszych wyzwań w turystyce e-commerce – i jak Resabee E-commerce pomaga je wyeliminować?
Branża turystyczna, szczególnie w obszarze e-commerce, stoi przed wieloma wyzwaniami,…
0 Komentarzy5 Minuty
19 listopada 2024
Z Gniezna do Warszawy. Nowa wystawa „1025. Narodziny Królestwa” już otwarta
W nowoczesnym gmachu Muzeum Historii Polski w Warszawie 14 listopada odbył się uroczysty…
0 Komentarzy1 Minuta
19 listopada 2024
MROT kontynuuje akcję promocyjną #PamięćiHistoria
Listopad, miesiąc zadumy i refleksji nad historią oraz pamięcią narodową, stał się…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Prywatny koncert Marzeny Markowskiej do wylicytowania na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2024
Otwarte zgłoszenia udziału w aukcji charytatywnej na Gali Waszej Turystyki. Włącz się i pomagaj
Podczas kolejnej edycji Gali Waszej Turystyki, która odbędzie się 10 stycznia 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2024
Miejsca, gdzie jesień na Mazowszu wygląda najpiękniej
Wprawdzie o wakacjach zdążyliśmy już zapomnieliśmy, ale Mazowsze w jesiennej szacie też…
0 Komentarzy7 Minuty
12 listopada 2024
Bot telefoniczny numer – jak automatyzować obsługę klienta
Czy kiedyś zastanawialiście się, jak wyglądałaby przyszłość, gdyby ktoś za Was odbierał…
0 Komentarzy8 Minuty