Za nami letnia odsłona Meet The Bidder Luxury & MICE

Fot. Asia Wiśniewska Fotografie, https://asiawisniewska.pl

Meet The Bidder Luxury & MICE Summer Edition 2024 zgromadził 40 wystawców z całego świata oraz ponad 100 menedżerów turystyki wyjazdowej z Polski. Wysoka frekwencja i opinie uczestników pokazują, że formuła spotkań B2B jest nadal atrakcyjna dla polskich organizatorów.

Najnowsza odsłona Meet The Bidder Luxury & MICE Summer Edition odbyła się 18 czerwca 2024 na terenie Fabryki Norblina w MOXO Restaurant and Club w Warszawie. Głównym partnerem wydarzenia było DMC – MICE Romania – członek grupy MICE International. To firma z siedzibą w Bukareszcie i Braszowie, reprezentowana w Polsce przez Travelmediate Poland. Oferuje ona pełen zakres usług, skupiając się na projektach MICE. Po części spotkaniowej MICE Romania, zorganizowało niespodziankę artystyczną dla uczestników MTB – „Come To My Castle”. Goście skorzystali także z zaproszenia na networkingowe spotkanie, gdzie przy ożywionych rozmowach i aromatycznym winie z Rumunii podsumowywali wrażenia z tego wyjątkowego dnia.

Meet the Bidder skierowany jest do przedstawicieli branży turystycznej, a w szczególności organizatorów wyjazdów motywacyjnych, luksusowych i biznesowych. Obecni też byli przedstawiciele agencji eventowych i ślubnych oraz organizatorzy wyjazdów szytych na miarę. Podczas rund spotkaniowych w ciągu całego eventu uczestnicy odbyli ponad 1000 spotkań tego dnia!

Wystawcy z całego świata z ofertą dla wymagających organizatorów

Podczas wydarzenia można było spotkać się z przedstawicielami hoteli i DMC specjalizujących się w segmentach MICE i luxury travel z takich krajów, jak Cypr, Grecja, Hiszpania, Bułgaria, Indie, Indonezja, Kanada, Kenia, Kostaryka, Malta, Nepal, Oman, Południowa Afryka, Rumunia, Seszele, Sri Lanka, Tanzania, USA, Wielka Brytania oraz Polska. Wśród wystawców znaleźli się także reprezentanci regionalnych biur promocji ze Szczecina i ze Śląska oraz organizatorzy transportu w powietrzu i na wodzie: LOT, Turkish Airlines, JET Partner, SKY Express, Finnlines.

Strefa premium

W strefie premium Meet The Bidder Luxury & MICE Summer Edition znalazło się czterech wystawców, którzy witali uczestników przy Premium Deck: Event Partner: MICE Romania, Croatian National Tourist Board, ALHI – Associated Luxury Hotels International i Sky Express. Partnerzy mogli promować się w lożach MOXO, których tło stanowiła specjalna ścianka reklamowa z indywidualnym brandingiem. Reprezentanci Premium mieli też większą liczbę gwarantowanych spotkań i możliwość udziału dwóch osób oraz prezentacji krótkiego filmu reklamowego na forum.

Atrakcje towarzyszące targom Meet the Bidder:

Pierwsze 15 osób, które pojawiły się 18 czerwca i odbyły minimum 15 spotkań
z wystawcami, otrzymało gwarantowane nagrody z Cafeterii Nagród. Po raz kolejny odbyła się także gra Travel Experience Invitations, w której można było zdobyć wiele atrakcyjnych zaproszeń do podróży, ufundowanych przez wystawców w kategoriach:

  • Let’s Taste – np. wino i słodycze z Chorwacji czy słodka chałwa z Omanu.
  • Let’s Enjoy – np. rejs promem na trasie Świnoujście – Malmö – Świnoujście, z samochodem osobowym i kabiną zewnętrzną od Finnlines,
  • Let’s Stay – liczne vouchery hotelowe np. 11 noclegów (łącznie) od Sunny Tours & Travel Service z Południowej Afryki, 5 noclegów podczas wycieczki na Sri Lance od Golden Isle Travels czy też 4 noce w Miami od Groups & incentive CONTACT USA.
  • Let’s Fly – voucher na przelot na trasie europejskiej od Polskich Linii Lotniczych LOT.

Pre- i post- event

Przed i po wydarzeniu zaplanowano dodatkowe atrakcje w ramach pre- i posttourów. Pre-tour Warsaw (17.06.2024) pozwolił grupie hosted buyersów poznać nie tylko zabytki i anegdoty podczas spaceru z przewodnikiem po Starówce, ale też potencjał eventowy Teatru Wielkiego Opery Narodowej, hotelu Raffles czy Leonardo Hotel Grzybowska. Zagraniczni goście doświadczyli polskiej gościnności delektując się pysznym lunchem w Mamaison La Regina oraz doceniając smakołyki kawiarni hotelu Bristol po obejrzeniu każdego z tych hoteli.

Dwudniowy post-tour (19-20.06) zaczął się od koncertu na żywo w Dworku Urodzin Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli. Zwiedzenie dworku i parku z przewodniczką otworzyło oczy gości na wiele szczegółów z życia wielkiego artysty. Kolejnym przystankiem był zamek Golub-Dobrzyń z całą gamą kreatywnych pomysłów dla grup, skąd grupa udała się do Pałacu Romantycznego w Turznie pod Toruniem. Urząd Miasta Torunia uatrakcyjnił program wizyty w swoim mieście dodając rejs po Wiśle i lunch w Hotelu 1231.

Organizatorzy umożliwili wystawcom również zwiedzanie Warszawy z przewodnikiem. Ci, którzy skorzystali z zaproszenia zwiedzili Stare Miasto oraz Łazienki Królewskie.