#ZagrebLovesYou – nowa kampania promocyjna Zagrzebia

ZagrebLovesYou
Zagrzeb promuje się social mediach/fot. Chorwacka Wspólnota Turystyczna

Wspólnota Turystyczna Miasta Zagrzebia zaprasza do współtworzenia w mediach społecznościowych nowej kampanii promującej stolicę Chorwacji.

Pomysłodawcy piszą m.in.: „Odwiedziliście kiedyś Zagrzeb? Jeśli tak, to z pewnością Wasze telefony i aparaty fotograficzne pełne są wspaniałych wspomnień z tego niezwykłego miasta. Być może macie również jakieś pamiątki, które przypominają Wam chwile spędzone w Zagrzebiu. Prosimy zróbcie im zdjęcie i udostępnijcie w naszych mediach społecznościowych.”

Martina Bienenfeld, dyrektor Wspólnoty Turystycznej Miasta Zagrzebia, powiedziała: „W ostatnich dwóch miesiącach mieliśmy okazję przekonać się, że nie jesteśmy sami i że Zagrzeb jest nie tylko ważny dla mieszkańców tego miasta, ale również wielu ludzi na świecie. Dlatego też przygotowaliśmy film Zagreb Loves You. Ten pełen emocji materiał pokazuje pełen wachlarz uczuć, które towarzyszyły nam w ostatnim czasie. Bez względu na pandemię oraz trzęsienie ziemi, dzięki kampanii promocyjnej #ZagrebLovesYou, chcemy zostać w bliskim kontakcie ze wszystkim fanami naszego miasta.”

Narratorem filmu jest pięciokrotny zdobywca nagrody Emmy, Rob Reider.

Kampania trwa od 5 do 19 maja 2020. Można w niej wziąć udział w mediach społecznościowych Wspólnoty Turystycznej Miasta Zagrzebia.

Filmy „Zagreb Loves You” oraz „Zagreb. Be There. Again…” są dostępne na kanale YouTube:

a fotografie z hasztagiem DreamNowVisitLater: www.infozagreb.hr/dreamnowvisitlater.

Chorwacka Wspólnota Turystyczna przygotowała specjalną akcję promocyjną prezentującą Chorwację gościom i mediom na swoich najważniejszych rynkach.