Zdrojowa Invest & Hotels podpisała umowę o współpracy z Louvre Hotels
Zdrojowa Invest & Hotels podpisała umowę o współpracy z Louvre Hotels, znaczącym graczem na globalnym rynku, należącym do Jin Jiang Hotels, drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie. Aktualna kooperacja partnerów polega na rebrandingu dwóch obiektów należących do Zdrojowej, największej polskiej sieci hoteli w nadmorskich i górskich kurortach.
Rebranding obejmie Sand Hotel**** w Kołobrzegu oraz Cristal Resort w Szklarskiej Porębie. Oba obiekty pod nowymi szyldami, Royal Tulip Sand Kołobrzeg i Royal Tulip Cristal Residences Szklarska Poręba, po przeprowadzonych renowacjach, rozpoczną działalność w 2020 r. W związku, że obiekty cieszą się dużym uznaniem wśród rodzimych i zagranicznych turystów na rynku, zdecydowano się pozostawić oryginalne nazwy hoteli. Kołobrzeski Sand Hotel****, był pierwszym hotelem zrealizowanym i otwartym przez Zdrojową Invest & Hotels.
Jan Wróblewski, współzałożyciel Zdrojowej, powiedział: “Decyzja o umowie pokierowana była umacnianiem Zdrojowej na polskim rynku hotelarskim oraz odpowiedzią na jego wyzwania, w tym przede wszystkim, zwiększającą się lokalną konkurencję. To kolejny krok, realizujący strategię rozwojową naszej Grupy, kontynuacja po umowie z Hilton Hotels i Radisson Hotels, współpracy z najważniejszymi międzynarodowymi sieciami hotelarskimi, niezależnie od własnych marek hoteli, które odnoszą samodzielnie sukces rynkowy. Za sprawą podpisania umowy z Louvre Hotels, która wraz z Radisson Hotels, należy do Jin Jiang stajemy się niejako największym partnerem turystycznym Chin w Polsce .”
Zdrojowa Invest & Hotels ma już w swoim portfolio pięciogwiazdkowy Radisson Blu w Świnoujściu oraz jest w trakcie realizacji dwóch kolejnych: Radisson Hotel Szklarska Poręba i Radisson Resort Kołobrzeg. Dołączając dwa pierwsze w Polsce hotele marki Royal Tulip sieci Louvre Hotels należącej do chińskiego konsorcjum, łącznie 5 hoteli Zdrojowej z 850 pokojami będzie funkcjonowało w ramach współpracy z Jin Jiang.
Adam Konieczny, dyrektor rozwoju Louvre Hotels Group, dodał: “Jesteśmy zadowoleni, że dwa hotele grupy Zdrojowej będą miały nowe życie pod marką Royal Tulip i że będziemy współpracować z tak silnym partnerem. Sieć Louvre zamierza w najbliższym czasie rozwijać markę Royal Tulip zarówno w miastach, jak i w miejscowościach wypoczynkowych. Obszar Europy Środkowo-Wschodniej jest strategiczny dla Jin Jiang w związku z rozwojem Nowego Szlaku Jedwabnego.”
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty