Zdrojowa – Rybicka i Śliwka idą w górę
Magdalena Rybicka i Piotr Śliwka awansowali w strukturze Zdrojowa Invest & Hotels. Rybicka została członkiem zarządu Zdrojowa Hotels, zaś Śliwka – dyrektorem sprzedaży Zdrojowa Invest.
Magdalena Rybicka, dotychczasowo dyrektor ds. sprzedaży, została członkiem zarządu Zdrojowa Hotels.
Odpowiada za sprzedaż, w tym współdecyduje o strategii rozwoju całej sieci, wraz z otwarciami nowych hoteli, a także sprawne funkcjonowanie hotelowych recepcji. Ma ponad czternastoletnie doświadczenie w hotelarstwie. Pracę w tej branży rozpoczynała w InterContinental Hotel Group, następnie kontynuowała karierę w sieciach Hilton i Starwood. Będąc managerem ds. zakwaterowania podczas UEFA EURO 2012™ miała doskonałą okazję, aby poznać obiekty noclegowe również od strony klienta. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, posługuje się 3 językami obcymi. Prywatnie spędza wolny czas z rodziną i oddaje się swoim pasjom, którymi są: podróże, latanie na paralotni oraz narciarstwo.
Piotr Śliwka został dyrektorem sprzedaży Zdrojowa Invest, która zajmuje się realizacją apartamentów condo – odpowiada za dział sprzedaży.
Niezmiennie pozostał dyrektorem rozwoju w VacationClub, należącej do grupy platformy rezerwacyjnej apartamentów wakacyjnych, w której jest odpowiedzialny za poszerzanie oferty. Piotr Śliwka z rynkiem nieruchomości związany jest od ponad 12 lat. Rozpoczął swoją przygodę od stanowiska doradcy ds. nieruchomości Home Broker, aby po kilku latach zarządzać zespołem liczącym 120 osób jako dyrektor regionalny. Od 2013 otwierał w Polsce oddziały Sotheby’s International Realty powiązanej z najstarszym domem aukcyjnym na świecie. Studiował ma Politechnice Wrocławskiej oraz Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Był ratownikiem medycznym, prywatnie pasjonat motoryzacji i podróży, zapalony biegacz, wielbiciel muzyki i dobrej książki kryminalnej.
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
22 października 2024
Nocowanie.pl: Zakopane, Karpacz i Gdańsk – najpopularniejsze na listopadowe i świąteczne wyjazdy
Polacy coraz chętniej spędzają długie weekendy, święta i sylwestra poza domem. Z danych…
0 Komentarzy5 Minuty