Zebrano 7,5 tys. zł dla Fundacji Rak’n’Roll w trakcie drugiego Polhotrep Care and Give Event

fot. Asia Wiśniewska Fotografie

27 stycznia 2025 roku w Hotelu Regent w Warszawie odbył się drugi Polhotrep Care and Give Event, podczas którego podsumowano rok 2024, podziękowano partnerom z branży turystycznej oraz zorganizowano zbiórkę na rzecz Fundacji Rak’n’Roll. Dzięki licytacjom i darowiznom udało się zebrać ponad 7500 zł, które wesprą osoby walczące z chorobą nowotworową.

Polhotrep ze swoimi partnerami DMC rozpoczęli w 2023 program CSR, którego celem jest pomoc osobom potrzebującym w Polsce. W tym celu połączono siły z Fundacją Rak’n’Roll, która od 2009 roku pomaga przechodzić przez raka chorym i ich bliskim. Od początku 2023 roku Pohotrep wspiera działania fundacji i dzięki temu pomaga organizacji działać na rzecz jej podopiecznych.

27 stycznia 2025 roku odbył się w Hotelu Regent w Warszawie drugi Care and Give event mający na celu podsumowanie 2024 roku, podziękowanie agencjom MICE i biurom turystycznym za współpracę. To dzięki nim Polhotrep i reprezentowane zagraniczne dmc mogą wspomóc Fundację Rak’n’Roll i ich podopiecznych chorujących na raka. Samo wydarzenie miało również zachęcić w przyszłości więcej firm do współpracy zarówno z Polhotrep jak i z samą Fundacją Rak’n’Roll.

W czasie wieczoru przedstawiono uczestniczące w programie DMC i sponsorów, którymi byli: TU Compensa, Time4Travel i PLL LOT oraz IncentiveApp. Następnie Członek zarządu Fundacji Rak’n’Roll Wygraj Życie przybliżyła uczestnikom czym dokładnie zajmuje się fundacja i jak cenna jest każda pomoc niesiona ich podopiecznym.

Kolejnym punktem wieczoru były spotkania „face to face” w formie „Speed Dating” z obecnymi DMC: Rigo Malta DMC, Grata DMC (Gruzja, Azerbejdżan, Armenia) i Sassy Events (Cypr i Grecja), Asian Trails (Kambodża, Tajlandia, Chiny, Hongkong, Indonezja, Laos, Mjanma, Malezja, Singapur, Wietnam), Blu Mariposa Travel (Turcja) i sponsorami.

Dodatkowo razem z Kamilem Bajem i Pszczelarium, firmą z 20-letnim doświadczeniem pszczelarskim i wiedzą potrzebną do bezpiecznego prowadzenia uli w mieście uczestnicy wsparli środowisko – w ramach działań CSR zbudowali 60 domków dla pszczół.

Zaprezentowano rezultaty programu z 2024 roku, czyli wkład DMC, które przekazały ze swojej strony darowizny w wysokości 1 euro od każdego uczestnika polskich grup MICE z nimi organizowanymi. Było to możliwe oczywiście dzięki współpracy z polskim agencjami, które zostały nagrodzone specjalnymi statuetkami.

Należy wspomnieć, że sponsorzy i DMC przywieźli wiele nagród, które zostały wylicytowane przez uczestniczących gości, co pozwoliło zebrać dodatkowo ponad 7500 zł na rzecz Fundacji.

DMC uczestniczące w programie CARE and GIVE: Eventivos (Portugalia), Rigo Malta DMC (Malta), Sassy Events International (Cypr, Grecja), Asian Trails (Tajlandia, Kambodża, Laos, Mjanma, Malezja, Wietnam, Hongkong, Chiny, Indonezja, Singapur), Gulf Dunes (Zjednoczone Emiraty Arabskie, Oman), Grata DMC (Armenia, Azerbejdżan, Gruzja), Classic Journeys Africa (Kenia, Tanzania), Blu Mariposa Travel (Turcja), NKAR (Sri Lanka)