Zmiana wizerunku marki Ibis
Marka ibis pragnie powitać gości w hotelach tętniących życiem, gdzie każdy może skorzystać z wygodnego noclegu, zjeść coś pysznego, poznać nowych ludzi, albo posłuchać muzyki na żywo. Marka ibis proponuje innowacyjne i wielofunkcyjne przestrzenie, które zachęcają do nawiązywania kontaktów i interakcji pomiędzy gośćmi, podróżnymi i lokalnymi społecznościami.
Charakterystyczny dotychczas symbol hoteli – tradycyjna recepcja – został zastąpiony nowoczesnymi rozwiązaniami mobilnymi. Po przyjeździe do hotelu, goście zostaną powitani przez członka „ibis Smile Team” i dopełnią formalności związanych z zameldowaniem przy barze, rozkoszując się ulubionym drinkiem, lub siedząc w wygodnym lobby. Chociaż nowy sposób powitania gości wymaga użycia tabletów oraz autorskich rozwiązań mobilnych (PSM FOLS Mobile), to sprawia, że pracownicy hotelu są w ciągłym ruchu i mają lepszy kontakt z gośćmi.
Pomimo nieustającego rozwoju technologicznego, relacje międzyludzkie nadal pozostają kluczowym elementem serdecznego powitania, co potwierdziło 61 proc. badanych, którzy podczas zameldowania i wymeldowania z hotelu, preferują bezpośredni kontakt z obsługą. Do 2022 roku marka zamierza wprowadzić możliwość zameldowania za pomocą aplikacji w całej międzynarodowej sieci hoteli ibis.
W lutym 2019 roku rozpocznie się ponadto, przygotowana we współpracy z agencją MRM, kampania digitalowa. Jej celem będzie zwrócenie uwagi na członków „ibis Smile Team”, za pośrednictwem galerii profili pracowników, na którą złożą się opowiedziane przez nich anegdoty czy osobiste wyznania.
Kampania wystartowała 31 stycznia 2019 roku we Francji, Wielkiej Brytanii, Niemczech oraz Szwajcarii.
Poza serdecznym i indywidualnym powitaniem, hotele marki ibis ewoluują również od ustandaryzowanego podejścia w stronę elastycznej i spersonalizowanej obsługi. Umożliwiają to trzy nowe koncepcje wystroju wnętrz.
Wybrani projektanci z Europy, Ameryki Łacińskiej oraz Azji przygotowali autorskie aranżacje oparte na idei nawiązywania kontaktu z otoczeniem. W ten sposób to właśnie bar stał się miejscem, którym hotele pragną pochwalić się przed turystami i lokalnymi mieszkańcami.
Goście, w zależności od potrzeb, będą mogli wybierać spośród jedno- lub sześcioosobowych pokoi, a także zarezerwować „Smart Room” – rozwiązanie, które zrewolucjonizuje standardy rynkowe. Ze względu na ogromną przestrzeń i funkcjonalną aranżację, wspomniany pokój zapewni komfort, dobry nastrój i poczucie bezpieczeństwa każdemu, kto zdecyduje się na jego wybór.
Szwajcarski przyklad
W lobby pilotażowego hotelu ibis Zurich Messe Aiport znajduje się bar „Charlie`s Corner”, którego menu zmienia się w zależności od pory dnia. Rankiem goście mogą rozkoszować się znakomitą kawą, natomiast wieczorem – odkryć smaki różnorodnych gatunków piw, również tych pochodzących z lokalnych szwajcarskich browarów. Ofertę wzbogacają też regionalne potrawy, takie jak „rösties” [szwajcarskie placki ziemniaczane], serwowane w prawdziwie pop-rockowej atmosferze. „Charlie`s Corner” to idealne miejsce na spotkania z przyjaciółmi czy sąsiadami przy kuflu wybornego piwa i muzyce na żywo.
Marka ibis stworzyła z muzyki integralną część swoich hoteli, zachęcając do interakcji wszystkich odwiedzających gości. W opinii 79 proc. osób, którzy wzięli udział w badaniu przeprowadzonym przez Ipsos, muzyka stanowi kluczowy element ich życia.
W 2019 roku w hotelach ibis w 6 państwach odbędzie się ponad 100 koncertów z udziałem znanych i początkujących artystów, a także lokalnych debiutantów.
Taka inicjatywa wychodzi naprzeciw oczekiwaniom gości – 40 proc. respondentów w badaniu przeprowadzonym przez Ipsos wyraziło chęć udziału w występach na żywo wschodzących artystów. Dzięki wspomnianym działaniom ibis promuje lokalne talenty. Co więcej, najlepsi wykonawcy wystąpią na specjalnie przygotowanej scenie w ramach Sziget Festival.
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
22 października 2024
Nocowanie.pl: Zakopane, Karpacz i Gdańsk – najpopularniejsze na listopadowe i świąteczne wyjazdy
Polacy coraz chętniej spędzają długie weekendy, święta i sylwestra poza domem. Z danych…
0 Komentarzy5 Minuty