Zmiany personalne w Louvre Hotels Group

materiały prasowe

Nastąpiły zmiany na kierowniczych stanowiskach w sieci Louvre Hotels Group (Golden Tulip, Campanile, Premiere Classe) w Polsce. François Delattre w marcu 2019 r. objął funkcję „director integration management”, a Paulina Kalinowska została nową dyrektor sprzedaży.

François Delattre, nowy director integration management, z siecią LHG jest związany od ponad 11 lat. Dotychczas był odpowiedzialny za wprowadzanie i koordynowanie otwarć hoteli marek należących do Louvre Hotels Group na świecie, m.in. w Maroko, Brazylii czy Indiach. W ostatnim czasie skupił się na rynku niemieckim, a obecnie przejął nadzór operacyjny nad dwoma krajami – Polską i Niemcami. Będzie także kontynuował swoje pozostałe projekty integracyjne, które są w toku.

„François wyróżnia się bardzo dobrą znajomością rynku polskiego i niemieckiego, a także procesów prowadzonych w organizacji, jak również doskonale zna zespoły pracujące w obu krajach. Swoje bogate doświadczenia zawdzięcza nie tylko pracy w Polsce, ale również na licznych rynkach międzynarodowych oraz udanemu zarządzaniu integracją grup hotelowych na świecie – powiedział Sebastien Denier, nowy vice president of international operations – subsidiaries w Louvre Hotels Group.

deniere sebastien

François Delattre zastąpił na tym stanowisku właśnie Sébastiena Denier, który objął stanowisko vice president of international operations – subsidiaries. Swoim nadzorem obejmuje ponad 100 hoteli w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Niemczech, krajach Beneluksu i w Polsce. Sebastien łączy znajomość rynku wschodnioeuropejskiego z międzynarodową wiedzą ekspercką, związaną z wieloletnią pracą w hotelach franczyzowych, zarządzanych i własnościowych.

Sebastien specjalizuje się w optymalizacji kosztów, rozwijaniu przychodów oraz repozycjonowaniu hoteli z budżetowych na hotele o podwyższonych standardach.

Przez ponad 20 lat pracował dla największych międzynarodowych sieci hotelowych, obejmując różne stanowiska, m.in. dyrektora generalnego hotelu lub wiceprezesa operacyjnego Europy Środkowo-Wschodniej. Przed dołączeniem do Louvre Hotels Group był związany z Accor oraz InterContinental Hotels Group, zarządzając hotelami w Europie i Azji.

Nową dyrektor sprzedaży na Polskę została Paulina Kalinowska. Od 1 lipca 2017 była odpowiedzialna za sprzedaż w Warszawie, jako ekspert w dziedzinie sprzedaży i dystrybucji, może pochwalić się wieloma sukcesami zawodowymi na swoim koncie.
W trakcie pracy z Accor i Louvre Hotels Group, zdobyła szerokie doświadczenie branżowe. Paulina objęła nowe stanowisko 1 kwietnia, a jej głównym zadaniem jest rozwinięcie działań B2B w polskich hotelach z segmentu turystyki biznesowej. Dodatkowo
zajmuje się wprowadzaniem na rynek nowych obiektów w nadchodzących latach. 

 kalinowska paulina

Beata Nawrot, dotychczasowa dyrektor sprzedaży na Polskę w Louvre Hotels Group, objęła obowiązki topline director Germany LHG.

Do zespołu Louvre Hotels Group dołączyła we wrześniu 2018 Martyna Wtykło, obejmując stanowisko purchasing managera na Polskę i Niemcy. W tej roli odpowiedzialna jest m.in. za implementację globalnej polityki zakupów, a tym samym centralizację zakupów poprzez wybór referencyjnych dostawców towarów i usług, dedykowanych dla sieci hoteli w dwóch krajach.

wtyklo martyna

Martyna posiada ponad 7-letnie doświadczenie w branży retail oraz HoReCa. Zanim rozpoczęła współpracę z siecią Louvre, pracowała jako kupiec w niemieckiej sieci dyskontów Lidl Polska. Wcześniej pracowała dla francuskiego lidera w branży Facility Management, w firmie Sodexo Polska On-Site Services. Martyna Wtykło jest absolwentką Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu oraz Agricultural University of Athens w Grecji.

Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, z portfolio, które obejmuje obecnie ponad 2600 hoteli w 54 krajach. Posiada gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, z historycznymi markami Louvre Hotels Group (Première Classe, Kyriad, Kyriad Direct, Campanile, Tulip Inn, Golden Tulip, Royal Tulip), pięcioma markami sieci Sarovar w Indiach, francuską grupą Hôtels & Préférence oraz chińską marką Metropolo. Louvre Hotels Group ma także partnerstwo dystrybucyjne z luksusową grupą Lucien Barrière.

Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.