Zmiany personalne w Louvre Hotels Group
Nastąpiły zmiany na kierowniczych stanowiskach w sieci Louvre Hotels Group (Golden Tulip, Campanile, Premiere Classe) w Polsce. François Delattre w marcu 2019 r. objął funkcję „director integration management”, a Paulina Kalinowska została nową dyrektor sprzedaży.
François Delattre, nowy director integration management, z siecią LHG jest związany od ponad 11 lat. Dotychczas był odpowiedzialny za wprowadzanie i koordynowanie otwarć hoteli marek należących do Louvre Hotels Group na świecie, m.in. w Maroko, Brazylii czy Indiach. W ostatnim czasie skupił się na rynku niemieckim, a obecnie przejął nadzór operacyjny nad dwoma krajami – Polską i Niemcami. Będzie także kontynuował swoje pozostałe projekty integracyjne, które są w toku.
„François wyróżnia się bardzo dobrą znajomością rynku polskiego i niemieckiego, a także procesów prowadzonych w organizacji, jak również doskonale zna zespoły pracujące w obu krajach. Swoje bogate doświadczenia zawdzięcza nie tylko pracy w Polsce, ale również na licznych rynkach międzynarodowych oraz udanemu zarządzaniu integracją grup hotelowych na świecie – powiedział Sebastien Denier, nowy vice president of international operations – subsidiaries w Louvre Hotels Group.
François Delattre zastąpił na tym stanowisku właśnie Sébastiena Denier, który objął stanowisko vice president of international operations – subsidiaries. Swoim nadzorem obejmuje ponad 100 hoteli w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Niemczech, krajach Beneluksu i w Polsce. Sebastien łączy znajomość rynku wschodnioeuropejskiego z międzynarodową wiedzą ekspercką, związaną z wieloletnią pracą w hotelach franczyzowych, zarządzanych i własnościowych.
Sebastien specjalizuje się w optymalizacji kosztów, rozwijaniu przychodów oraz repozycjonowaniu hoteli z budżetowych na hotele o podwyższonych standardach.
Przez ponad 20 lat pracował dla największych międzynarodowych sieci hotelowych, obejmując różne stanowiska, m.in. dyrektora generalnego hotelu lub wiceprezesa operacyjnego Europy Środkowo-Wschodniej. Przed dołączeniem do Louvre Hotels Group był związany z Accor oraz InterContinental Hotels Group, zarządzając hotelami w Europie i Azji.
Nową dyrektor sprzedaży na Polskę została Paulina Kalinowska. Od 1 lipca 2017 była odpowiedzialna za sprzedaż w Warszawie, jako ekspert w dziedzinie sprzedaży i dystrybucji, może pochwalić się wieloma sukcesami zawodowymi na swoim koncie.
W trakcie pracy z Accor i Louvre Hotels Group, zdobyła szerokie doświadczenie branżowe. Paulina objęła nowe stanowisko 1 kwietnia, a jej głównym zadaniem jest rozwinięcie działań B2B w polskich hotelach z segmentu turystyki biznesowej. Dodatkowo
zajmuje się wprowadzaniem na rynek nowych obiektów w nadchodzących latach.
Beata Nawrot, dotychczasowa dyrektor sprzedaży na Polskę w Louvre Hotels Group, objęła obowiązki topline director Germany LHG.
Do zespołu Louvre Hotels Group dołączyła we wrześniu 2018 Martyna Wtykło, obejmując stanowisko purchasing managera na Polskę i Niemcy. W tej roli odpowiedzialna jest m.in. za implementację globalnej polityki zakupów, a tym samym centralizację zakupów poprzez wybór referencyjnych dostawców towarów i usług, dedykowanych dla sieci hoteli w dwóch krajach.
Martyna posiada ponad 7-letnie doświadczenie w branży retail oraz HoReCa. Zanim rozpoczęła współpracę z siecią Louvre, pracowała jako kupiec w niemieckiej sieci dyskontów Lidl Polska. Wcześniej pracowała dla francuskiego lidera w branży Facility Management, w firmie Sodexo Polska On-Site Services. Martyna Wtykło jest absolwentką Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu oraz Agricultural University of Athens w Grecji.
Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, z portfolio, które obejmuje obecnie ponad 2600 hoteli w 54 krajach. Posiada gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, z historycznymi markami Louvre Hotels Group (Première Classe, Kyriad, Kyriad Direct, Campanile, Tulip Inn, Golden Tulip, Royal Tulip), pięcioma markami sieci Sarovar w Indiach, francuską grupą Hôtels & Préférence oraz chińską marką Metropolo. Louvre Hotels Group ma także partnerstwo dystrybucyjne z luksusową grupą Lucien Barrière.
Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
22 października 2024
Nocowanie.pl: Zakopane, Karpacz i Gdańsk – najpopularniejsze na listopadowe i świąteczne wyjazdy
Polacy coraz chętniej spędzają długie weekendy, święta i sylwestra poza domem. Z danych…
0 Komentarzy5 Minuty