Zyskaj więcej z każdym wyjazdem – poznaj nowy program lojalnościowy Rainbow „Bumerang”
Rainbow uruchamia nowy program lojalnościowy „Bumerang”, który nagradza klientów za każdą podróż. Zasada jest prosta – im więcej wyjeżdżasz, tym więcej wraca do ciebie. Dzięki programowi można zyskać do 4 proc. wartości wakacji na kolejny wyjazd.
Do programu może dołączyć każdy i w dowolnym momencie. Wystarczy się zarejestrować w koncie klienta Moje Rainbow i wyrazić chęć dołączenia do programu: on-line, w aplikacji, przez call center, w salonie firmowym czy u agenta. Korzyści działają od razu – już za pierwszy wyjazd wraca nawet kilkaset złotych.
Zasady są proste – klient kupuje wakacje, a określony procent wartości tych wakacji wraca w postaci bonu na kolejny wyjazd. Do wartości wakacji wlicza się wszystko: wykupiona wycieczka fakultatywna, wybrane miejsca w samolocie czy inne usługi. Bon można wykorzystać już kolejnego dnia po powrocie z wakacji. Nic tak nie poprawia nastroju po końcu wakacji, jak rezerwacja kolejnych.
Wysokość procentu zwrotu zależy od poziomu w programie Bumerang, na którym jest klient. Samo zapisanie się i wyrażenie zgody na newsletter zapewnia 2 proc. zwrotu na następne wakacje. Kolejny, zarezerwowany wyjazd to 3 proc. zwrotu i tak do 4 proc. Wszystko zaprezentowane w przyjazny sposób w kanałach online, na koncie klienta oraz w systemach w sieciach sprzedaży.
Więcej niż procenty
Program lojalnościowy „Bumerang” to jednak więcej niż procenty i bony. W planach są dodatkowe korzyści i bonusy dla uczestników programu.
„Bumerang to strategiczny projekt na lata, który będzie ewoluował wraz z nami i zmieniającymi się potrzebami klientów. Coraz lepszy kontakt z Klientami przez dedykowane konto „Moje Rainbow” pozwala nam poznawać Klientów jeszcze lepiej i dopasowywać ofertę do indywidualnych potrzeb. Równocześnie program daje Klientom rosnące w czasie rabaty i dodatkowe korzyści. To, że przez pierwsze dwa tygodnie do Bumeranga zapisało się 20 tys. klientów pokazuje, że trafiliśmy z pomysłem w dziesiątkę” – mówi Maciej Szczechura, prezes zarządu Rainbow Tours.
Przy okazji startu Bumeranga wprowadzone zostaje nowe, intuicyjne konto klienta Moje Rainbow. W Moje Rainbow klient znajdzie wszystkie swoje rezerwacje oraz bony. Korzyści aktualizują się automatycznie i na bieżąco. Posiadanie aktywnego konta jest niezbędne do przystąpienia do programu. Funkcjonujący dotychczas program „Karta Stałego Klienta” będzie działał jeszcze przez rok. Posiadacze karty mogą oczywiście przystąpić do Bumeranga, otrzymując w nagrodę od razu najwyższy poziom w nowym programie lojalnościowym uprawniający do 4 proc. zwrotu na kolejny wyjazd.
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2025
Stubai: trasy narciarskie będą dostępne do 11 maja
Położony na wysokości ponad 3 000 m n.p.m. lodowiec Stubai oferuje obecnie doskonałe…
0 Komentarzy3 Minuty
27 marca 2025
Wiosenna edycja Meet the Bidder 2025
26 marca 2025 roku odbyła się 30. edycja Meet the Bidder. W wydarzeniu uczestniczyło…
0 Komentarzy2 Minuty
26 marca 2025
Synergia 2025: 200 ekspertów turystyki na spotkaniu Coral Travel w Egipcie
Coral Travel Poland zorganizował spotkanie partnerów biznesowych, Synergia 2025, które…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2025
Gheorghe Cristescu nowym prezesem Itaka Hospitality
Gheorghe Cristescu, były prezes Polskiego Holdingu Hotelowego, objął stanowisko prezesa…
0 Komentarzy1 Minuty
25 marca 2025
Zapraszamy na grecki workshop do Wrocławia
W dniu 3 kwietnia 2025 roku we Wrocławiu odbędzie się spotkanie z greckimi regionami i…
0 Komentarzy1 Minuty
2 kwietnia 2025
Od muzyki po turystykę, czyli fenomen K-popu i K-dram
Koreańska popkultura od lat zdobywa coraz większą popularność na całym świecie. Jej…
0 Komentarzy3 Minuty
2 kwietnia 2025
Wręczono nagrody Coral Travel Starway World Best Hotels 2024. Maxx Royal Kemer triumfuje
Nagrody Starway World Best Hotels, które co roku przyznaje Coral Travel, zostały wręczone…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Travelist.pl: ceny noclegów w górę, ale chętnych nie brakuje
Eksperci portalu Travelist.pl sprawdzili, czy Polacy zamierzają wykorzystać nadchodzące…
0 Komentarzy4 Minuty
1 kwietnia 2025
eSky.pl: Włochy liderem wiosennych city breaków Polaków
Internetowe biuro podróży eSky.pl opublikowało raport na temat wiosennych city breaków w…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2025
Stubai: trasy narciarskie będą dostępne do 11 maja
Położony na wysokości ponad 3 000 m n.p.m. lodowiec Stubai oferuje obecnie doskonałe…
0 Komentarzy3 Minuty
27 marca 2025
Wiosenna edycja Meet the Bidder 2025
26 marca 2025 roku odbyła się 30. edycja Meet the Bidder. W wydarzeniu uczestniczyło…
0 Komentarzy2 Minuty
26 marca 2025
Synergia 2025: 200 ekspertów turystyki na spotkaniu Coral Travel w Egipcie
Coral Travel Poland zorganizował spotkanie partnerów biznesowych, Synergia 2025, które…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2025
Gheorghe Cristescu nowym prezesem Itaka Hospitality
Gheorghe Cristescu, były prezes Polskiego Holdingu Hotelowego, objął stanowisko prezesa…
0 Komentarzy1 Minuty
25 marca 2025
Zapraszamy na grecki workshop do Wrocławia
W dniu 3 kwietnia 2025 roku we Wrocławiu odbędzie się spotkanie z greckimi regionami i…
0 Komentarzy1 Minuty
2 kwietnia 2025
Od muzyki po turystykę, czyli fenomen K-popu i K-dram
Koreańska popkultura od lat zdobywa coraz większą popularność na całym świecie. Jej…
0 Komentarzy3 Minuty
2 kwietnia 2025
Wręczono nagrody Coral Travel Starway World Best Hotels 2024. Maxx Royal Kemer triumfuje
Nagrody Starway World Best Hotels, które co roku przyznaje Coral Travel, zostały wręczone…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Travelist.pl: ceny noclegów w górę, ale chętnych nie brakuje
Eksperci portalu Travelist.pl sprawdzili, czy Polacy zamierzają wykorzystać nadchodzące…
0 Komentarzy4 Minuty
1 kwietnia 2025
eSky.pl: Włochy liderem wiosennych city breaków Polaków
Internetowe biuro podróży eSky.pl opublikowało raport na temat wiosennych city breaków w…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2025
Stubai: trasy narciarskie będą dostępne do 11 maja
Położony na wysokości ponad 3 000 m n.p.m. lodowiec Stubai oferuje obecnie doskonałe…
0 Komentarzy3 Minuty