Zyskaj więcej z każdym wyjazdem – poznaj nowy program lojalnościowy Rainbow „Bumerang”
Rainbow uruchamia nowy program lojalnościowy „Bumerang”, który nagradza klientów za każdą podróż. Zasada jest prosta – im więcej wyjeżdżasz, tym więcej wraca do ciebie. Dzięki programowi można zyskać do 4 proc. wartości wakacji na kolejny wyjazd.
Do programu może dołączyć każdy i w dowolnym momencie. Wystarczy się zarejestrować w koncie klienta Moje Rainbow i wyrazić chęć dołączenia do programu: on-line, w aplikacji, przez call center, w salonie firmowym czy u agenta. Korzyści działają od razu – już za pierwszy wyjazd wraca nawet kilkaset złotych.
Zasady są proste – klient kupuje wakacje, a określony procent wartości tych wakacji wraca w postaci bonu na kolejny wyjazd. Do wartości wakacji wlicza się wszystko: wykupiona wycieczka fakultatywna, wybrane miejsca w samolocie czy inne usługi. Bon można wykorzystać już kolejnego dnia po powrocie z wakacji. Nic tak nie poprawia nastroju po końcu wakacji, jak rezerwacja kolejnych.
Wysokość procentu zwrotu zależy od poziomu w programie Bumerang, na którym jest klient. Samo zapisanie się i wyrażenie zgody na newsletter zapewnia 2 proc. zwrotu na następne wakacje. Kolejny, zarezerwowany wyjazd to 3 proc. zwrotu i tak do 4 proc. Wszystko zaprezentowane w przyjazny sposób w kanałach online, na koncie klienta oraz w systemach w sieciach sprzedaży.
Więcej niż procenty
Program lojalnościowy „Bumerang” to jednak więcej niż procenty i bony. W planach są dodatkowe korzyści i bonusy dla uczestników programu.
„Bumerang to strategiczny projekt na lata, który będzie ewoluował wraz z nami i zmieniającymi się potrzebami klientów. Coraz lepszy kontakt z Klientami przez dedykowane konto „Moje Rainbow” pozwala nam poznawać Klientów jeszcze lepiej i dopasowywać ofertę do indywidualnych potrzeb. Równocześnie program daje Klientom rosnące w czasie rabaty i dodatkowe korzyści. To, że przez pierwsze dwa tygodnie do Bumeranga zapisało się 20 tys. klientów pokazuje, że trafiliśmy z pomysłem w dziesiątkę” – mówi Maciej Szczechura, prezes zarządu Rainbow Tours.
Przy okazji startu Bumeranga wprowadzone zostaje nowe, intuicyjne konto klienta Moje Rainbow. W Moje Rainbow klient znajdzie wszystkie swoje rezerwacje oraz bony. Korzyści aktualizują się automatycznie i na bieżąco. Posiadanie aktywnego konta jest niezbędne do przystąpienia do programu. Funkcjonujący dotychczas program „Karta Stałego Klienta” będzie działał jeszcze przez rok. Posiadacze karty mogą oczywiście przystąpić do Bumeranga, otrzymując w nagrodę od razu najwyższy poziom w nowym programie lojalnościowym uprawniający do 4 proc. zwrotu na kolejny wyjazd.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty